Coming Soon ™

Ankieta: Tak czy nie ? :(
Proszę zaznacz ,,Tak''
28.57%
2 28.57%
Nie zaznaczaj ,,Nie''
71.43%
5 71.43%
Razem 7 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Serwer rp.
#1
  Witam, proponuję dodać kolejny serwer (albo przemianować jakiś ? nie wiem nie znam się) ._. , niektórym może się wydawać że będzie podobny, ale jednak tak inny od pozostałych, mianowicie serwer role play, taki naprawdę... z klimatem tego średniowiecza co prawda Libter wspominał coś o takim klimacie ale jeśli ten klimat który panuje obecnie na serwerze nazywa się klimatem średniowiecznym to... niewaszne. Do tej pory pamiętam gdy takowy serwer był (jakieś dwa lata temu). W regulaminie było napisane: zakaz robienia tuneli 2x1 i stawiania wierz 1x1, nakaz budowania w stylu średniowiecznym i przede wszystkim wczuwania się w klimat. I to miało właśnie przyczynić się do ,,urealnienia,, i wprowadzenia unikalnego klimatu, (oczywiście nie tylko to :P) do tej pory nie spotkałem żadnego serwera z tak unikalną społecznością, klimatem i przede wszystkim atmosferą. (nie znaczy to że nie spotkałem żadnego dobrego) :P. Diamenty były tam tak rzadkie że znałem tylko jedną osobę posiadającą je, dodatkowo eventy: Chordy atakujące osadę (całkiem niezły skrypt btw), gracze atakujący mury, wioski specjalizujące się w danym rzemiośle, zarażony biom który (autentycznie) trzeba było powstrzymywać murami z cobla i lawą coby nie zjadł całego lasu i pobliskich wiosek (był naprawdę zabójczy), no niesamowite jednym słowem ten post jest rozwinięciem dawnego ale martwego już od dawna innego posta.

Pozdrawiam Szymon.
P.s
Libter jeśli wstępnie zaakceptujesz to, to porozmawiamy i dopowiem szczegóły nie zawarte w poście to tylko takie info/przypomnienie/sentyment  ._.


#2
Nie ma miejsca na trzeci serwer.


#3
A podmienić ? :P


#4
myślę, że nie ma takiej możliwości, Libter nie przerobi powiedzmy easy na roleplay


#5
Dla mnie jeżeli ma być serwer następny to tylko na modach


#6