Coming Soon ™

Ankieta: Dodanie Herbaty!
Tak
73.33%
11 73.33%
Nie
26.67%
4 26.67%
Razem 15 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[v2.2.10] Nowy napój - Herbata
#21
(17.09.2017, 20:59)aseertive napisał(a): Czemu nie, nie widze przeciwskazań w różnorodności, zawsze się można pochwalić, że serwer zawiera X + 32 rodzaje herbaty. A co do wykorzystania, właśnie jest taka osoba - ja.
Można zaimplementować nawet 1000 napojów i się chwalić, tylko to co da poza stratą czasu? Graczy od tego na pewno nie przybędzie.


#22
(17.09.2017, 20:59)aseertive napisał(a):
(17.09.2017, 20:56)Libter napisał(a): Nic z tego. Pragnienie to jedyny system z możliwością dodawania nowych przedmiotów i niektórzy się uczepili, żeby było więcej napojów niż jedzenia gdy nie wykorzystają nawet 1/4 z nich.

Czemu nie, nie widze przeciwskazań w różnorodności, zawsze się można pochwalić, że serwer zawiera X + 32 rodzaje herbaty. A co do wykorzystania, właśnie jest taka osoba - ja.
 ah jaran jaran

Tylko PO CO AŻ TAKA różnorodność w grze która jest, nie ukrywajmy, dość prosta w swej mechanice.
Już raz @Libter powiedział
Cytat:Trzeba wyraźnie odróżnić rozwiązania realistyczne z realistycznymi skutkami (np. brak teleportacji powoduje powstawanie dróg) od oderwanych całkowicie od mechaniki Minecrafta rozwiązań udających tylko realizm

Tworzenie X rodzajów herbat nie ma sensu, ponieważ
1) każdy rodzaj najprawdopodobniej używałby tej samej/wcześniej użytej tekstury
2) różnice pomiędzy rodzajami byłyby niezauważalne
3) zbieranie liści ciężej zautomatyzować w porównaniu do ziemniaków/pszenicy itd.

Pomijając sam fakt, że system pragnienia jest tak skonstruowany, że taka osoba jak ja może przez cały czas korzystać z wody nieprzegotowanej bez odczuwania skutków ubocznych.

Jak chcesz forsować dalej te swoje 500 rodzajów herbat - proszę bardzo, zrób sobie moda lub plugin na swoim serwerze, baw się swoim realizmem w pikselowej grze do woli. Skoro uzasadniasz konieczność wprowadzenie tej propozycji tym, że sam byś z tego korzystał, to ja pozwolę ująć to tak tak - jestem przeciw, bo nie będę z tego korzystał, pewnie zresztą jak >90% społeczności.


#23
Skoro tak sobie plumkamy o nawodnieniu, to w realu niesamowite nawodnienie daje topienie się. 
Tutaj też powinno tak być - tuż przed dednięciem przez utopienie się dosłownie ułamek sekundy, pasek nawodnienia powinien się naładować do 200%.
A potem komunikat SERWERA. ale jakaś minimalna szansa powinna być na przeżycie. Takie hardcorowe uzupełnianie zapasów wody...
Myślę że Prawdziwi Mężczyżni Którzy Piją Wodę Tylko Z Kałuży zagustowaliby w takim sposobie...


[Obrazek: giphy.gif]
#24
TYLKO droga Utwardzanej Ścieżki! Tylko brudna woda i samobójcze topienie się za wiarę w naszą męskość! 

Tak nam dopomóż @Libter !


#25
Jestem za pomysłem.
Lubie herbate i fajnie by byłó gdyby była, bo byłó więcej napojów.
Herbata, dobry  pomysł.


#26
[Obrazek: image.png]
Kolejno od lewej:
zielona, biała, czarna, Liptur, owocowa, rooibos, yerba,  gyokuro
Podziękowanie dla @Spitfirex86 za opracowanie kolorów


[Obrazek: OAeIeW]
#27
(17.09.2017, 20:56)Libter napisał(a): Nic z tego. Pragnienie to jedyny system z możliwością dodawania nowych przedmiotów i niektórzy się uczepili, żeby było więcej napojów niż jedzenia gdy nie wykorzystają nawet 1/4 z nich.

Można zrobić postęp dot. wypicia wszystkich napojów (lub samych herbat) na serwerze. Z jedzeniem już taki jest.
 XD


#28
Propozycja zrealizowana w v2.2.10 - należy dodać liście do wody w craftingu, a następnie ugotować otrzymany napój w piecyku.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości