Coming Soon ™

Ankieta: Co o tym myślisz?
Dobry pomysł. Jestem na tak
44.44%
4 44.44%
Zły pomysł. Jestem za nie
55.56%
5 55.56%
Razem 9 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Budowa Metra
#1
Pomysł na budowę metra podziemnego w celu szybkiego przemieszczania się do popularnych ośrodków np. sklepów, portalu do endu lub na różne biomy. Albo po prostu do działek które są oddalone o kilkaset kratek.  :)


#2
Sprawa fajna ale:
1. Nie powinno się budować metra dla raptem konkretnego sklepu, bo to faworyzowanie konkretnego gracza/graczy (chyba, że ta osoba daje surowce na metro, wtedy to się nazywa inwestycja).
2. Jak przedostać się przez działki? przecież centrum jest zacuboidowane wzdłuż i wszerz.


#3
Popatrz na nazwę kategorii w której piszesz - administracja ma to metro postawić WorldEditem czy co? :P


#4
(13.02.2017, 21:13)Atukam72 napisał(a): Sprawa fajna ale:
1. Nie powinno się budować metra dla raptem konkretnego sklepu, bo to faworyzowanie konkretnego gracza/graczy (chyba, że ta osoba daje surowce na metro, wtedy to się nazywa inwestycja).
2. Jak przedostać się przez działki? przecież centrum jest zacuboidowane wzdłuż i wszerz.

1. Oczywiście ten kto będzie chciał metro do swojej działki będzie musiał ponieść koszty budowy (danie datku w formie pieniężnej i torów) bo będzie trzeba zrobić grupę górników którzy będę kopać tunele.
 2 To zależy bo można robić metro nad ziemią i pod tam gdzie nie ma cuba i jeśli jest skupisko działek to wtedy będzie się robić stacje (wtedy stacja będzie finansowana przez mieszkańców-właścicieli działek, którzy będą musieli zebrać pieniądze)

Oczywiście najpierw trzeba było by wszystko ustalić co i jak. ;)

(13.02.2017, 21:14)Libter napisał(a): Popatrz na nazwę kategorii w której piszesz - administracja ma to metro postawić WorldEditem czy co? :P

Tak bo całe metro będzie ustawiane pod władzą modów lub tych co będą chcieli i zapłacą za to. Jeśli miało by miejsce budowa takiego czegoś to w tedy musiałby cały serv ustalić czy to będzie podzielone na odcinki (będą władać tym co to kupili) czy raczej te metra będą pod władzą modów (chodzi tylko o cuboid). Ten kto zleci ekipie górników budowę  i tak będzie musiał zapłacić tak czy siak. Ale wszystko podkreślam jest do ustalenia jeśli pomysł jest dobry.
;)


#5
W powyższego posta widać, że propozycja nie jest skierowana do administracji, więc przenoszę do odpowiedniego działu.

(13.02.2017, 21:13)Atukam72 napisał(a): 2. Jak przedostać się przez działki? przecież centrum jest zacuboidowane wzdłuż i wszerz.
[R2] §4.2: Moderacja ma obowiązek pomniejszenia cudzego cuboida o część niesłużącą ochronie nieruchomości na prośbę gracza.
W praktyce jeśli planowany tunel kolejki nie będzie przebijał się przez niczyją piwnicę, a jedynie przez nadmierne cuboidy możliwe jest pomniejszenie kolidujących cuboidów lub ustawienie większego priorytety dla cuboida kolejki.


#6
(13.02.2017, 21:37)Libter napisał(a): W powyższego posta widać, że propozycja nie jest skierowana do administracji, więc przenoszę do odpowiedniego działu.

(13.02.2017, 21:13)Atukam72 napisał(a): 2. Jak przedostać się przez działki? przecież centrum jest zacuboidowane wzdłuż i wszerz.
[R2] §4.2: Moderacja ma obowiązek pomniejszenia cudzego cuboida o część niesłużącą ochronie nieruchomości na prośbę gracza.
W praktyce jeśli planowany tunel kolejki nie będzie przebijał się przez niczyją piwnicę, a jedynie przez nadmierne cuboidy możliwe jest pomniejszenie kolidujących cuboidów lub ustawienie większego priorytety dla cuboida kolejki.

Wszystkie tunele będą robione tak żeby nie kolidowały z zabudowami ale jeśli miała by być taka sytuacja że właściciel zgodził się na poprowadzenie budowy nitki metra w bezpiecznej odległości (wysokości pod cuboidem) a będzie planował rozbudowę działki w głąb ziemi będzie musiał się pogodzić z tym jeśli jego plan wejdzie na teren metra, to nie będzie mógł się wycofać lub zerwać umowę z przeprowadzoną inwestycję i pomyślnie zakończoną połączeniem kolejnej nitki metra (oczywiście ta os. nie będzie ponosić kosztów budowy wystarczy  jego zgodna na budowę pod jego cuboidem na bezpiecznej głębokości)


#7
https://fcraft.pl/temat-trakt-wschodnio-...50-z-85-30
(17.01.2017, 15:28)Norbi napisał(a):
(17.01.2017, 11:39)zizik napisał(a): Może pomyśleć by o kolejce? Z racji tego iż wioska na kordach - 100 - 60 DIAMETRALNIE się rozrosla.
(17.01.2017, 13:27)piesm napisał(a): Popieram kolejkę,

Kolejka niby fajny pomysł. Tylko weźcie pod uwagę jeżeli z kolejki będzie chciało skorzystać kilka osób naraz. W dodatku z zakrętami byłby problem przez to, że wagoniki są strasznie szybkie i jest pewien błąd.

Trochę niezbyt przemyślany pomysł pod względem tych kolidujących cuboidów, ale dorzucę swoje:
- co jeżeli podczas drogi gracz wysiądzie - co się stanie z stojącym na środku drogi wagonikiem?
- co jeżeli dwóch graczy z dwóch stron pojedzie? zderzą się i wrócą na miejsce startu
- jeżeli wagonik napotka na drodze moba (np. ponieważ gracz uciekał przed zombie), gracz też się odbije i wróci na start.

jestem przeciw robieniu takiego metra. już lepiej nether wykorzystać, bo są tam proste i ładne drogi :)


[Obrazek: fElmNP7.png]
#8
(13.02.2017, 22:12)Norbi napisał(a): https://fcraft.pl/temat-trakt-wschodnio-...50-z-85-30
(17.01.2017, 15:28)Norbi napisał(a):
(17.01.2017, 11:39)zizik napisał(a): Może pomyśleć by o kolejce? Z racji tego iż wioska na kordach - 100 - 60 DIAMETRALNIE się rozrosla.
(17.01.2017, 13:27)piesm napisał(a): Popieram kolejkę,

Kolejka niby fajny pomysł. Tylko weźcie pod uwagę jeżeli z kolejki będzie chciało skorzystać kilka osób naraz. W dodatku z zakrętami byłby problem przez to, że wagoniki są strasznie szybkie i jest pewien błąd.

Trochę niezbyt przemyślany pomysł pod względem tych kolidujących cuboidów, ale dorzucę swoje:
- co jeżeli podczas drogi gracz wysiądzie - co się stanie z stojącym na środku drogi wagonikiem?
- co jeżeli dwóch graczy z dwóch stron pojedzie? zderzą się i wrócą na miejsce startu
- jeżeli wagonik napotka na drodze moba (np. ponieważ gracz uciekał przed zombie), gracz też się odbije i wróci na start.

jestem przeciw robieniu takiego metra. już lepiej nether wykorzystać, bo są tam proste i ładne drogi :)

-Sprawa z wagonikami będzie ciężka i możliwe że może stać się taka sytuacja że wagonik zostanie na środku torów ale mógłbym znaleźć sposób na to.
- drogi będą dobrze oświetlone więc niema możliwości na zrespienie moba w tunelu
- to nie będzie tak że z obu stron jednej nitki wyjadą dwa wagoniki bo będzie sygnalizacja świetlna czy przypadkiem nie jedzie jakiś wagonik a jeśli ktoś nie będzie tego przestrzegał to będzie ponosił kare związaną z odbiciem od innego wagonika i powrócenie do punktu startu
- na każdej stacji będą dwie pary torów jedna będzie dla graczy którzy będą chcieli przyjechać do stacji a drugi dla tych co będą wyjeżdżać z stacji ni będzie możliwości na zderzenie 
-jeśli będzie wywalać z torów na zakrętach to będą stosowane ograniczniki prędkości
-inwestycja wiadomo poniesie dość duże koszta i czas budujących ale co się  nie robi dla rozwój komunikacji

(13.02.2017, 22:28)Laried napisał(a):
(13.02.2017, 22:12)Norbi napisał(a): https://fcraft.pl/temat-trakt-wschodnio-...50-z-85-30
(17.01.2017, 15:28)Norbi napisał(a):
(17.01.2017, 11:39)zizik napisał(a): Może pomyśleć by o kolejce? Z racji tego iż wioska na kordach - 100 - 60 DIAMETRALNIE się rozrosla.
(17.01.2017, 13:27)piesm napisał(a): Popieram kolejkę,

Kolejka niby fajny pomysł. Tylko weźcie pod uwagę jeżeli z kolejki będzie chciało skorzystać kilka osób naraz. W dodatku z zakrętami byłby problem przez to, że wagoniki są strasznie szybkie i jest pewien błąd.

Trochę niezbyt przemyślany pomysł pod względem tych kolidujących cuboidów, ale dorzucę swoje:
- co jeżeli podczas drogi gracz wysiądzie - co się stanie z stojącym na środku drogi wagonikiem?
- co jeżeli dwóch graczy z dwóch stron pojedzie? zderzą się i wrócą na miejsce startu
- jeżeli wagonik napotka na drodze moba (np. ponieważ gracz uciekał przed zombie), gracz też się odbije i wróci na start.

jestem przeciw robieniu takiego metra. już lepiej nether wykorzystać, bo są tam proste i ładne drogi :)

-Sprawa z wagonikami będzie ciężka i możliwe że może stać się taka sytuacja że wagonik zostanie na środku torów ale mógłbym znaleźć sposób na to.
- drogi będą dobrze oświetlone więc niema możliwości na zrespienie moba w tunelu
- to nie będzie tak że z obu stron jednej nitki wyjadą dwa wagoniki bo będzie sygnalizacja świetlna czy przypadkiem nie jedzie jakiś wagonik a jeśli ktoś nie będzie tego przestrzegał to będzie ponosił kare związaną z odbiciem od innego wagonika i powrócenie do punktu startu
- na każdej stacji będą dwie pary torów jedna będzie dla graczy którzy będą chcieli przyjechać do stacji a drugi dla tych co będą wyjeżdżać z stacji ni będzie możliwości na zderzenie 
-jeśli będzie wywalać z torów na zakrętach to będą stosowane ograniczniki prędkości
-inwestycja wiadomo poniesie dość duże koszta i czas budujących ale co się  nie robi dla rozwój komunikacji

I wracając do mobów jeśli gracz miałby uciec do tunelu metra, to nie będzie miał takiej możliwości ponieważ tunel i stacje będą na cuboidz i gracz podczas ucieczki nie będzie miał możliwości przekopania do tunelu i po drugie na każdej stacji będą bramki bezpieczeństwa w razie taki nagłych wypadków.


#9
Nie cytujcie cytatów, w których są inne cytaty - niepotrzebne zaśmiecanie wątku.


#10
Metro jest totalnie niepotrzebne. Nether mamy od szybkiego przemieszczenia się :)


#11
W takim razie będę robił tunele na własną rękę i odpowiedzialność  :D


#12
Fajny pomysł, to można zrobić, myślę że kolega pisząc, że metro prowadziło by do sklepów itp. chciał poprowadzić je jak (serwerową) rozbudowaną sieć dróg.
Uważam jednak, że metro nie jest tak potrzebne, można wykopać tunele i podpiąć się nimi do sieci dróg. :)


#13
Największy problem moim zdaniem to pozostawianie wagoników na torach. Zawsze znajdzie się taka czarna owca, która postanowi zostawiać wagoniki.
Sam myślałem o torach przeznaczonych do transportowania dużej ilości itemów. Dostęp do tego miałoby kilka zaufanych osób.
Wracając do kolei mógłbym spróbować zaprojektować automatyczny system do kierowania wagonikami, wciskasz przycisk i jedziesz do wybranego miejsca.


#14
Pomysł jest okej, ale przez nether możemy się poruszać 8 razy szybciej niż normalnie, dodatkowo niedługo wejdą elytry dla wszystkich (2.1.5) więc chyba nie będzie ono potrzebne. Jeśli jednak miałoby być zrobione to zamawiam dojazd do mnie. :V


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#15
(14.02.2017, 19:31)jahumen napisał(a): Pomysł jest okej, ale przez nether możemy się poruszać 8 razy szybciej niż normalnie, dodatkowo niedługo wejdą elytry dla wszystkich (2.1.5) więc chyba nie będzie ono potrzebne. Jeśli jednak miałoby być zrobione to zamawiam dojazd do mnie. :V
Budowa rusza chyba w Sobote najpierw  do requira (po koleżeńskiej znajomości, na spróbowanie) jak wypali to do Ciebie będzie robiony tunel. I szybko się nie spodziewaj najbliżej  w niedziele dokopie się do twojej działki bo to ponad 1k kratek ::D tunel jest szeroki na 3 i wysoki na 3 :D

(14.02.2017, 19:20)gelo1238 napisał(a): Największy problem moim zdaniem to pozostawianie wagoników na torach. Zawsze znajdzie się taka czarna owca, która postanowi zostawiać wagoniki.
Sam myślałem o torach przeznaczonych do transportowania dużej ilości itemów. Dostęp do tego miałoby kilka zaufanych osób.
Wracając do kolei mógłbym spróbować zaprojektować automatyczny system do kierowania wagonikami, wciskasz przycisk i jedziesz do wybranego miejsca.

Jak będzie robiona kolejka to będą dwa kierunki ruchy zmniejszenia ryzyka spotkania na drodze jakiej czarnej owcy ;)
 Najbliżej w Sobotę będę robić na własny koszt do Requira a jak wypali to do Jahumena :D

(14.02.2017, 19:20)gelo1238 napisał(a): Największy problem moim zdaniem to pozostawianie wagoników na torach. Zawsze znajdzie się taka czarna owca, która postanowi zostawiać wagoniki.
Sam myślałem o torach przeznaczonych do transportowania dużej ilości itemów. Dostęp do tego miałoby kilka zaufanych osób.
Wracając do kolei mógłbym spróbować zaprojektować automatyczny system do kierowania wagonikami, wciskasz przycisk i jedziesz do wybranego miejsca.

Jak co to napisze do cb i się zgadamy co i jak.

(14.02.2017, 17:04)Androide1456 napisał(a): Fajny pomysł, to można zrobić, myślę że kolega pisząc, że metro prowadziło by do sklepów itp. chciał poprowadzić je jak (serwerową) rozbudowaną sieć dróg.
Uważam jednak, że metro nie jest tak potrzebne, można wykopać tunele i podpiąć się nimi do sieci dróg. :)

Te tunele nie będą prowadzone pod siecią dróg serwera. Będą robione stacje koło największych ośrodków skupienia działek, ale kto będzie chciał się podpiąć pod tunel będzie musiał zlecić to mi i oczywiście zapłacić z podpięcie bo główne tunel będą na moim cuboidze ustawione (oczywiście ci którzy będą pomagali to będę im płacił)


#16
(14.02.2017, 19:58)Laried napisał(a): Jak będzie robiona kolejka to będą dwa kierunki ruchy zmniejszenia ryzyka spotkania na drodze jakiej czarnej owcy ;)
 Najbliżej w Sobotę będę robić na własny koszt do Requira a jak wypali to do Jahumena :D


No pewnie, ze 2 kierunki, ale wagoniki dalej mogą zostać. Nie napisałem, że możemy spotkać czarną owcę(gracza) na torach tylko pozostawiony przez takiego gracza wagon.


#17
@Laried, dodam, że swoją stację (od strony wizualnej) jak i wyjście z metra mogę zrobić sam, oczekuję tylko podprowadzenia i dorobienia tych świateł. :P


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#18
To się nie sprawedzi ;/

p.s sprawdzi*


#19
(15.02.2017, 15:46)jahumen napisał(a): @Laried, dodam, że swoją stację (od strony wizualnej) jak i wyjście z metra mogę zrobić sam, oczekuję tylko podprowadzenia i dorobienia tych świateł. :P

OK. Coś mi się wydaje że nawet zacznę kopać w Sobotę tylko jedno pytanie, gdzie ma być drugi koniec tego metra bo mogę go zakończyć koło Norbiego, Requira (właśnie zacząłem kopać pierwszy podstawowy tunel i położyłem już połowę torów) lub do Libtera?

(15.02.2017, 15:34)gelo1238 napisał(a):
(14.02.2017, 19:58)Laried napisał(a): Jak będzie robiona kolejka to będą dwa kierunki ruchy zmniejszenia ryzyka spotkania na drodze jakiej czarnej owcy ;)
 Najbliżej w Sobotę będę robić na własny koszt do Requira a jak wypali to do Jahumena :D


No pewnie, ze 2 kierunki, ale wagoniki dalej mogą zostać. Nie napisałem, że możemy spotkać czarną owcę(gracza) na torach tylko pozostawiony przez takiego gracza wagon.

Wiem o tym że wagonik ale wątpię w to że wagoniki się spotkają bo będą dwa kierunki i nie będzie możliwości ruszenia z z dwóch torów w jedną stronę. :D

(15.02.2017, 17:40)Alchoni_ napisał(a): To się nie sprawedzi ;/

p.s sprawdzi*

To się zobaczy jak skończę pierwszą nitkę do Requira.


#20
A po ile bilecik ulgowy ?


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości