Coming Soon ™

Ankieta: Co o tym myślisz?
Dobry pomysł. Jestem na tak
44.44%
4 44.44%
Zły pomysł. Jestem za nie
55.56%
5 55.56%
Razem 9 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Budowa Metra
#8
(13.02.2017, 22:12)Norbi napisał(a): https://fcraft.pl/temat-trakt-wschodnio-...50-z-85-30
(17.01.2017, 15:28)Norbi napisał(a):
(17.01.2017, 11:39)zizik napisał(a): Może pomyśleć by o kolejce? Z racji tego iż wioska na kordach - 100 - 60 DIAMETRALNIE się rozrosla.
(17.01.2017, 13:27)piesm napisał(a): Popieram kolejkę,

Kolejka niby fajny pomysł. Tylko weźcie pod uwagę jeżeli z kolejki będzie chciało skorzystać kilka osób naraz. W dodatku z zakrętami byłby problem przez to, że wagoniki są strasznie szybkie i jest pewien błąd.

Trochę niezbyt przemyślany pomysł pod względem tych kolidujących cuboidów, ale dorzucę swoje:
- co jeżeli podczas drogi gracz wysiądzie - co się stanie z stojącym na środku drogi wagonikiem?
- co jeżeli dwóch graczy z dwóch stron pojedzie? zderzą się i wrócą na miejsce startu
- jeżeli wagonik napotka na drodze moba (np. ponieważ gracz uciekał przed zombie), gracz też się odbije i wróci na start.

jestem przeciw robieniu takiego metra. już lepiej nether wykorzystać, bo są tam proste i ładne drogi :)

-Sprawa z wagonikami będzie ciężka i możliwe że może stać się taka sytuacja że wagonik zostanie na środku torów ale mógłbym znaleźć sposób na to.
- drogi będą dobrze oświetlone więc niema możliwości na zrespienie moba w tunelu
- to nie będzie tak że z obu stron jednej nitki wyjadą dwa wagoniki bo będzie sygnalizacja świetlna czy przypadkiem nie jedzie jakiś wagonik a jeśli ktoś nie będzie tego przestrzegał to będzie ponosił kare związaną z odbiciem od innego wagonika i powrócenie do punktu startu
- na każdej stacji będą dwie pary torów jedna będzie dla graczy którzy będą chcieli przyjechać do stacji a drugi dla tych co będą wyjeżdżać z stacji ni będzie możliwości na zderzenie 
-jeśli będzie wywalać z torów na zakrętach to będą stosowane ograniczniki prędkości
-inwestycja wiadomo poniesie dość duże koszta i czas budujących ale co się  nie robi dla rozwój komunikacji

(13.02.2017, 22:28)Laried napisał(a):
(13.02.2017, 22:12)Norbi napisał(a): https://fcraft.pl/temat-trakt-wschodnio-...50-z-85-30
(17.01.2017, 15:28)Norbi napisał(a):
(17.01.2017, 11:39)zizik napisał(a): Może pomyśleć by o kolejce? Z racji tego iż wioska na kordach - 100 - 60 DIAMETRALNIE się rozrosla.
(17.01.2017, 13:27)piesm napisał(a): Popieram kolejkę,

Kolejka niby fajny pomysł. Tylko weźcie pod uwagę jeżeli z kolejki będzie chciało skorzystać kilka osób naraz. W dodatku z zakrętami byłby problem przez to, że wagoniki są strasznie szybkie i jest pewien błąd.

Trochę niezbyt przemyślany pomysł pod względem tych kolidujących cuboidów, ale dorzucę swoje:
- co jeżeli podczas drogi gracz wysiądzie - co się stanie z stojącym na środku drogi wagonikiem?
- co jeżeli dwóch graczy z dwóch stron pojedzie? zderzą się i wrócą na miejsce startu
- jeżeli wagonik napotka na drodze moba (np. ponieważ gracz uciekał przed zombie), gracz też się odbije i wróci na start.

jestem przeciw robieniu takiego metra. już lepiej nether wykorzystać, bo są tam proste i ładne drogi :)

-Sprawa z wagonikami będzie ciężka i możliwe że może stać się taka sytuacja że wagonik zostanie na środku torów ale mógłbym znaleźć sposób na to.
- drogi będą dobrze oświetlone więc niema możliwości na zrespienie moba w tunelu
- to nie będzie tak że z obu stron jednej nitki wyjadą dwa wagoniki bo będzie sygnalizacja świetlna czy przypadkiem nie jedzie jakiś wagonik a jeśli ktoś nie będzie tego przestrzegał to będzie ponosił kare związaną z odbiciem od innego wagonika i powrócenie do punktu startu
- na każdej stacji będą dwie pary torów jedna będzie dla graczy którzy będą chcieli przyjechać do stacji a drugi dla tych co będą wyjeżdżać z stacji ni będzie możliwości na zderzenie 
-jeśli będzie wywalać z torów na zakrętach to będą stosowane ograniczniki prędkości
-inwestycja wiadomo poniesie dość duże koszta i czas budujących ale co się  nie robi dla rozwój komunikacji

I wracając do mobów jeśli gracz miałby uciec do tunelu metra, to nie będzie miał takiej możliwości ponieważ tunel i stacje będą na cuboidz i gracz podczas ucieczki nie będzie miał możliwości przekopania do tunelu i po drugie na każdej stacji będą bramki bezpieczeństwa w razie taki nagłych wypadków.


  


Wiadomości w tym wątku
Budowa Metra - przez Laried - 13.02.2017, 21:03
RE: Budowa Metra - przez Atukam72 - 13.02.2017, 21:13
RE: Budowa Metra - przez Laried - 13.02.2017, 21:29
RE: Budowa Metra - przez Libter - 13.02.2017, 21:14
RE: Budowa Metra - przez Libter - 13.02.2017, 21:37
RE: Budowa Metra - przez Laried - 13.02.2017, 21:53
RE: Budowa Metra - przez Norbi - 13.02.2017, 22:12
RE: Budowa Metra - przez Laried - 13.02.2017, 22:28
RE: Budowa Metra - przez Libter - 14.02.2017, 09:53
RE: Budowa Metra - przez sopher - 14.02.2017, 12:02
RE: Budowa Metra - przez Laried - 14.02.2017, 15:25
RE: Budowa Metra - przez Androide1456 - 14.02.2017, 17:04
RE: Budowa Metra - przez gelo1238 - 14.02.2017, 19:20
RE: Budowa Metra - przez jahumen - 14.02.2017, 19:31
RE: Budowa Metra - przez Laried - 14.02.2017, 19:58
RE: Budowa Metra - przez gelo1238 - 15.02.2017, 15:34
RE: Budowa Metra - przez jahumen - 15.02.2017, 15:46
RE: Budowa Metra - przez Laried - 15.02.2017, 21:00
RE: Budowa Metra - przez Alchoni_ - 15.02.2017, 17:40
RE: Budowa Metra - przez Alchoni_ - 15.02.2017, 21:35
RE: Budowa Metra - przez Laried - 19.02.2017, 17:21
RE: Budowa Metra - przez gelo1238 - 16.02.2017, 21:27
RE: Budowa Metra - przez gelo1238 - 19.02.2017, 21:33



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości