10.08.2017, 19:09
Znam serwer, który ma -25k x+25k mapkę, autorskie biomy, istnieje od wielu lat i jest pusty, całkowicie pusty. W sumie skłamałem, niemalże każdy serwer jaki odwiedzałem zionął pustkami. Nie ważne co proponował, styl gry, ilość modyfikacji. Coś po prostu tam nie"pykło" (pomijam serwery gdzie slotów jest 1000, graczy 800 a ty nikogo nie znasz i nie poznasz, bo wszyscy to boty i dzieci hard full adhd.
Człowiek jest istotą społeczną z wbudowaną funkcją "chcę być sam". Lubimy żyć w społeczności zachowując swoją odrębność. Cieżko to pogodzić, bo jednocześnie chcielibyśmy żyć w centrum i jednocześnie chcielibyśmy mieć ranczo wielkości Teksasu, z tego też powodu tak trudno jest zbudować społeczność która będzie rezonować.
Dlatego dla mnie największą wartością dodaną są gracze, społeczność.
Te wskaźniki ocen ->Strona serwera: -Pomysł na serwer: +Mechanika serwera: + można się z nimi łatwo zgodzić, można z nimi polemizować ale nic nie zmieni faktu, że cokolwiek byśmy (administracja) w tej kwestii zmienili, to gracze, ich mentalność zdefiniuje, czy poziom zejedwabistości jest radosny, czy pszenno buraczany. W mojej ocenie tylko gracze są wartością w którą trzeba inwestować/oceniać.
Zamiast pytań o forum, powinniśmy zwrócić uwagę jak często gracze chcą się wypowiadać i jak często ich uwagi brane są pod uwagę, w ogóle są czytane.
Zamiast...powinien być wskaźnik znużenia grą na serwerze.
(czy ja pisałem na temat?)
Człowiek jest istotą społeczną z wbudowaną funkcją "chcę być sam". Lubimy żyć w społeczności zachowując swoją odrębność. Cieżko to pogodzić, bo jednocześnie chcielibyśmy żyć w centrum i jednocześnie chcielibyśmy mieć ranczo wielkości Teksasu, z tego też powodu tak trudno jest zbudować społeczność która będzie rezonować.
Dlatego dla mnie największą wartością dodaną są gracze, społeczność.
Te wskaźniki ocen ->Strona serwera: -Pomysł na serwer: +Mechanika serwera: + można się z nimi łatwo zgodzić, można z nimi polemizować ale nic nie zmieni faktu, że cokolwiek byśmy (administracja) w tej kwestii zmienili, to gracze, ich mentalność zdefiniuje, czy poziom zejedwabistości jest radosny, czy pszenno buraczany. W mojej ocenie tylko gracze są wartością w którą trzeba inwestować/oceniać.
Zamiast pytań o forum, powinniśmy zwrócić uwagę jak często gracze chcą się wypowiadać i jak często ich uwagi brane są pod uwagę, w ogóle są czytane.
Zamiast...powinien być wskaźnik znużenia grą na serwerze.
(czy ja pisałem na temat?)