(17.09.2017, 20:59)aseertive napisał(a): (17.09.2017, 20:56)Libter napisał(a): Nic z tego. Pragnienie to jedyny system z możliwością dodawania nowych przedmiotów i niektórzy się uczepili, żeby było więcej napojów niż jedzenia gdy nie wykorzystają nawet 1/4 z nich.
Czemu nie, nie widze przeciwskazań w różnorodności, zawsze się można pochwalić, że serwer zawiera X + 32 rodzaje herbaty. A co do wykorzystania, właśnie jest taka osoba - ja.
ah jaran jaran
Tylko
PO CO AŻ TAKA różnorodność w grze która jest, nie ukrywajmy, dość prosta w swej mechanice.
Już raz @Libter powiedział
Cytat:Trzeba wyraźnie odróżnić rozwiązania realistyczne z realistycznymi skutkami (np. brak teleportacji powoduje powstawanie dróg) od oderwanych całkowicie od mechaniki Minecrafta rozwiązań udających tylko realizm
Tworzenie X rodzajów herbat nie ma sensu, ponieważ
1) każdy rodzaj najprawdopodobniej używałby tej samej/wcześniej użytej tekstury
2) różnice pomiędzy rodzajami byłyby niezauważalne
3) zbieranie liści ciężej zautomatyzować w porównaniu do ziemniaków/pszenicy itd.
Pomijając sam fakt, że system pragnienia jest tak skonstruowany, że taka osoba jak ja może przez cały czas korzystać z wody nieprzegotowanej bez odczuwania skutków ubocznych.
Jak chcesz forsować dalej te swoje 500 rodzajów herbat - proszę bardzo, zrób sobie moda lub plugin na swoim serwerze, baw się swoim
realizmem w pikselowej grze do woli. Skoro uzasadniasz konieczność wprowadzenie tej propozycji tym, że sam byś z tego korzystał, to ja pozwolę ująć to tak tak - jestem
przeciw, bo nie będę z tego korzystał, pewnie zresztą jak >90% społeczności.