15.01.2017, 22:38
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2017, 22:43 przez franke777.)
Witam,
gram na fCraft od nie dawna i bardzo spodobał mi się wasz bardzo dobrze zrobiony serwer. Wszystko jest pięknie dopięte, proste i intuicyjne, czego brakuje większości serwerów minecraft w Polsce ale kto wymyślił ze podczas gdy mamy więcej rzeczy w ekwipunku to nas spowalnia i uniemożliwia skakanie? Przecież przez to budowanie czegoś staje się udręką. Bardzo nie podoba mi się ta opcja.
Pozdrawiam
franke777
Ankieta dodana.
Sam w sobie plugin mi się podoba, wiadomo - ciekawsza rozgrywka.
Osobiście jednak zwiększyłbym delikatnie ten limit, bo jednak 4 staki podczas budowy to nic.
Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
15.01.2017, 23:36
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2017, 23:43 przez Lavard.)
Mi się podoba obecny stan. Przynajmniej muł ma swoją realną wartość i zachowuje znaczenie. Przy zmianie limitu, nawet jeżeli jest to już obecnie nierealistyczne to przynajmniej zachowuje dobry stosunek.
P.S. Jeżeli komuś przeszkadza to przy budowie to niech bierze muła i/lub skrzynkę.
(15.01.2017, 23:36)Lavard napisał(a): Mi się podoba obecny stan. Przynajmniej muł ma swoją realną wartość i zachowuje znaczenie. Przy zmianie limitu, nawet jeżeli jest to już obecnie nierealistyczne to przynajmniej zachowuje dobry stosunek.
P.S. Jeżeli komuś przeszkadza to przy budowie to niech bierze muła i/lub skrzynkę.
Mylisz ciągle muła z osłem. Muł to połączenie osła i konia, który zachowuje sie jak zwykły koń. To osioł może mieć skrzynkę.
Jak dla mnie to limit jest zbyt fuży. Proponuję zmienić z 4 stacków bloków na 7
Ja osobiście bardzo lubie budować i wybudowałbym parę ciekawych budowli na serwerze ale z takim limitem zbudowanie czegoś dużego jest co najmniej awykonalne.
16.01.2017, 02:44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.01.2017, 02:46 przez Lavard.)
To Cię uświadomie Norbi, że muł może nosić skrzynkę tak jak i osioł. Jak już chcesz pouczać, to wcześniej może się samemu naucz?
(16.01.2017, 00:21)Norbi napisał(a): Jak dla mnie to limit jest zbyt fuży. Proponuję zmienić z 4 stacków bloków na 7 Limit jest jak najbardziej odpowiedni, jego luzowanie wraz z każdą kolejną propozycją (na jednej się nie skończy) zniszczyłoby system wagi. Przypomnę, że pobyt w kopalni i tak jest już znacząco ułatwiony względem pierwotnego stanu ( https://fcraft.pl/temat-zwi%C4%99kszenie...159#pid159).
(16.01.2017, 01:02)franke777 napisał(a): Ja osobiście bardzo lubie budować i wybudowałbym parę ciekawych budowli na serwerze ale z takim limitem zbudowanie czegoś dużego jest co najmniej awykonalne. Zbudowanie czegoś większego nadal jest wykonalne i w najgorszym wypadku zajmie tylko więcej czasu, jednak można to ominąć przy dobrym zaplanowaniu i wybudowaniu najpierw np. rusztowań ze skrzynkami z materiałami.
EDIT: Możliwość zmniejszenia wpływu lub może nawet wyłączenia systemu wagi za pomocą mikstur pojawi się dzięki propozycji https://fcraft.pl/temat-ulepszenie-syste...393#pid393.
@franke777, @jahumen, @Norbi czy takie rozwiązanie będzie odpowiednie?
(16.01.2017, 10:32)Libter napisał(a): (16.01.2017, 00:21)Norbi napisał(a): Jak dla mnie to limit jest zbyt fuży. Proponuję zmienić z 4 stacków bloków na 7 Limit jest jak najbardziej odpowiedni, jego luzowanie wraz z każdą kolejną propozycją (na jednej się nie skończy) zniszczyłoby system wagi. Przypomnę, że pobyt w kopalni i tak jest już znacząco ułatwiony względem pierwotnego stanu (https://fcraft.pl/temat-zwi%C4%99kszenie...159#pid159).
(16.01.2017, 01:02)franke777 napisał(a): Ja osobiście bardzo lubie budować i wybudowałbym parę ciekawych budowli na serwerze ale z takim limitem zbudowanie czegoś dużego jest co najmniej awykonalne. Zbudowanie czegoś większego nadal jest wykonalne i w najgorszym wypadku zajmie tylko więcej czasu, jednak można to ominąć przy dobrym zaplanowaniu i wybudowaniu najpierw np. rusztowań ze skrzynkami z materiałami.
EDIT: Możliwość zmniejszenia wpływu lub może nawet wyłączenia systemu siły za pomocą mikstur pojawi się dzięki propozycji https://fcraft.pl/temat-ulepszenie-syste...393#pid393.
@franke777, @jahumen, @Norbi czy takie rozwiązanie będzie odpowiednie?
Moim zdaniem to tylko niepotrzebne utrudnienie i bym tu usunął.
Jestem tak kiedy buduje i musze wejsc chociaz na jeden blok wszystko musze wywalac i tak ciagle
(16.01.2017, 17:19)franke777 napisał(a): Moim zdaniem to tylko niepotrzebne utrudnienie i bym tu usunął. Utrudnienie jest jak najbardziej potrzebne, inaczej formy transportu (a zwłaszcza zwierzęta) które wymieniłem są niemal bezużyteczne w rozgrywce.
Gracze się przyzwyczaili do prostej formy transportu sporej ilości stacków budulca. Waga itemów wymaga od gracza wykorzystania różnych środków transportu by rozwiązać ten problem. Metody do transportu itemów, które istnieją w grze to np. Enderchest, wagoniki, osioł i muł (według wiki muł może mieć skrzynie), lamy.
Już raz wspomniałem o tym, ale powtórzę, że dobrym pomysłem na poradzenie sobie z wagą itemów, powinna być również Mikstura Siły, dzięki której można byłoby nosić więcej itemów (w zależności od siły mikstury). Nie wiem czy to istnieje czy nie, lecz i tak wydaje mi się, że powinno to rozwiązanie zaistnieć, poniewąz gracze będą mieli ciut łatwiej, unikatowe rozwiązanie spośród konkurencji i podbije popyt na nowy item.
(16.01.2017, 18:30)Atukam72 napisał(a): Nie wiem czy to istnieje czy nie, lecz i tak wydaje mi się, że powinno to rozwiązanie zaistnieć, poniewąz gracze będą mieli ciut łatwiej, unikatowe rozwiązanie spośród konkurencji i podbije popyt na nowy item. Jeszcze nie, jednak rozwiązanie z miksturą siły jest już zaakceptowane i czeka na realizację
Odrzucam propozycję, system wagi nie zostanie usunięty.
//Założenia [fI.2] - śmietnik.
|