Coming Soon ™

Ankieta: Jesteś za propozycją odnośnie przekształcenia założenia?
Tak. (szkodnik ekonomiczny)
71.43%
5 71.43%
Tak, ale w innej formie. (napisz w poście)
0%
0 0%
Nie. (Libter triggered)
28.57%
2 28.57%
Razem 7 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Przekształcenie założenia odnośnie systemu wagi i pragnienia
#1
Witam, mam propozycję odnośnie zmiany następującego założenia;
"[fI.2] Systemy wagi oraz pragnienia są ważną częścią serwera, nie będą usuwane ani zbytnio rozluźniane."
na:
"[fI.2] Systemy wagi oraz pragnienia są ważną częścią serwera - nie będą usuwane ani zbytnio rozluźniane, chyba że w grę wchodzi realizm."

Co otrzymamy dzięki zmianie pierwotnego założenia na to, które zaproponowałem?
1. Możliwe będzie składanie propozycji, które mają na celu urealnienie rozgrywki w celu poprawienia tego systemu pragnienia i wagi.
2. Możliwe będzie składanie propozycji, które mogą rozluźnić system pragnienia i wagi, a zachowują realizm.
3. Nie będziecie musieli tak jak ja robić wątku dedykowanego zmianie tego założenia, aby zaproponować coś innego.

Jakie konsekwencje niesie ta zmiana?
1. Zniesiony zostanie przywilej odrzucania każdej propozycji związanej z systemem pragnienia i wagi, jeśli go nie utrudnia.

====================================================================================

Powód napisania przeze mnie tej propozycji - zamierzam napisać kolejną o odroczenie czasu śmierci z powodu odwodnienia na dłuższy. W końcu nie umieramy po 1 dniu (teraz bez nawodnienia 1 doba = 20 minut = śmierć) na 2-3 dni. Proponowałbym później również podnieść upierdliwość skutków ubocznych (również za picie słonej wody), bo aktualne są słabe. (dokładniej opiszę wszystko, jeśli propozycja zmiany założeń przejdzie)

Może sprawić, że niektórzy zaczną dbać o rodzaj napoju, bo dotychczas było to nieopłacalne. (zalecam przy ewentualnej aktualizacji wprowadzić system nadwyżki płynów)
Zmniejszy ilość zgonów nowych graczy, którzy nie rozumieją jeszcze systemu pragnienia, a skutki uboczne spowodują, że zaczną się pytać graczy o to, co im dolega.
Usprawni to system pragnienia, ponieważ maksymalna częstotliwość picia w minutach się wydłuży (1 co 4 minuty na 1 co 10 lub 15 minut). 
Nie będzie aż tak bardzo irytujący, bo nie będzie trzeba co minutę sprawdzać wskaźnika pragnienia przez zagrożenie życia.


#2
Szkodliwa zmiana, realizm jest nieprecyzyjnym pojęciem które każdy widzi inaczej i nie może być uzasadnieniem dla nadmiernego rozluźniania ważnych na serwerze systemów.

(13.08.2017, 23:11)iAnty napisał(a): Jakie konsekwencje niesie ta zmiana?
1. Zniesiony zostanie przywilej odrzucania każdej propozycji związanej z systemem pragnienia i wagi, jeśli go nie utrudnia.
Fałszywe uzasadnienie rzuca cień na całą propozycję. Propozycja wcale nie musi tylko utrudniać, może lepiej balansować zarówno od strony utrudnień i ułatwień tak jak stało się z nowym systemem wagi w v2.2.1. Po zmianie założenia przeszło również kilka ewidentnych ułatwień związanych z systemem pragnienia (https://fcraft.pl/temat-nadwy%C5%BCka-nawodnienia-843https://fcraft.pl/temat-l%C3%B3d-i-cola-835https://fcraft.pl/temat-2-propozycje-dot...nienia-936) które po prostu nie są nadmierne.


#3
Propozycja zostaje odrzucona, założenia nie przeszkadzają we wdrożeniu sporej aktualizacji systemu pragnienia - jedynym wymogiem jest brak ułatwień za którymi nie stoją również utrudnienia.


  




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości