Coming Soon ™

Ankieta: Czy jesteś za propozycjami? (wielokrotny wybór)
Tak, popieram 1 propozycję.
18.75%
9 18.75%
Tak, popieram 2 propozycję.
25.00%
12 25.00%
Tak, popieram 3 propozycję.
22.92%
11 22.92%
Tak, popieram 4 propozycję.
2.08%
1 2.08%
Tak, popieram 5 propozycję.
18.75%
9 18.75%
Tak, popieram 6 propozycję.
10.42%
5 10.42%
Nie jestem za żadną z tych propozycji.
2.08%
1 2.08%
Razem 48 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.2.9] Propozycja, a raczej kilka
#1

  1. Dodanie systemu losowego spawnu zwierząt, powtarzam się - aczkolwiek wyjaśnienie Libtera nie jest do końca zgodne z prawdą; wystarczy pobiegać po okolicznych lasach aby zauważyć ogromne braki w tej dziedzinie na serwerze.
  2. Dodanie wyświetlania się rangi nad głową, czyli odpowiedni kolor i, jeśli ktoś jest donatorem również [$]. (https://forum.grywamtu.pl/kolorowy-nick-...ie-t18363/)
  3. Dodanie dynmapy aktualizującej się np. raz na 24h, 48 lub chociaż na tydzień - z tego co wiem to była już taka propozycja, ale wymagało to dużej mocy obliczeniowej czy coś - może zwiększenie czasu pomiędzy aktualizacjami coś da?
  4. Ciekawą opcją jest również możliwość dodania dubbingu do systemu pomocy - zostałby aktywowany po naciśnięciu przycisku, dzwięki pobierałyby się razem z paczką tekstur a głosy podkładaliby gracze (z mutacją :V). Czytałby on np. rozwinięcie pojęcia z wiki czy coś w tym rodzaju.
  5. Wprowadzenie nagrody do systemu comiesięcznych podsumowań za najlepszą reklamę serwera.
  6. Sporym problemem są spore rotacje w moderacji, może pora na jakieś zmiany aby moderowanie nie było jedynie dodatkowym obowiązkiem? Z tego co wiem, to Libter nie zgodzi się na żadne itemy, aczkolwiek system jakichś nagród dla najlepszego moderatora miesiąca wynikające z comiesięcznego plebiscytu byłby spoko - możnaby dawać np. główki Libtera - nie mają aż takiej wartości (sorki :V) ale są jakąś nagrodą.


#2
Jestem za wszystkimi oprócz dubbingu (6 propozycji, 5 opcji w ankiecie :>)


[Obrazek: fElmNP7.png]
#3
Do czasu aż 6 propozycja nie zostanie dodana do ankiety głosy poparcia można wyrażać poprzez posty, przepraszam - zapomniałem o niej :V


#4

  1. Jest zgodne, na moich wyrównanych polach spawnuje się jakieś zwierzę od czasu do czasu choć przyznam, że nie ma tego specjalnie dużo. Nie widzę jednak sensu większej zwiększania liczby zwierząt, "posiadanie przez każdego własnej hodowli wiąże się z dużym obciążaniem serwera" - przedmioty można pozyskać przez handel lub wyhodować jedzenie roślinne.
  2. Zobaczę co da się zrobić.
  3. https://fcraft.pl/temat-dynamiczna-mapa-...ie-www-546https://fcraft.pl/temat-dodanie-dynmapy-36.
  4. Zbędne. Gracze powinni umieć czytać, nie każdy zainstaluję paczkę zasobów - dobrym pomysłem są jednak poradniki na youtube... gdyby tylko ktoś chciał się tym zająć.
  5. W jaki sposób można jeszcze reklamować?
  6. Nie są problemem. Rotacje są naturalnym zjawiskiem i wynikają ze znudzenia się grą, które właśnie dzięki tym dodatkowym obowiązkom następuje później niż u zwykłych graczy.
Następnym razem niezwiązane ze sobą propozycje warto zawrzeć w osobnych tematach, ułatwia to dyskusję i zbieranie nowych pomysłów.


#5
(22.07.2017, 14:18)Libter napisał(a):
  1. Jest zgodne, na moich wyrównanych polach spawnuje się jakieś zwierzę od czasu do czasu choć przyznam, że nie ma tego specjalnie dużo. Nie widzę jednak sensu większej zwiększania liczby zwierząt, "posiadanie przez każdego własnej hodowli wiąże się z dużym obciążaniem serwera" - przedmioty można pozyskać przez handel lub wyhodować jedzenie roślinne.
  2. Zobaczę co da się zrobić.
  3. https://fcraft.pl/temat-dynamiczna-mapa-...ie-www-546https://fcraft.pl/temat-dodanie-dynmapy-36.
  4. Zbędne. Gracze powinni umieć czytać, nie każdy zainstaluję paczkę zasobów - dobrym pomysłem są jednak poradniki na youtube... gdyby tylko ktoś chciał się tym zająć.
  5. W jaki sposób można jeszcze reklamować?
  6. Nie są problemem. Rotacje są naturalnym zjawiskiem i wynikają ze znudzenia się grą, które właśnie dzięki tym dodatkowym obowiązkom następuje później niż u zwykłych graczy.
Następnym razem niezwiązane ze sobą propozycje warto zawrzeć w osobnych tematach, ułatwia to dyskusję i zbieranie nowych pomysłów.
3. Pierwsza z propozycji jest podobno zatwierdzona, fajnie jakby prace nad nią przyspieszyły i następna aktualizacja byłaby Nawigacyjna aktualizacją 2
4. Ok
5. Serie na YouTube, wpisy na blogach...
6. Widać znaczną różnice w changelogach u nas niż na np. jakimś izihc lub minigejmsach - rozgrywka tam jest nudniejsza, ale gracze zdecydowanie dłużej zostają. Dodatkowe obowiązki po jakimś czasie mogą przyspieszać znudzenie.
Tworzenie nowego wątku do każdej to 6 tematow w kilka minut. Chcesz mnie zbanować za spam?  Kappa


#6
3. Jak będzie to będzie, robienie trzeciej propozycji na ten sam temat nie przyspieszy realizacji.
5. O ile ktoś nie ma dużego zasięgu kanału/bloga to bardzo niszowa reklama, a jak wielokrotnie powtarzałem to pozostawanie nowicjuszy na serwerze jest problemem i żadne promowanie tego nie zmieni.
6. Na izihc nie zostają, na minigames zostają ze względu na duży wybór kolejnych trybów gdy jeden się znudzi. Zresztą dlaczego temat zszedł w ogóle na graczy jeśli w propozycji mowa o przekupstwie ekipy przedmiotami? U moderacji znudzenie się grą "właśnie dzięki tym dodatkowym obowiązkom następuje później niż u zwykłych graczy" i jest to całkowicie potwierdzone przez obserwację, a nie po prostu wymyślone na potrzeby dyskusji.


#7
(23.07.2017, 10:21)Libter napisał(a): 3. Jak będzie to będzie, robienie trzeciej propozycji na ten sam temat nie przyspieszy realizacji.
5. O ile ktoś nie ma dużego zasięgu kanału/bloga to bardzo niszowa reklama, a jak wielokrotnie powtarzałem to pozostawanie nowicjuszy na serwerze jest problemem i żadne promowanie tego nie zmieni.
6. Na izihc nie zostają, na minigames zostają ze względu na duży wybór kolejnych trybów gdy jeden się znudzi. Zresztą dlaczego temat zszedł w ogóle na graczy jeśli w propozycji mowa o przekupstwie ekipy przedmiotami? U moderacji znudzenie się grą "właśnie dzięki tym dodatkowym obowiązkom następuje później niż u zwykłych graczy" i jest to całkowicie potwierdzone przez obserwację, a nie po prostu wymyślone na potrzeby dyskusji.

3. Propozycja już trochę sobie tam leży, wiec drobne przypomnienie nie zaszkodzi.  Gruchacz
5. Ale jednak - temat yrgh schro...NÓW to kompletnie inna dyskusja, i tym razem ty zbaczasz z tematu wątku nie ja :P Każda reklama jest wartościowa, bo każda przyciąga chociaż jednego przyszłego gracza - w związku z tym nie rozumiem tego skupiania sie na dużych reklamach bo w tym momencie oprócz for nie ma dobrej reklamy serwera - dlatego taka nagroda ma sens i nie dość ze zbiera pozytywne głosy graczy, to jest pożyteczna dla społeczności.
6. Changelog dotyczy graczy... ok - trochę wygodne podejście do obowiązków, im masz więcej tym dłużej zostajesz :P Niestety w rzeczywistości to sie po prostu nie sprawdza, widać to zwłaszcza w awansowaniu - Spitfire jest bodajże drugim czy trzecim c.modem w ponad półrocznej działaności serwera - to coś znaczy, po prostu na innych serwerach moderowanie jest zorganizowane inaczej, a nazywanie tego przekupstwem nie ma sensu bo to tobie powinno zależeć na utrzymaniu moderatorów, i to ty powinieneś im zaoferować coś w zamian za poświęcony czas dla serwera - bez żadnej, brzydko ujmując, łaski.


