Coming Soon ™

Ankieta: Czy zgadzasz się z pomysłem?
Tak.
77.78%
7 77.78%
Nie, powinno zostać tak, jak jest.
22.22%
2 22.22%
Razem 9 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Modyfikacja systemu pragnienia.
#1
Witam, propozycja jest następująca:

Proponuję zwiększyć czas przeżycia bez uzupełniania nawodnienia.

Obecnie w overworldzie 1% schodzi co 12 sekund, co daje wynik 20 min od 100% do zera.
Od osiągnięcia 0% nawodnienia do śmierci z obumarcia jest około minuty czasu, więc razem od 100% do zgona mamy 21 minut, co przekłada się na 21 godzin w realnym świecie.
Ponieważ człowiek bez wody jest w stane wytrzymać około 3 dni (do śmierci oczywiście Kappa), to proponuję trzykrotnie zmniejszyć szybkość zmniejszania poziomu nawodnienia, do 36 sekund w overworldzie, 18 sekund w netherze i 27 sekund w endzie, dla większego realizmu.
Na chwilę obecną poziom pragnienia wymaga stałej kontroli i monitorowania oraz częstego picia czegoś i noszenia ze sobą dużej ilości soczków lub wody, gdy wybieramy się na dłuższą wyprawę. No i jest to trochę irytujące :p

To rozwiązanie miałoby nadać systemowi nawodnienia większego realizmu, bo w końcu dla realizmu on powstał :D

Jeśli ktoś ma inny pomysł na czas "trzymania" nawodnienia to proszę o wypowiadanie się w temacie! :D

P.S. Dodaję ankietę na strawpollu, bo ta się zepsuła i nmg naprawić ;-;

http://www.strawpoll.me/13284429/r


#2
Faktycznie, troche krótkie te czasy.


[Obrazek: OAeIeW]
#3
Ja bym dał do 18 sekund w Over Worldzie. System pragnienia to nie duże utrudnienie - wystarczy mieć zawsze wiadro i butelkę. I nic Ci nie jest straszne. No, chyba że Nether. Ale tak powinno być - Piekło to piekło.


#4
(25.06.2017, 20:34)Locyc napisał(a): P.S. Dodaję ankietę na strawpollu, bo ta się zepsuła i nmg naprawić ;-;

http://www.strawpoll.me/13284429/r
Ważna jest wyłącznie ankieta forumowa i u mnie działa :P

(25.06.2017, 20:34)Locyc napisał(a): Ponieważ człowiek bez wody jest w stane wytrzymać około 3 dni (do śmierci oczywiście Kappa)
Ale normalne funkcjonowanie staje się niemożliwe znacznie szybciej - zamiast dziesiątek negatywnych efektów na parędziesiąt godzin przed śmiercią wybrałem po prostu szybką śmierć.

Od pierwotnej wersji systemu pragnienia trochę się zmieniło, mamy:
  • możliwość stackowania napojów,
  • jedzenie odnawiające nawodnienie,
  • znacznie szybszy crafting napojów (można ze stacków),
  • i planowane napoje z lodem redukujące efekt netheru (https://fcraft.pl/temat-l%C3%B3d-i-cola-835).
Czy przy tylu ułatwieniach naprawdę jest miejsce na kolejne, które praktycznie sprowadzi system pragnienia do niewiele znaczącej dekoracji?


#5
(26.06.2017, 18:07)Libter napisał(a):
Od pierwotnej wersji systemu pragnienia trochę się zmieniło, mamy:
  • możliwość stackowania napojów,
  • jedzenie odnawiające nawodnienie,
  • znacznie szybszy crafting napojów (można ze stacków),
  • i planowane napoje z lodem redukujące efekt netheru (https://fcraft.pl/temat-l%C3%B3d-i-cola-835).
Czy przy tylu ułatwieniach naprawdę jest miejsce na kolejne, które praktycznie sprowadzi system pragnienia do niewiele znaczącej dekoracji?


Przy tych wszystkich ułatwieniach rzeczywiście traci to sens, chociaż propozycja ReQuiRa jest całkiem ciekawa :)

Co do napoi z lodem (wiem, że to zły wątek XD) - ich specjalna właściwość mogłaby też działać na gorących biomach, jeśli zostanie wproadzona zależność pragnienia od biomu ofc.


#6
Propozycja zostaje odrzucona.

//Założenia [fI.2] - śmietnik.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości