Coming Soon ™

Ankieta: czy jesteś za wprowadzeniem funkcji /cena itemu
Tak
20.00%
2 20.00%
Nie
80.00%
8 80.00%
Razem 10 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

ceny Itemow
#1
Moja propozycja dotyczy uzyskania informacji dotyczących ceny itemow którymi się handluje.
Dla poczatkującego handlowca, ustalenie wartości itemu jest  abstrakcja.
Aby usprawnić system kupno-sprzedaż proponuje dodanie funkcji  np.  „/ cena „  dla itemu trzymanego w ręce. Informacje dotyczące ceny,  system może zbierać z wartości umieszczanych na tabliczkach w trakcie tworzenia sklepów. Ceny mogły by być podawane w formacie max - min


#2
Wydaję mi się, że min/max można by łatwo oszukać, np tworząc sklep z elytrami po 0.01$/100000$ w swoim domu, ale jestem na tak jeśli byłoby to przedstawione w formie mediany i/lub średniej.


#3
O to chodzi, żeby były różnice w cenach, nie widzę sensu robienia takiego czegoś :P


Villagers are love, villagers are life <3
#4
Jestem na nie, to wolny rynek. Na tym polega handel, kupujesz taniej, sprzedajesz drożej. Nie może wszędzie kosztować tyle samo.


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#5
(03.09.2017, 16:06)jahumen napisał(a): Jestem na nie, to wolny rynek. Na tym polega handel, kupujesz taniej, sprzedajesz drożej. Nie może wszędzie kosztować tyle samo.

Nie zrozumiałeś mojej propozycji. chodzi o pozyskanie orientacyjnej ceny itemu. a wolny rynek jak najbardziej jestem za. Nie chodzi mi o narzucenie ceny, ale o informacje po ile chadza, W diaxach każdy wie ile kosztują , ale inne itemy mało używane trudno spamiętac co i po ile się sprzedaje. Na serwerze to ciągle przewija się pytanie po ile chodzą...?


#6
@duchor o to właśnie chodzi, wiele osób sprzedaje zbyt tanio, to okazja do zysku.


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#7
a to taki duży problem zadać pytanie, po ile dany item chodzi? ciężko na czacie napisać?


#8
Dla mnie tez to bez sensu item jest tyle warty ile sam uznasz dla niektórych 1 kulka szlamu jest warta 1$ bo mieszkają na bagnach a dla osoby co mieszka na oceanie będzie warta 20$ kiedyś elytry kosztowały po 1200 a teraz nawet za 300 udało mi się kupić trzeba łapać okazje a żeby się zorientować w cenach wystarczy odwiedzić kilka sklepów


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


#9
System mógłby podawać średnie ceny, ale musiałby być inteligentny, bo ludzie mogliby go celowo niszczyć robiąc wymiany typu "hehe, sprzedam ci elytrę za 5000, oddam 3600 i dasz mi beacona".


#10
Jestem na nie. Tworzenie sklepu jak i kupowanie w sklepie polega na przejrzeniu innych sklepów graczy i wyboru najkorzystniejszej ceny. Gdyby to weszło, nikt by sie nie trudził przy zakupach.


[Obrazek: fElmNP7.png]
#11
Nie ma sensu tworzyć skomplikowanego systemu dla dalszego rozleniwiania graczy - sprawdzenie kilku sklepów jest ważnym elementem zakupów.

Poza tym @duchor dlaczego nie możesz samodzielnie sprawdzać ofert sklepowych i na ich podstawie publikować zestawień cen na forum np. co miesiąc?


#12
@duchor możesz się przejść po sklepach i stworzyc sobie liste cen
np w excelu


#13
Dziękuję za wnikliwe opinie i wydaje mi się ze trzeba zakończyć temat. W miarę upływu czasu opanowałem system cenowy a ułatwienie jakie proponowałem  wydaje mi się tez niepotrzebne


#14
Archiwizuję wątek, gdyby jednak zestawienie cen było potrzebne - może ono zostać stworzone przez społeczność: https://fcraft.pl/dzia%C5%82-nieoficjaln...C4%85ce-61.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości