Ja i zapewne duża część osób ma ze swoich farm niepotrzebne przedmioty, typu: - nasiona
- łuki
- wędki
- strzały
Tak więc proponuję, aby owe przedmioty mogły służyć jako przedmiot do przepalania lub jako paliwo (łuk i wędka już służą jako paliwo). A proponowane rezultaty przepalania to: - nasiona (paliwo)
- łuki -> 10% szans na patyk
- wędki -> 10% szans na patyk
- strzały -> 1% szans na patyk (1% ponieważ wiele graczy ma tych strzał dziesiątki stacków)
Mam nadzieję że zostanie wprowadzone przynajmniej przetapianie nasion i strzał albo używanie tego jako paliwo.
(22.07.2017, 09:23)Norbi napisał(a): łuki -> 10% szans na patyk https://fcraft.pl/temat-v2-2-6-przepalan...rzewny-932
Przepalanie na patyk jest nierealistyczne. Jeśli już na coś, to tylko na węgiel drzewny. Nasiona faktycznie mogą być paliwem, w realnym świecie nieraz pali się w piecach c.o. nasionami zbóż.
No tak, bo z niepotrzebnych narzędzi robimy tak potrzebne rzeczy jak patyki :v po co to komu?
(22.07.2017, 09:23)Norbi napisał(a): - strzały -> 1% szans na patyk (1% ponieważ wiele graczy ma tych strzał dziesiątki stacków)
Po co marnować paliwo, nie lepiej od razu wrzucić do lawy?
(22.07.2017, 14:08)Libter napisał(a): Po co marnować paliwo, nie lepiej od razu wrzucić do lawy?
Szkoda wyrzucać tyle strzał, a z przepalenia patyki zawsze się przydadzą, a co do paliwa to są nim łuki
(22.07.2017, 14:29)Norbi napisał(a): Szkoda wyrzucać tyle strzał, a z przepalenia patyki zawsze się przydadzą, a co do paliwa to są nim łuki A zamieniać skrzynię strzał na 27 patyków to już nie szkoda?
Chyba, że o expa z przepalania chodzi.
22.07.2017, 14:42
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.07.2017, 14:45 przez Spitfirex86.)
Lepsza byłaby niewielka szansa otrzymania krzemienia z przepalonych strzał. Jest to bardziej logiczne (reszta strzały, czyli patyk i pióro się spalają, a krzemień zostaje) i powstałoby mało wydajne, ale częściowo odnawialne źródło żwiru, potrzebnego do budowy autostrad.
(22.07.2017, 14:31)Libter napisał(a): A zamieniać skrzynię strzał na 27 patyków to już nie szkoda?
Chyba, że o expa z przepalania chodzi. Hoppery by to robiły więc nie było by expa
(22.07.2017, 14:42)Spitfirex86 napisał(a): Lepsza byłaby niewielka szansa otrzymania krzemienia z przepalonych strzał. Dobry pomysł!
- nasiona -> jako słaby opał (w sumie tak naprawdę wytwarzają sporą temperaturę, nie wiem czy nie większą niż drewno)
- łuki -> przepalanie w węgiel drzewny
- wędki -> przepalanie w węgiel drzewny
- strzały -> odzysk krzemienia po spaleniu
takie cuś wg mnie jest najbardziej realistyczne.
Wg. mnie strzały powinny być paliwem, więcej pożytku.
(22.07.2017, 14:45)Norbi napisał(a): (22.07.2017, 14:42)Spitfirex86 napisał(a): Lepsza byłaby niewielka szansa otrzymania krzemienia z przepalonych strzał. Dobry pomysł!
A po co ci krzemień?
[spoiler]
Zaraz będziecie wymyślać na co będzie można zamienić krzemień, żeby nie zajmował miejsca w magazynie.
[/spoiler]
(22.07.2017, 19:23)sopher napisał(a): Zaraz będziecie wymyślać na co będzie można zamienić krzemień, żeby nie zajmował miejsca w magazynie. ===> https://fcraft.pl/temat-v2-2-2-tworzenie...light=żwir
(22.07.2017, 19:23)sopher napisał(a): A po co ci krzemień? Em, na serwerze można z niego robić żwir (np. na beton) :facepalm:
Nie ma możliwości dodania nowego paliwa do piecyków, ale reszta będzie w v2.2.6: - 1/8 szans na węgiel drzewny z łuku oraz wędki.
- 1/16 szans na krzemień ze strzały.
(26.07.2017, 20:51)Libter napisał(a): 1/16 szans na krzemień ze strzały. Krzemień się nie pali, mimo wszystko proponuję większą szansę.
(27.07.2017, 10:59)JanekJaran napisał(a): Krzemień się nie pali, mimo wszystko proponuję większą szansę. Strzały traktowane są jak śmieci i pozyskiwane ze szkieletów a nie craftingu, dobrze że nie zaproponowałem mniejszej szansy
|