(16.01.2017, 10:51)Libter napisał(a): Niestety w tym przypadku dochodzi do konfliktu pomiędzy przeciwnikami "spamujących" wiadomości z cuboidów na chacie, a zwolennikami jak najlepszej widoczności takich, nawet długich wiadomości i tego raczej pogodzić się nie da.Zawsze można dać każdemu graczowi możliwość wyboru, dodać jakąś komendę za pomocą której gracz mógłby te komunikaty wyłączyć całkowicie, ustawić miejsce ich wyświetlania na actionbar lub na chat.
Działanie takiej komendy mogłoby wyglądać np. tak:
/<komenda> - wyświetla aktualne ustawienie, a pod nim pomoc (możliwe argumenty)
/<komenda> off - całkowicie wyłącza dla gracza komunikaty po wejściu/wyjściu na zabezpieczony teren
/<komenda> chat - komunikaty o wejściu/wyjściu będą się wyświetlały na czacie
/<komenda> actionbar - komunikaty o wejściu/wyjściu będą się wyświetlały na actionbarze