Zmieniłem zdanie i zagłosowałem na system globalnego pvp, bo w sumie jest to fajna opcja.
Do większości, którzy się tu wypowiadali, nie zrozumieliście tego. PVP nadal będzie "opcjonalne", zabijanie dla przyjemności będzie karane. Chodzi jedynie o możliwość zabicia gracza, który wchodzi nam na cuboid bez naszej zgody itp.
Nowe forum to nieistotny szczegół, pomoc raczej też nie ma sensu - zawsze można sprzedawać jedzenie za 0.01$ lub po prostu poprosić o nie na chacie. Dodatkowo byłoby to zbytnie ułatwienie dla nowych graczy.
Pragnienie to już ciekawsza forma, jednak rewolucji nie ma, wystarczy nosić w enderchescie shulkera, a w nim sporo wody/soków.
"Poniżej 50% nawodnienia zaczynają się drobne negatywne efekty"
A własnie powinny być co raz bardziej i mocniej negatywne, aż staną się naprawdę uciążliwe. Osłabienie (to w pvp), wolniejsze kopanie, wolniejsza prędkość, zmniejszenie ilości możliwych przedmiotów do podniesienia, halucynacje i ślepota - wszystko raczej proste do realizacji i sensowne.
Prace są spoko, jednak wszystko idzie rozwiązać, np. cuboid tylko na pole ziemniaków + w miarę opłacalny skup obok. Nieistotne do zrobienia JUŻ TERAZ NATYCHMIAST.
Mimo wszystko skupiłbym się najpierw na realizacji podpunktu z PVP, bo przypominam, nie chodzi o PVP pokroju tego z easyhc, tylko zabijanie graczy, którzy próbują nas trollować, irytować itp.
Do większości, którzy się tu wypowiadali, nie zrozumieliście tego. PVP nadal będzie "opcjonalne", zabijanie dla przyjemności będzie karane. Chodzi jedynie o możliwość zabicia gracza, który wchodzi nam na cuboid bez naszej zgody itp.
Nowe forum to nieistotny szczegół, pomoc raczej też nie ma sensu - zawsze można sprzedawać jedzenie za 0.01$ lub po prostu poprosić o nie na chacie. Dodatkowo byłoby to zbytnie ułatwienie dla nowych graczy.
Pragnienie to już ciekawsza forma, jednak rewolucji nie ma, wystarczy nosić w enderchescie shulkera, a w nim sporo wody/soków.
"Poniżej 50% nawodnienia zaczynają się drobne negatywne efekty"
A własnie powinny być co raz bardziej i mocniej negatywne, aż staną się naprawdę uciążliwe. Osłabienie (to w pvp), wolniejsze kopanie, wolniejsza prędkość, zmniejszenie ilości możliwych przedmiotów do podniesienia, halucynacje i ślepota - wszystko raczej proste do realizacji i sensowne.
Prace są spoko, jednak wszystko idzie rozwiązać, np. cuboid tylko na pole ziemniaków + w miarę opłacalny skup obok. Nieistotne do zrobienia JUŻ TERAZ NATYCHMIAST.
Mimo wszystko skupiłbym się najpierw na realizacji podpunktu z PVP, bo przypominam, nie chodzi o PVP pokroju tego z easyhc, tylko zabijanie graczy, którzy próbują nas trollować, irytować itp.
Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.