(13.02.2017, 22:12)Norbi napisał(a): https://fcraft.pl/temat-trakt-wschodnio-...50-z-85-30
(17.01.2017, 15:28)Norbi napisał(a):(17.01.2017, 11:39)zizik napisał(a): Może pomyśleć by o kolejce? Z racji tego iż wioska na kordach - 100 - 60 DIAMETRALNIE się rozrosla.(17.01.2017, 13:27)piesm napisał(a): Popieram kolejkę,
Kolejka niby fajny pomysł. Tylko weźcie pod uwagę jeżeli z kolejki będzie chciało skorzystać kilka osób naraz. W dodatku z zakrętami byłby problem przez to, że wagoniki są strasznie szybkie i jest pewien błąd.
Trochę niezbyt przemyślany pomysł pod względem tych kolidujących cuboidów, ale dorzucę swoje:
- co jeżeli podczas drogi gracz wysiądzie - co się stanie z stojącym na środku drogi wagonikiem?
- co jeżeli dwóch graczy z dwóch stron pojedzie? zderzą się i wrócą na miejsce startu
- jeżeli wagonik napotka na drodze moba (np. ponieważ gracz uciekał przed zombie), gracz też się odbije i wróci na start.
jestem przeciw robieniu takiego metra. już lepiej nether wykorzystać, bo są tam proste i ładne drogi
-Sprawa z wagonikami będzie ciężka i możliwe że może stać się taka sytuacja że wagonik zostanie na środku torów ale mógłbym znaleźć sposób na to.
- drogi będą dobrze oświetlone więc niema możliwości na zrespienie moba w tunelu
- to nie będzie tak że z obu stron jednej nitki wyjadą dwa wagoniki bo będzie sygnalizacja świetlna czy przypadkiem nie jedzie jakiś wagonik a jeśli ktoś nie będzie tego przestrzegał to będzie ponosił kare związaną z odbiciem od innego wagonika i powrócenie do punktu startu
- na każdej stacji będą dwie pary torów jedna będzie dla graczy którzy będą chcieli przyjechać do stacji a drugi dla tych co będą wyjeżdżać z stacji ni będzie możliwości na zderzenie
-jeśli będzie wywalać z torów na zakrętach to będą stosowane ograniczniki prędkości
-inwestycja wiadomo poniesie dość duże koszta i czas budujących ale co się nie robi dla rozwój komunikacji
(13.02.2017, 22:28)Laried napisał(a):(13.02.2017, 22:12)Norbi napisał(a): https://fcraft.pl/temat-trakt-wschodnio-...50-z-85-30
(17.01.2017, 15:28)Norbi napisał(a):(17.01.2017, 11:39)zizik napisał(a): Może pomyśleć by o kolejce? Z racji tego iż wioska na kordach - 100 - 60 DIAMETRALNIE się rozrosla.(17.01.2017, 13:27)piesm napisał(a): Popieram kolejkę,
Kolejka niby fajny pomysł. Tylko weźcie pod uwagę jeżeli z kolejki będzie chciało skorzystać kilka osób naraz. W dodatku z zakrętami byłby problem przez to, że wagoniki są strasznie szybkie i jest pewien błąd.
Trochę niezbyt przemyślany pomysł pod względem tych kolidujących cuboidów, ale dorzucę swoje:
- co jeżeli podczas drogi gracz wysiądzie - co się stanie z stojącym na środku drogi wagonikiem?
- co jeżeli dwóch graczy z dwóch stron pojedzie? zderzą się i wrócą na miejsce startu
- jeżeli wagonik napotka na drodze moba (np. ponieważ gracz uciekał przed zombie), gracz też się odbije i wróci na start.
jestem przeciw robieniu takiego metra. już lepiej nether wykorzystać, bo są tam proste i ładne drogi
-Sprawa z wagonikami będzie ciężka i możliwe że może stać się taka sytuacja że wagonik zostanie na środku torów ale mógłbym znaleźć sposób na to.
- drogi będą dobrze oświetlone więc niema możliwości na zrespienie moba w tunelu
- to nie będzie tak że z obu stron jednej nitki wyjadą dwa wagoniki bo będzie sygnalizacja świetlna czy przypadkiem nie jedzie jakiś wagonik a jeśli ktoś nie będzie tego przestrzegał to będzie ponosił kare związaną z odbiciem od innego wagonika i powrócenie do punktu startu
- na każdej stacji będą dwie pary torów jedna będzie dla graczy którzy będą chcieli przyjechać do stacji a drugi dla tych co będą wyjeżdżać z stacji ni będzie możliwości na zderzenie
-jeśli będzie wywalać z torów na zakrętach to będą stosowane ograniczniki prędkości
-inwestycja wiadomo poniesie dość duże koszta i czas budujących ale co się nie robi dla rozwój komunikacji
I wracając do mobów jeśli gracz miałby uciec do tunelu metra, to nie będzie miał takiej możliwości ponieważ tunel i stacje będą na cuboidz i gracz podczas ucieczki nie będzie miał możliwości przekopania do tunelu i po drugie na każdej stacji będą bramki bezpieczeństwa w razie taki nagłych wypadków.