Coming Soon ™

[v2.1.0.2] Zwiększenie ilości możliwych przedmiotów do przenoszenia.
#1
Aktualny system obciążenia wg. mnie jest zbyt duży i powinien zostać trochę zwiększony. W sensie, że możemy nieść więcej bloków w ekwipunku.


[Obrazek: fElmNP7.png]
#2
Konkrety?


#3
np ja rozumiem, że kobelston jest ciężki i możemy go unieść ledwo 256metrów sześciennych, ale w kopalni niezwykle szybko się to zapełnia no i mamy problem :/


#4
(30.12.2016, 19:06)bopke napisał(a): np ja rozumiem, że kobelston jest ciężki i możemy go unieść ledwo 256metrów sześciennych, ale w kopalni niezwykle szybko się to zapełnia no i mamy problem :/
Kopanie nie musi być łatwe, nadmiar bruku można wyrzucać lub przenosić do podziemnej skrzyni i wywozić wagonikiem górniczym, który ignoruje wagę gracza ;)


#5
(30.12.2016, 18:35)Libter napisał(a): Konkrety?

Aktualnie przy 8 stackach bloków osiągamy 0% szybkości. Proponuję zmienić, że dopiero przy 10 stackach mamy 0%


[Obrazek: fElmNP7.png]
#6
(30.12.2016, 20:07)Norbi napisał(a): Aktualnie przy 8 stackach bloków osiągamy 0% szybkości. Proponuję zmienić, że dopiero przy 10 stackach mamy 0%
Czyli powolne rozluźnianie systemu wagi aż do jego usunięcia ;>
Z braku ankiety zagłosuję tutaj: przeciw.


#7
(30.12.2016, 20:37)Libter napisał(a):
(30.12.2016, 20:07)Norbi napisał(a): Aktualnie przy 8 stackach bloków osiągamy 0% szybkości. Proponuję zmienić, że dopiero przy 10 stackach mamy 0%
Czyli powolne rozluźnianie systemu wagi aż do jego usunięcia ;>

usunąć byś mógł, ale nawet do tego nie dążę. Będąc w kopalni trzeba ciągle latać i do skrzyni odstawiać przedmioty.


[Obrazek: fElmNP7.png]
#8
(30.12.2016, 20:43)Norbi napisał(a): Będąc w kopalni trzeba ciągle latać i do skrzyni odstawiać przedmioty.
To właśnie pozytywne zjawisko, motywuje np. do budowy kolejki z kopalni do domu lub innego systemu transportu, a z czasem nawet do budowy podziemnej sieci kolejowej. Kopanie nie musi sprowadzać się do prostego zejścia i ciasnych tuneli jak w czystym MC.


#9
Moim zdaniem system wagi jest dobry, taki jaki jest. Może czasem bywa uciążliwy, ale mimo wszystko jest fajnym urozmaiceniem klasycznego Minecrafta.


#10
(30.12.2016, 20:43)Norbi napisał(a): usunąć byś mógł, ale nawet do tego nie dążę. Będąc w kopalni trzeba ciągle latać i do skrzyni odstawiać przedmioty.
Do v2.1.1 zastanowię się nad poprawką zmniejszającą czterokrotnie (do wagi przedmiotów) wagę rud, to powinno odpowiednio ułatwić wydobycie surowców nie psując jednocześnie systemu wagi.


#11
Zrealizowana w v2.1.0.2.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości