Coming Soon ™

API/0 | API/1: /{server}/player/{uuid}/statistics - szczegółowe statystyki gracza
#1
UWAGA! Pobieranie pełnych statystyk oraz historii transakcji aktywnych graczy jest bardzo kosztowne, odpowiedzi powinny być cachowane przez czas uzależniony od ilości rekordów, a nowe statystyki i transakcje pobierane z parametrem ?since={wartość time ostatniego rekordu}.

Przykładowe zapytanie - API/1 GET https://api.fcraft.pl/hard/player/640a88...1509026274
Kod:
[
   {
       "time": 1509026804,
       "seconds": 354.842,
       "blocks": {
           "placed": 0,
           "destroyed": 0,
           "stonedestroyed": 0
       },
       "fight": {
           "deaths": 0,
           "killings": 0,
           "damages": 0
       },
       "other": {
           "chat": 5,
           "fishings": 0
       }
   },
   {
       "time": 1509027579,
       "seconds": 23.593,
       "blocks": {
           "placed": 0,
           "destroyed": 0,
           "stonedestroyed": 0
       },
       "fight": {
           "deaths": 0,
           "killings": 0,
           "damages": 0
       },
       "other": {
           "chat": 0,
           "fishings": 0
       }
   }
]

Dodatkowe informacje:
  • time to czas zapisu statystyki po wyjściu gracza z serwera lub jego przeładowaniu.
  • Wartości łatwo dopasować do statystyk w komendzie /info.
  • Jeśli gracz włączył udostępnianie statystyk w /ustaw nie potrzeba klucza API/1.
  • Zapytanie /{server}/player/{uuid}/statistics/live zwraca zadanie pobierające z serwera bieżące statystyki gracza jeśli jest online.


Odpowiedz
#2
Aktualizacja dodatkowych informacji - integracja z /ustaw i możliwość pobierania bieżących statystyk.


Odpowiedz
  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości