Coming Soon ™

Ankieta: Czy jesteś za tą propozycją:
Tak, to super pomysł !
80.00%
20 80.00%
Nie, spier***j z tym szajsem !
20.00%
5 20.00%
Razem 25 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

"Buty Wiatru"
#1
Z góry chciałbym przeprosić, że niema tutaj polskich znaków, lecz czcionka ich nie obsługiwała.

[Obrazek: 36970d9f6136b.png]


[Obrazek: 6ee80063fee6b.png]
#2
Widzimy ze umiesz w grafikę ale zdecydowanie lepiej sie czyta tekst napisany na jednolitym tle i jednolitym tekstem.
Popraw ankietę na zwykle tak/nie i będzie git, jestem za.


#3
++

Wysłane z kapciowego fona 😎


[Obrazek: fElmNP7.png]
#4
Wyników ankiety można było się spodziewać. Jak zwykle wszyscy lubią ułatwienia, a zwłaszcza drobne ułatwienia :>
[Obrazek: 03gkyLW.png]

Chodzenie już obecnie jest znacząco przyspieszone: 150%-100% przy zachowaniu właściwej wagi ekwipunku, 188%-125% jeśli dodać do tego chodzenie po jednej z wielu ścieżek i 234%-156% po dodaniu do tego diamentowych butów gdyby propozycja została zrealizowana. Czy ktokolwiek z głosujących za wdrożeniem propozycji się nad tym zastanawiał? :P

Zmieniając nieco temat - jestem otwarty na inną formę takiej propozycji nie zakładającej jedynie ułatwień (zwłaszcza dla najlepszych graczy z diamentowym ekwipunkiem), ale sensowną i dobrze zbalansowaną mechanikę (np. najbardziej ochronne zbroje powodują utratę prędkości, złota zbroja ma działanie przyspieszające ze względu na swą cenę, itd.).


#5
(23.01.2017, 15:51)Libter napisał(a): jestem otwarty na inną formę takiej propozycji nie zakładającej jedynie ułatwień (zwłaszcza dla najlepszych graczy z diamentowym ekwipunkiem), ale sensowną i dobrze zbalansowaną mechanikę (np. najbardziej ochronne zbroje powodują utratę prędkości, złota zbroja ma działanie przyspieszające ze względu na swą cenę, itd.).
może zmienić wagę zbroi? np. skórzana najlżejsza, potem inne zbroje (nie wiem co ile waży więc trzeba sprawdzić), a przyspieszenie działałałoby tylko z enchantem feather falling a poziom enchantu odpowiadałby za ilość dodanego przyspieszenia.


[Obrazek: fElmNP7.png]
#6
Może zamiast przyśpieszać buty takie sprawiały by, że itemy byłyby mniejszym obciążeniem?


#7
Żelazne buty z buffem 10%? :D

Ja mam inny pomysł: Balans między Obroną a Szybkością postaci np. skórzany set miałby buff do movementu, a żelazny miałby lekki slow. Takie rozwiązanie mogłoby dać nowe możliwości graczom w składaniu swojego seta, pod względem stylu gry.

Moje propozycje:

Skórzany set:
Helmet: 1 Def + 3% Movement
Chestplate 3 Def + 4% Movement
Legs: 2 Def + 4% Movement
Boots: 1 Def + 6% Movement

Złoty Set albo nie miałby buffów albo:
Helmet: 2 Def + 2% Movement
Chestplate: 5 Def + 3% Movement
Legs: 3 Def + 3% Movement
Boots: 1 Def + 4% Movement

Uwagi: Złoto jest walutą, a zwykle złote itemy są stapiane. Pytaniem jest czy w ogóle warto się bawić w balansowanie tego setu.

Chain Set:
Helmet: 2 Def + 2% Movement
Chestplate: 5 Def + 3% Movement
Legs: 4 Def + 3% Movement
Boots: 1 Def + 4% Movement

Uwagi: W sumie to jest głupie, bo normalnie kolczuga jest w cholerę ciężka, ale no nic xD

Iron Set:
Helmet: 2 Def
Chestplate: 6 Def + -4% Movement
Legs: 5 Def + -2% Movement
Boots: 2 Def + - 2% Movement

Diamond Set:
Helmet: 3 Def + -1% Movement
Chestplate: 8 Def + -5% Movement
Legs: 6 Def + -3% Movement
Boots: 3 Def + - 3% Movement

Uwagi: Nerf nie powinien być zbyt duży, bo również trzeba zwrócić uwagę na koszt setu.

W sumie to tyle ode mnie. Mam nadzieję, że ten post dał coś wartościowego do dyskusji.


#8
Byłbym na tak pod warunkiem że Buty miały by niwelować jakiś procent kary noszenia większego obciążenia a nie dodawać prędkość.
Ps propozycja Atukam była by ciekawym rozwiązaniem ale musiała by byc bardzo dopracowana i testowana.


#9
Propozycja @Atukam72 jest całkiem dobrym i zbalansowanym rozwiązaniem, jednak zapomniałem wspomnieć że obecnie na szybkość wpływają tylko dwa elementy: system wagi oraz chodzenie po ścieżkach - dzięki temu prędkość uniemożliwiająca skakanie kończy się na 125% na ścieżce lub 100% bez niej. Raczej nie warto bardziej komplikować tego systemu dodając niewielki wpływ jeszcze jednego elementu (w tym przypadku zbroi) :/


#10
@Libter Jeżeli chodzi o zbroje skrórzane, to górnicy byliby bardzo zadowoleni z takiego rozwiązania ;) (i osoby, które lubią kolorowe ciuszki).


#11
(27.01.2017, 11:47)Atukam72 napisał(a): @Libter Jeżeli chodzi o zbroje skrórzane, to górnicy byliby bardzo zadowoleni z takiego rozwiązania ;) 
W propozycji była mowa o samej szybkości bez wpływu na wagę, więc poza skomplikowaniem całego systemu i drobnym bonusem wiele to nie zmieni. Górnicy mogą być znacznie bardziej zadowoleni z dodanego dziś wpływu mikstur siły na system wagi ;)


#12
(27.01.2017, 11:10)Libter napisał(a): Raczej nie warto bardziej komplikować tego systemu dodając niewielki wpływ jeszcze jednego elementu (w tym przypadku zbroi) :/
Propozycja zostaje odrzucona.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości