Coming Soon ™

Ankieta: Czy powinna być możliwość odzyskiwania piasku?
Tak - ze szkła i piaskowca
37.50%
3 37.50%
Tak - tylko ze szkła
0%
0 0%
Tak - tylko z piaskowca
25.00%
2 25.00%
Nie
37.50%
3 37.50%
Razem 8 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

[Odrzucona] Odzysk piasku ze szkła i piaskowca
#1
Ponieważ piasek jest surowcem nieodnawialnym, jedyna metoda jego pozyskiwania jest przez niszczenie terenu. Mając na uwadze piękno naszej plane... płaszczyzny minecrafta proponuję dodać 2 przepisy:
1 piaskowiec -> 4 piaski  -  da to mniejsze zniszczenia dla pustyń, mniej wymaganego kopania do uzyskania potrzebnego piasku na szkło i beton.
1 blok szkła -> 1 piasek  -  szkło jest surowcem odnawialnym (handel z wieśniakami) - opcja dla bardziej zaawansowanych graczy.


#2
Topienie się piasku jest przemianą nieodwracalną, więc to będzie nierealne, ale z piaskowca jak najbardziej :P


Villagers are love, villagers are life <3
#3
Tu jest minecraft, nie graniczam się do wiarygodności. =] Przerabianie ze szkła zrobiłoby piasek materiałem odnawialnym - stąd propozycja "kruszenia szkła do czegoś podobnego do piasku". =]


#4
@Irbis przy piaskowcu przydałoby się wymyślić nieco trudniejszą recepturę - uzyskiwanie 4 sztuk piasku z tak łatwo pozyskiwanego materiału przyczyni się nawet do większego zniszczenia mapy. Teraz pustynie skopane są często do piaskowca, a tak nawet jego warstwa by się nie ostała :P


#5
@Libter - stąd ciągle jest opcja ze szkłem. Fakt, zbieracze zbierają tylko dla samego posiadania, a nie ile potrzebują. Pomyślmy... Przetapianie piaskowca na piasek nie zablokuje procederu. Najlepiej dodać do przepisu coś, czego zbieranie w dużych ilościach wymaga czasu, albo formę przerabiania na taką, co wymaga czasu. Pasowałby proch - do rozsadzania piaskowca w craftingu, ale proch jest cenny na paliwo dla elytry. Niech będzie: 4 piaskowce+proch=16 pisaku - na potrzeby jednego początkującego gracza nie będzie to problemem, gracz zaawansowany woli proch na fajerwerki do elytry, więc nie skopie pustyni. =]


#6
(21.08.2017, 14:57)Irbis napisał(a): @Libter - stąd ciągle jest opcja ze szkłem. Fakt, zbieracze zbierają tylko dla samego posiadania, a nie ile potrzebują. Pomyślmy... Przetapianie piaskowca na piasek nie zablokuje procederu. Najlepiej dodać do przepisu coś, czego zbieranie w dużych ilościach wymaga czasu, albo formę przerabiania na taką, co wymaga czasu. Pasowałby proch - do rozsadzania piaskowca w craftingu, ale proch jest cenny na paliwo dla elytry. Niech będzie: 4 piaskowce+proch=16 pisaku - na potrzeby jednego początkującego gracza nie będzie to problemem, gracz zaawansowany woli proch na fajerwerki do elytry, więc nie skopie pustyni. =]

Natomiast gracz początkujący nie potrzebuje dużo więcej piasku niż 64, więc spokojnie może wykopać zwykły piasek. W przypadku gracza zaawansowanego to właśnie on potrzebuje dziesiątki staków piasku, a zdaje sobie sprawę z tego, że proch jest dużo warty - z pewnością będzie kopać piasek. Twój tok myślenia nie ma sensu.


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#7
Pomnóż liczbę początkujących graczy przez stack i wyjdzie pustynia.


#8
(21.08.2017, 21:39)Irbis napisał(a): Pomnóż liczbę początkujących graczy przez stack i wyjdzie pustynia.


Początkujący rzadko kiedy ma kilof, a co dopiero proch. Dużo łatwiej jest wykopać drewnianą łopatą trochę piasku. 

PS: jak koniecznie chcesz, to powiedz gdzie mieszkasz i wykopię Ci całą pustynię.  Sztabka złota


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#9
(21.08.2017, 21:58)jahumen napisał(a):
(21.08.2017, 21:39)Irbis napisał(a): Pomnóż liczbę początkujących graczy przez stack i wyjdzie pustynia.

PS: jak koniecznie chcesz, to powiedz gdzie mieszkasz i wykopię Ci całą pustynię.  Sztabka złota

Właśnie tego chcę uniknąć. 4 proszki to dla początkującego nietrudne - wykopią 16 sandstone zamiast stacka piasku = 48 bloków mniej zniszczonej piaskownicy, a zaawansowani mieliby ze szkła piach od villagerów. System nie polega na ułatwieniu/utrudnianiu zbierania piasku, ale na daniu alternatywy poza niszczeniem terenu.
Nie przekonam wszystkich do skorzystania z alternatywnych metod, ale jeżeli choć część graczy skorzysta z tego, mapa będzie mniej zdegradowana.


#10
@Irbis nikt z tego nie skorzysta.
Żaden zaawansowany nie będzie wydawał jednego szmaragda na 4 szkła, gdy potrzebuje go tysiące. Twoja propozycja nic nie zmieni, bo oba sposoby są mniej opłacalne od kopania piasku.


Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
#11
(21.08.2017, 14:33)Irbis napisał(a): 1 blok szkła -> 1 piasek  -  szkło jest surowcem odnawialnym (handel z wieśniakami) - opcja dla bardziej zaawansowanych graczy.


[Obrazek: 4dG1QMn.png]
Zamęczysz tego biednego wieśniaka ._.


Villagers are love, villagers are life <3
#12
Za taki utarg to warto się pomęczyć. XD


#13
@irbis pisz3sz o początkujących gracxgracxach, ale skąd początkujący gracz ma wiedzieć ze istnieje jakąś inna receptura na piasekpiasek? Gracze dowiadują sie o recepturacg zmienionych jak już trochę pogrpograja na serwerze. Wiec wychodzi na to ze początkujący gracz z tego nienie będzie korzystał bo nie będzie wiedział a zaawansowany gracz nie będzie korzystał bo mu sie nie będzie opłacało. 
A jedynym korzystającym będzie @irbis


#14
Zbędne, propozycja zostaje odrzucona.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości