Coming Soon ™

Ankieta: Głosowanie
Tak
20.00%
1 20.00%
Nie
80.00%
4 80.00%
Razem 5 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ghast
#1
Moja propozycja jest na przywoływanie ghast-ów gdyż ostatnie polowałem na nie i jest to trudne i mało ich podejrzewam ze tylko jeden jest w tym samym czasie nigdy nienawidziłam dwóch
Sposób jaki proponuje jest mianowicie taki
Robimy podstawę z netherowej cegly 3x3 na środkowym bloku stawiamy blok kwarcu i rzucamy mikstura miotana odporności na ogień drop łzy ustawiony na 5% szans



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


#2
Ghastów jest sporo, a kolejny sposób na jeszcze większe ułatwienie gry jest moim zdaniem nietrafiony.


#3
(14.06.2017, 13:03)ReQuiR napisał(a): Ghastów jest sporo, a kolejny sposób na jeszcze większe ułatwienie gry jest moim zdaniem nietrafiony.


To usuńmy przywoływanie szkieletów , shulkerow, guardianow, niech zostaną tylko nie odnawialne rzeczy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


#4
(14.06.2017, 13:31)grzybg84 napisał(a):
(14.06.2017, 13:03)ReQuiR napisał(a): Ghastów jest sporo, a kolejny sposób na jeszcze większe ułatwienie gry jest moim zdaniem nietrafiony.
To usuńmy przywoływanie szkieletów , shulkerow, guardianow, niech zostaną tylko nie odnawialne rzeczy
Sprowadzanie do absurdu, za resztą przywoływanych mobów stoją znacznie lepsze argumenty:
  • Shulkery są nieodnawialne, nie spawnują się.
  • Guardiany spawnują się tylko w świątyniach podwodnych kontrolowanych przez garstkę graczy.
  • A mrocznych szkieletów po prostu jest bardzo mało.
Natomiast tak jak napisał @ReQuiR - ghastów jest sporo, więc brak poparcia dla ich przywoływania nie wiąże się z brakiem poparcia dla przywoływania ww. mobów.


#5
Shulkery jednak dają znacznie więcej niż łza ghastów. To trzeba wziąść pod uwagę.


#6
Archiwum


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


#7
Propozycja zostaje odrzucona.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości