Ja bym zrobił tak, że graczy na mapie defaultowo nie widać, chyba, że gracz wpisze komendę /dynmap show. /dynmap hide ukrywa gracza na mapie (to są defaultowe komendy). Mapa wisi sobie na własnym, zdefiniowanym w konfigu porcie na IP serwera, dostępna przez www (standardowy port 8123). I warto włączyć opcję automatycznego renderu, wtedy mapa będzie się sama renderować tam, gdzie był kiedykolwiek jakiś gracz. Tereny nieodkryte na mapie oznaczają, że nikt nigdy jeszcze tam nie był
Taka luźna propozycja
X.
PS. U mnie wygląda to tak: http://xanth.eu.org:8123/ . Mapa po /dynmap fullrender z poziomu admina, kolejne elementy renderują się dopiero wtedy, gdy pojawi się tam jakiś gracz (co widać przy murze na wschodzie i zachodzie)
Taka luźna propozycja
X.
PS. U mnie wygląda to tak: http://xanth.eu.org:8123/ . Mapa po /dynmap fullrender z poziomu admina, kolejne elementy renderują się dopiero wtedy, gdy pojawi się tam jakiś gracz (co widać przy murze na wschodzie i zachodzie)