#8
5. Nie jest wartościowa, dołożenie kilku nowych dziennie do parudziesięciu nie zmieni aktywności na serwerze. Do tego znowu przekupstwo - jeśli gracze nie mają blogów ani kanałów do reklamowania to nie powstaną one od dołożenia nagrody.
6. Czepialstwo na siłę - moderator cuboidowy jest rangą elitarną, sami junior moderatorzy również sobie bardzo dobrze radzą. Z posiadania rangi płyną inne, naturalne korzyści (jeśli ich nie widzisz to nikt nie zmusza do posiadania rangi), jeśli ktoś miałby zostawać w ekipie tylko ze względu na celowe przekupstwo niech lepiej nie zostaje. Wywody co powinienem możesz sobie darować - składasz przecież tylko propozycję na cudzy serwer.


#9
(23.07.2017, 11:11)Libter napisał(a): 5. Nie jest wartościowa, dołożenie kilku nowych dziennie do parudziesięciu nie zmieni aktywności na serwerze. Do tego znowu przekupstwo - jeśli gracze nie mają blogów ani kanałów do reklamowania to nie powstaną one od dołożenia nagrody.
6. Czepialstwo na siłę - moderator cuboidowy jest rangą elitarną, sami junior moderatorzy również sobie bardzo dobrze radzą. Z posiadania rangi płyną inne, naturalne korzyści (jeśli ich nie widzisz to nikt nie zmusza do posiadania rangi), jeśli ktoś miałby zostawać w ekipie tylko ze względu na celowe przekupstwo niech lepiej nie zostaje. Wywody co powinienem możesz sobie darować - składasz przecież tylko propozycję na cudzy serwer.

5. To samo dotyczy innych nagród - jeśli nie maja pieniędzy na prąd, to nie zalicza nagrody za najczęstsze granie i największe połowy - bo to wymaga czasu. W tym momencie graczy nie ma tak wielkich ilości i każda reklama, w tym nawet jeden czy dwóch nowych graczy robi różnice. 
6. Heh, zabij za pouczanie admina :P Za pouczanie przepraszam, aczkolwiek byłoby miło jakbyś zwrócił na to uwagę, bo w tym momencie nie dopuszczasz do siebie innego punktu widzenia niż twój, co jest błędem i prędzej czy pózniej bedą z tego powodu jakieś problemy - czy to w tej czy innej sprawie. Gdybym chciał źle dla serwera to bym nie wysilał się i nie pisał tej propozycji, a kolejny raz mówienie o jakimkolwiek przepustwie za pracę na serwerze nie ma jakiegokolwiek sensu - bo to bardziej wynagrodzenie, i nie mówimy to u diamentach czy pieniądzach tylko o główkach które oprócz wartości kolekcjonerskiej nie mają praktycznie żadnej.


#10
5. Nagrody miesięczne są po prostu nagrodami, nie mają na celu przekonać graczy do spędzania większej ilości czasu online czy kopania większej ilości bloków (zwłaszcza przy braku statystyk pokazujących swoje wyniki na tle konkurencji). Różnicę oczywiście robi dwóch graczy, a od nowego gracza do gracza daleka droga i to na niej wreszcie należy się skupić zamiast ładować bezmyślnie więcej reklam - to naprawdę niewiele daje.
6. Skąd przekonanie, że przez otrzymanie główki rozgrywka nagle stanie się ciekawsza i rotacja się zmniejszy? :P
Przebywanie w ekipie to nie praca tylko funkcja publiczna i jak już pisałem wiążą się z nią naturalne korzyści, znacznie ważniejsze od przedmiotów.


#11

  1. Na razie odrzucone, więcej zwierząt wiąże się zwiększą ilością lagów i nie wszystko trzeba zdobyć samemu.
  2. Propozycje zostaje zaakceptowana, kolejna poprawka kosmetyczna :P
  3. Propozycja zrealizowana w v2.2.6 dzięki dwóm innym tematom.
  4. Dubbing odrzucony. Aż jeden głos poparcia Kappa
  5. Blogi i filmy mnie nie przekonują, odrzucone.
  6. Za mało moderatorów na konkursy i nagrody, odrzucone.


#12
Kolorowy nick nad głową zrealizowany w v2.2.9.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości