12.06.2017, 11:10
Nadchodzi druga aktualizacja z serii v2.2 skupiająca się na rozwoju istniejących mechanik związanych z realizmem oraz dodaniu nowych. Najważniejsze zmiany dotyczą jednak tylko serwera fCraft.pl, a nie jego ułatwionej wersji.
Przewidywane zmiany:
- Dodanie systemu pragnienia:
- Wartość "Nawodnienie" wyświetlana na pasku bocznym.
- Różny spadek nawodnienia w zależności od świata.
- Proporcjonalne spowolnienie poniżej 50% nawodnienia, a także efekty nudności i ostatecznie obumierania. Po śmierci nawodnienie jest resetowane.
- Napoje: woda bezpośrednio z rzeki (nieco negatywnych efektów), woda przegotowana w piecyku, soki warzywne i owocowe oraz soki z pozytywnymi efektami ze złotych owoców i warzyw.
- Wartość "Nawodnienie" wyświetlana na pasku bocznym.
- Znaczne ulepszenie systemu wagi:
- Waga zależna od materiału z którego wykonany jest blok lub przedmiot, np. złoto cięższe od żelaza, żelazo cięższe od kamienia, kamień cięższy od desek, a deski cięższe od liści.
- Dynamiczna waga shulkerboxów (waga zawartości dzielona przez 3).
- Proporcjonalne zmniejszanie skakania zamiast przełączania TAK/NIE.
- Uwzględnianie przedmiotu w kursorze gracza.
- Waga zależna od materiału z którego wykonany jest blok lub przedmiot, np. złoto cięższe od żelaza, żelazo cięższe od kamienia, kamień cięższy od desek, a deski cięższe od liści.
- Usunięcie możliwości wytapiania złota z zasilanych torów, dodanie craftingu zasilanych torów opartych o żelazo.
- [Prawdopodobnie] Flaga pozwalająca na ochronę agresywnych mobów przed atakami graczy.