Coming Soon ™

Oznakowanie dróg lądowych na podstawie morskiej przygody
#7
To nie muszą być jakieś fajerwerki. System musi być przede wszystkim TANI oraz CZYTELNY.
Mamy np. czarną drogę z białymi pasami pośrodku. Bardzo ładna pomijając problem skali i szerokości białych pasów. To przeniesienie drogi  dwujezdniowej z rzeczywistości. Białe pasy są po to aby oddzielać strumienie samochodów jadących w przeciwnych kierunkach. Na serwerze pełnią funkcje wyłącznie estetyczną (tak mi sie wydaje, nie wiem po co miały by być). Wyobraźcie sobie teraz że pasy są nie na środku tylko po jednej stronie. Coś jak chodnik albo ścieżka rowerowa. Ale nie po byle jakiej stronie tylko zawsze, konsekwentnie np. po prawej jeśli idziemy w kierunku centrum. I to wystarczy. Żeby dać komuś komunikat - idź tak drogą, żeby pasy/ściezka/chodnik/ cokolwiek tam sie nie ustali. było po prawej (lewej) stronie.
W estetyce drogi byłaby zakodowana dodatkowa funkcja - kierunek. Programistom powinno się to spodobać.


Odpowiedz
  


Wiadomości w tym wątku
RE: Oznakowanie dróg lądowych na podstawie morskiej przygody - przez Mototata - 17.09.2017, 17:42



Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości