Coming Soon ™

Ankieta: Zaznacz odpowiednie stwierdzenia.
Czekam na v3, żeby rozpocząć na nowo aktywną grę.
47.83%
33 47.83%
Chętnie zagram na event.fCraft.pl (opisany turniej fCraft hardcore).
23.19%
16 23.19%
Chętnie zagram na event.fCraft.pl (serwer na modach).
26.09%
18 26.09%
Żadne z powyższych.
2.90%
2 2.90%
Razem 69 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

W drodze do v3!
#1
[Obrazek: road.png]
Mapa v2 bardzo powoli zbliża się ku końcowi. v3 oznacza nową mapę oraz całkowitą przebudowę serwera wdrażającą kilka unikalnych pomysłów zwiększających jakość rozgrywki i zapobiegających dewastacji mapy, jednak zanim to nastąpi pora na kilka ogłoszeń:
  1. v2.3.4 jest prawdopodobnie ostatnią aktualizacją, od czasu do czasu będą jednak wypuszczane mniejsze pakiety zmian w postaci poprawek.
  2. Mapa v2 pozostanie na wersji Minecraft 1.12.2 do czasu zastąpienia przez v3.
  3. Szczegóły dotyczące v3 zostaną rozpisane dopiero po wyjściu Minecrafta 1.13 niosącego bardzo wiele technicznych zmian.
  4. Na początku stycznia zostanie rozpoczęte powiększanie mapy v2 do maksymalnych rozmiarów (10000 x 10000) w ciągu 3 miesięcy.
  5. W pierwszym kwartale 2018 zostanie rozpisane podsumowanie roku oraz uruchomiony serwer event.fCraft.pl, szczegóły można znaleźć poniżej.
event.fCraft.pl
Pierwszym serwerem eventowym będzie turniej fCraft hardcore o następujących założeniach:
  • White-lista, globalne PvP, stopniowo pomniejszana mapa z nietypowymi biomami.
  • Jeszcze trudniejsze systemy wagi oraz pragnienia.
  • Kilkukrotnie większa ilość punktów życia.
  • Negatywne efekty zranienia jak spowolnienie czy słabość.
  • Być może konieczność różnorodnej diety zamiast żywienia się tym samym.
  • Śmierć skutkować będzie wykluczeniem z turnieju.
W przypadku chęci ze strony społeczności turniej może trwać dłużej lub zostać powtórzony. Zapraszam do głosowania w ankiecie.


Odpowiedz
#2
usuńcie antyxraya, nie działa a zacina klienta ino ;v

Mówie poważnie, lepiej już wprowadzić plugin na ukrywanie rud do chwili, kiedy nie jest ona otoczona 'air' lub 'fence' (kopalnie)


Odpowiedz
#3
(28.12.2017, 15:43)NuLLi196603 napisał(a): usuńcie antyxraya, nie działa a zacina klienta ino ;v
Działa wystarczająco skutecznie, ale planowany w v3 system kopania nie będzie wymagał takich zacinaczy :>


Odpowiedz
#4
Stone? Srl? :V


Odpowiedz
#5
(28.12.2017, 15:48)NuLLi196603 napisał(a): Stone? Srl? :V
Od dropu ze stona trzymam się z daleka, ale więcej szczegółów nie mogę zdradzić bo klonkurencja patrzy Kappa


Odpowiedz
#6
Ufff :D


Odpowiedz
#7
Na pewno trzeba też zrobić coś z villagerami, np. podrożeć wszystkie oferty o 300%. Aktualnie można mieć mending po wymienieniu 10 staków marchewek :facepalm:.

Dodałbym jeszcze trochę realizmu w postaci złamań braku możliwości uprawiania plonów bez światła dziennego, oraz ograniczył działanie mączki kostnej (np. mniejsza szansa na udane "urośnięcie" plonu)


[Obrazek: fElmNP7.png]
Odpowiedz
#8
(28.12.2017, 16:09)Norbi napisał(a): Na pewno trzeba też zrobić coś z villagerami, np. podrożeć wszystkie oferty o 300%. Aktualnie można mieć mending po wymienieniu 10 staków marchewek :facepalm:
Zdecydowanie. Na początku handel z nimi zostanie prawdopodobnie wyłączony do czasu aktualizacji niosącej ze sobą bardziej przemyślany system niż domyślny.

(28.12.2017, 16:09)Norbi napisał(a): Dodałbym jeszcze trochę realizmu w postaci złamań braku możliwości uprawiania plonów bez światła dziennego, oraz ograniczył działanie mączki kostnej (np. mniejsza szansa na udane "urośnięcie" plonu)
Działanie mączki kostnej jest akurat wystarczająco ograniczone. Przechodzi jak najbardziej brak możliwości uprawy bez światła dziennego, a także trzeba będzie pomyśleć nad lepszym systemem hodowli zwierząt.


Odpowiedz
#9
Dlaczego podrożyć villagerów? Może lepiej ograniczyć ich spawn (mimo iż teraz jest trudno wystarczająco :> )


Odpowiedz
#10
@whitehead zaczynamy od nowa wedlug twojego pomyslu?


Odpowiedz
#11
(28.12.2017, 17:21)takidelfin napisał(a): Dlaczego podrożyć villagerów? Może lepiej ograniczyć ich spawn (mimo iż teraz jest trudno wystarczająco :> )
Albo po prostu przypisać im sensowniejsze oferty - niekoniecznie wszystko podrożone.


Odpowiedz
#12
Drwal, Ogrodnik, itp ^^


Odpowiedz
#13
Wiecie co może dołączyć frakcje w postaci 4 terenów mapy dać graczom 1 możliwość zmiany frakcji. Co miesiąc będzie ranking i która frakcja wygra dostanie jakąś małą nagrodę. Ogólnie chodzi oto by serwer rozwijał się (budowlanie) na zasadzie rozwoju miast, żeby to miało ład i skład.(Bo teraz to wolna amerykanka, np budynki Mototaty i takie Chiny moje bez ładu i składu).


Odpowiedz
#14
Zamiast (dodając, wtrącając) do tego co napisał @LordPrawicy proponuje przerobić porządnie system królestw który dawałby realną możliwość tworzenia prawdziwych wiosek i miast. Odpowiednio przerobiony nie służyłby pvp jak to ma się na innych serwach, ale ekonomi... Oczywiscie prowadzenie wojen wtedy równiez byłoby ekscytujace, ale gdyby była możliwość pokojowego nastawienia to byłoby spoko.

Pewnie mój pomysł jest nierealny, ale co tam :D


Odpowiedz
#15
Pohevaki oto mi  mniej więcej chodzi. Bo zwykłe gildie szybko się sypią a tak to będzie ciekawie.


Odpowiedz
#16
Plugin Towny stary nwm czy nadal aktualizowany działał na takiej zasadzie, była i ekonomia i działania zbrojne a teren zniszczony był automatycznie resetowany klocek po klocku po pewnym czasie, były w nim tez podatki a kolejne tereny kosztowały określoną ilość monet. Można by to jakoś przerobić czy coś. Ogolnie podzielam wasze zdanie. W sumie to z taka myślą budujemy (razem z @DanteQ) Northbridge.


[Obrazek: faa3f9c463c4c.png.html]
Odpowiedz
#17
Na event.fCraft.pl (jako turniej hardcore) pojawi się kilka ważniejszych rozwiązań związanych z v3, więc tym bardziej zachęcam do gry po jego otwarciu :>


Odpowiedz
#18
Jako iż jestem fanem fcrafta i uważam, że to jedyny słuszny serwer, jestem chętny do wzięcia udziału w turnieju event.fCraft.pl(tego hardcore) oraz, wiem że może to być trudne i czasochłonne, ale popieram też ww. pomysł związany z rozwojem miast/państw, wiem że wykracza to poza założenia serwera ale chce podkreślić iż pomysł jest na tyle dobry że wymaga uwagi, i rogrywkę taką trochę typu średniowieczne rozwijające się królestwo. A co do plonów to skoro zależy nam na realności to zbieranie ich za pomocą wody jest troche nierealne, automatyczne farmy powinny mieć ograniczoną możliwość działania


Odpowiedz
#19
W Cywilizacji V podbijam świat. Zostało Imperium Rzymskie, Persja i Szwecja i cały świat będzie mój!


Odpowiedz
#20
Trochę długo mnie nie było na serwerze więc czy mam rozumieć że przy v3 zostanie stworzona całkowicie nowa mapa bez żadnych cuboidów?


Odpowiedz
  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości