28.04.2017, 08:36
(27.04.2017, 22:17)Janek222 napisał(a): Prawdopobnie nikt na serwerze nie lubi zbyt bardzo systemu wagi, ze względu na to że nie pozwala on np. iść do kopalni i pokopać kamień do budowy.Wielu nazywasz nikim: https://fcraft.pl/polls.php?action=showresults&pid=110
Podobna propozycja już była: https://fcraft.pl/temat-ulepszenie-systemu-si%C5%82y-50, ale zamiast systemu umiejętności przeszedł pomysł @Atukam72:
(13.01.2017, 18:15)Atukam72 napisał(a): Ja mam inny pomysł - mikstura siły miałaby buffa: osłabiałaby lub wyłączałaby ciężar noszonych przedmiotów. I tyle. Po co systemy z MMORPG?
Nadal aktualny jest także post
(13.01.2017, 15:19)Libter napisał(a): System wagi jest najbardziej uciążliwy dla nowych graczy. Dłużej grający gracze w chwili osiągnięcia maksymalnego poziomu będą mieli już osły, lamy, kolej, a po otwarciu endu prawdopodobnie nawet shulkerboxy - nie widzę tutaj sensu dalszego ułatwiania.
Z drugiej strony gdyby kiedyś był wprowadzany system wielu umiejętności mógłbym ponownie rozpatrzyć propozycję.
Poza tym żadnego kolejnego podkopywania systemu wagi nie będzie, zwłaszcza przy nadchodzącej wersji v2.2 idącej wiadomo w jakim kierunku i nowo powstałym serwerze easy.fCraft.pl.