27.10.2017, 19:31
W przypadku prawidłowej odpowiedzi API zwraca ją wraz z kodem HTTP 200. Zamiast niej może zostać jednak zwrócona wartość error wraz z odpowiednim kodem HTTP, które wyjaśnię poniżej:
- 400 INVALID_SERVER - zła wartość parametru server, dostępne są easy lub hard.
- 400 INVALID_WORLD - zła wartość parametru world, dostępne są world, nether, end lub deleted.
- 400 INVALID_KEY - nieprawidłowy format klucza.
- 400 INVALID_NICK - nieprawidłowy format nicku.
- 400 INVALID_UUID - nieprawidłowy format UUID.
- 400 INVALID_AMOUNT - nieprawidłowa kwota, musi być liczbą większą od 0.01.
- 400 INVALID_TIMESTAMP - nieprawidłowa liczba określająca czas.
- 401 AUTH_NO_KEY - co najmniej jeden z wymaganych kluczy API nie został podany.
- 403 AUTH_INVALID_KEY - co najmniej jeden z podanych kluczy nie istnieje.
- 403 AUTH_INACTIVE_KEY - co najmniej jeden z podanych kluczy został wcześniej zdezaktywowany.
- 403 AUTH_FORBIDDEN_LEVEL - co najmniej jeden z podanych kluczy jest innego poziomu niż wymagany (np. API/1 zamiast API/2).
- 403 AUTH_FORBIDDEN_UUID - podany klucz został wydany dla gracza o innym UUID niż użyty w zapytaniu.
- 404 NOT_FOUND - Nie znaleziono gracza o podanym nicku lub cuboida o podanej nazwie. Trzeba jednak pamiętać, że np. rejestr cuboidów usuniętych dla nieistniejącej nazwy zwróci pustą listę, a ustawienia dla nieistniejącego UUID zwrócą wartości domyślne.