Coming Soon ™

Ankieta: Chcesz ten nowy tytuł ?
Jestem za dodaniem tego tytułu
58.33%
7 58.33%
Jestem przeciw dodania tego tytułu
33.33%
4 33.33%
Wstrzymam się od głosu, chcę coś dodać od siebie
8.33%
1 8.33%
Razem 12 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Nowy Tytuł dla gracza
#1
Nazwa tytułu: Nieśmiertelny
Wyjaśnienie: najmniejszą ilość zgonów na serwerze podzieloną przez twoją ilość godzin w miesiącu.
Ten tytuł zmotywuje graczy do przetrwania, i będzie zachęcać do ograniczenia ginięcia.
Pozdrawiam :) .


[Obrazek: giphy.gif]
Odpowiedz
#2
(30.10.2017, 18:50)Gniewny napisał(a): Nazwa tytułu: Nieśmiertelny
Znaczy nagrody?

(30.10.2017, 18:50)Gniewny napisał(a): Wyjaśnienie: najmniejszą ilość zgonów na serwerze podzieloną przez twoją ilość godzin w miesiącu.
Gracz#1: 0 zgonów, 5 godzin (0 / 5 = 0).
Gracz#2: 0 zgonów, 20 godzin (0 / 20 = 0).
Gracz#3: 1 zgon, 100 godzin (1 / 100 = 0.01).
Kto powinien dostać nagrodę i dlaczego?


Odpowiedz
#3
Trochę trudne do ocenienia, przy łowieniu rybek nie ginie się tak często jak w eksploracji endu/netheru czy budowie wieżowców


[Obrazek: fElmNP7.png]
Odpowiedz
#4
@Libter w przypadku #3 powinno być 1/100, a nie 100/1 :P


Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu.
A co do powyższych przypadków, wprowadziłbym modyfikację wzoru:

x = (z+1)/t

z - liczba zgonów
t - liczba godzin w miesiącu

Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej, teraz byłoby: 
gracz #1 = 1/5,
gracz #2 = 1/20,
gracz #3 = 2/100 = 1/50.

Teraz widać, który gracz ma najmniejszy stosunek zgonów do czasu rozgrywki.


[Obrazek: Hx9AzWJ.png]
Odpowiedz
#5
Nagroda za 1#- 1szt. Shulker box, 5szt. Trwała miotana mikstura Leczenia, 100$.
Nagroda za 2#- 64szt. doświadczenia, 1szt. Tarcza, 50$
Nagroda za 3#- 1szt. Kowadło, 16szt. butelka doświadczenia, 25$


[Obrazek: giphy.gif]
Odpowiedz
#6
(30.10.2017, 19:57)Gniewny napisał(a): Nagroda za 1#- 1szt. Shulker box, 5szt. Trwała miotana mikstura Leczenia, 100$.
Nagroda za 2#- 64szt. doświadczenia, 1szt. Tarcza, 50$
Nagroda za 3#- 1szt. Kowadło, 16szt. butelka doświadczenia, 25$
A kto mialby rozdawac te nagrody?
Serwer nie rozdaje darmowych przedmiotow


Odpowiedz
#7
Ilość zgonów dzielona przez całkowity czas grania w godzinach.

X.

[Obrazek: 20ztTaO.jpg]

22*24=528 /26 i na podstawie wyniku robić statystykę.


Odpowiedz
#8
Ilość zgonów przez liczbę godzin, czyli najpierw wpisujemy zgony, a następnie godziny.


Odpowiedz
#9
(30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu.
Wtedy jeden zgon i gracz wypada z zabawy, bo zawsze ktoś będzie miał zero.

(30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej
Też nad tym myślałem, można nawet dodawać więcej niż jeden żeby zmniejszyć przeskok pomiędzy zerem a jednym zgonem, ale czekałem (i nadal czekam) jak na moje pytanie odpowie @Gniewny.


Odpowiedz
#10
Proponuje: 
1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca
2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca
3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca
tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy


[Obrazek: giphy.gif]
Odpowiedz
#11
(30.10.2017, 21:57)Gniewny napisał(a): Proponuje: 
1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca
2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca
3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca
tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy

Dlatego powyższy wariant odpada.


[Obrazek: OAeIeW]
Odpowiedz
#12
(30.10.2017, 19:53)Spitfirex86 napisał(a): @Libter w przypadku #3 powinno być 1/100, a nie 100/1 :P


Według mnie przy zerowej ilości zgonów nagrodę powinien dostać gracz z największą ilością godzin w miesiącu.
A co do powyższych przypadków, wprowadziłbym modyfikację wzoru:

x = (z+1)/t

z - liczba zgonów
t - liczba godzin w miesiącu

Dodanie 1 do liczby zgonów umożliwia łatwiejsze rozstrzygnięcie takiego problemu jak wyżej, teraz byłoby: 
gracz #1 = 1/5,
gracz #2 = 1/20,
gracz #3 = 2/100 = 1/50.

Teraz widać, który gracz ma najmniejszy stosunek zgonów do czasu rozgrywki.

To mogło by się udać, ale chętnie poczekam na podobnie pomysłowe rozwiązania.


[Obrazek: giphy.gif]
Odpowiedz
#13
(30.10.2017, 21:57)Gniewny napisał(a): Proponuje: 
1# 0 zgonów przez okres tego miesiąca
2# 1-3 zgonów przez okres tego miesiąca
3# 4-6 zgonów przez okres tego miesiąca
tylko właśnie trzeba jeszcze wziąć pod uwagę aktywność graczy

Akurat myślę że to zły pomysł odgórnie narzucać wymagania na nagrodę. W każdym miesiącu inne liczby są, i porównywać trzeba każdorazowo. Tak samo jest z podsumowaniami miesiąca - brany jest ten co ma najwięcej, a nie ten co ma więcej niż X (a takich osób może być kilka albo żadna)


[Obrazek: fElmNP7.png]
Odpowiedz
#14
Trzeba brać pod uwagę liczbę zgonów na godziny grania. Nie można zakładać że wygra gracz z 1 zgonem na 2h grania zamiast kogoś z 20 zgonami na 500 godzin grania :D No dobra, przesadziłem, ale chodzi o dużą liczbę godzin...


Odpowiedz
  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości