18.08.2017, 17:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.08.2017, 17:24 przez antek324980.)
Mam trzy propozycje dotyczące wersji serwera 2.2.8 "upojna aktualizacja". Oto one:
1.Dodanie punktów "napojenia" (odpowiednik w jedzeniu https://minecraft-pl.gamepedia.com/Saturacja ). Napojenie miałoby 40 punktów ( od 20 do -20 ). Każdy napój maiłby różną ilość punktów napojenia np. woda - 5 , woda przegotowana - 10, soki - 8, alkohole - od -5 do -10, owoce i warzywa - od 1 do 3, natomiast jedzenie
wzmagające pragnienie od -1 do -5. Przy 20 ptk. napojenie pragnienie spadałoby o 30 % wolniej, przy 10 - o 15 % wolniej, przy -10
o 15% szybciej, a przy -20 o 30% szybciej. Dodatnie punkty spadałyby w tempie ok 5 na min. , natomiast z ujemnymi nie działoby
się nic.
2. Dodanie beczki (struktura z droppera i 4 drewnianych klap przytwierdzonych do niego) dzięki której moglibyśmy uszlachetniać trunki i tworzyć zupełnie nowe z soków.
Uszlachetnianie trunku na poziom 2 trwałoby 2 tygodnie, na poziom 3 trwałoby 4 tygodnie, natomiast tworzenie trunku - 3 tygodnie. Uszlachetnione trunki na poziomie 1
maiłyby -10 do napojenia i +1 poziom do pozytywnego efektu trunku , natomiast trunki poziomu 2 miałyby nadal -10 punktók napojenia , ale miałyby +2 poziomy do
pozytywnego efektu i +1 do negatywnego (np. cydr na poziomie 2 miałby speed II i weakness I , a na poziomie 3 speed III i weakness II )
Nowe alkohole:
Jabol - słabszy odpowiednik (ochrona zamiast luck) , wytwarzany z soku jabłkowego
Colonche - wytwarzany z soku z kaktusa, odpowiednik wódki tyle że zamiast slowness jest mining fatigue
Melonówka - wytwarzana z soku z arbuza, odpowiednik cydru , jednakże zamiast weakness jest ślepota na ok 20 s
3.Nowe napoje:
herbata ziołowa 12% uzupełnienia nawodnienia i ma + 12 do napojenia, przegotowana woda + paproć + liście dżunglowe
słodzona herbata uzupełnia 15% nawodnienia i ma +6 do napojenia, przegotowana woda + cukier + liście dżunglowe
kawa uzupełnia 10% nawodnienia i ma +0 do napojenia , natomiast dodaje na 15 s efekt pośpiechu I ,przegotowana woda + 2 x zboże + cukier
1.Dodanie punktów "napojenia" (odpowiednik w jedzeniu https://minecraft-pl.gamepedia.com/Saturacja ). Napojenie miałoby 40 punktów ( od 20 do -20 ). Każdy napój maiłby różną ilość punktów napojenia np. woda - 5 , woda przegotowana - 10, soki - 8, alkohole - od -5 do -10, owoce i warzywa - od 1 do 3, natomiast jedzenie
wzmagające pragnienie od -1 do -5. Przy 20 ptk. napojenie pragnienie spadałoby o 30 % wolniej, przy 10 - o 15 % wolniej, przy -10
o 15% szybciej, a przy -20 o 30% szybciej. Dodatnie punkty spadałyby w tempie ok 5 na min. , natomiast z ujemnymi nie działoby
się nic.
2. Dodanie beczki (struktura z droppera i 4 drewnianych klap przytwierdzonych do niego) dzięki której moglibyśmy uszlachetniać trunki i tworzyć zupełnie nowe z soków.
Uszlachetnianie trunku na poziom 2 trwałoby 2 tygodnie, na poziom 3 trwałoby 4 tygodnie, natomiast tworzenie trunku - 3 tygodnie. Uszlachetnione trunki na poziomie 1
maiłyby -10 do napojenia i +1 poziom do pozytywnego efektu trunku , natomiast trunki poziomu 2 miałyby nadal -10 punktók napojenia , ale miałyby +2 poziomy do
pozytywnego efektu i +1 do negatywnego (np. cydr na poziomie 2 miałby speed II i weakness I , a na poziomie 3 speed III i weakness II )
Nowe alkohole:
Jabol - słabszy odpowiednik (ochrona zamiast luck) , wytwarzany z soku jabłkowego
Colonche - wytwarzany z soku z kaktusa, odpowiednik wódki tyle że zamiast slowness jest mining fatigue
Melonówka - wytwarzana z soku z arbuza, odpowiednik cydru , jednakże zamiast weakness jest ślepota na ok 20 s
3.Nowe napoje:
herbata ziołowa 12% uzupełnienia nawodnienia i ma + 12 do napojenia, przegotowana woda + paproć + liście dżunglowe
słodzona herbata uzupełnia 15% nawodnienia i ma +6 do napojenia, przegotowana woda + cukier + liście dżunglowe
kawa uzupełnia 10% nawodnienia i ma +0 do napojenia , natomiast dodaje na 15 s efekt pośpiechu I ,przegotowana woda + 2 x zboże + cukier