Nadchodzi druga aktualizacja z serii v2.2 skupiająca się na rozwoju istniejących mechanik związanych z realizmem oraz dodaniu nowych. Najważniejsze zmiany dotyczą jednak tylko serwera fCraft.pl, a nie jego ułatwionej wersji.
Przewidywane zmiany:
- Dodanie systemu pragnienia:
- Wartość "Nawodnienie" wyświetlana na pasku bocznym.
- Różny spadek nawodnienia w zależności od świata.
- Proporcjonalne spowolnienie poniżej 50% nawodnienia, a także efekty nudności i ostatecznie obumierania. Po śmierci nawodnienie jest resetowane.
- Napoje: woda bezpośrednio z rzeki (nieco negatywnych efektów), woda przegotowana w piecyku, soki warzywne i owocowe oraz soki z pozytywnymi efektami ze złotych owoców i warzyw.
- Znaczne ulepszenie systemu wagi:
- Waga zależna od materiału z którego wykonany jest blok lub przedmiot, np. złoto cięższe od żelaza, żelazo cięższe od kamienia, kamień cięższy od desek, a deski cięższe od liści.
- Dynamiczna waga shulkerboxów (waga zawartości dzielona przez 3).
- Proporcjonalne zmniejszanie skakania zamiast przełączania TAK/NIE.
- Uwzględnianie przedmiotu w kursorze gracza.
- Usunięcie możliwości wytapiania złota z zasilanych torów, dodanie craftingu zasilanych torów opartych o żelazo.
- [Prawdopodobnie] Flaga pozwalająca na ochronę agresywnych mobów przed atakami graczy.
(12.06.2017, 11:10)Libter napisał(a): Napoje: woda bezpośrednio z rzeki (nieco negatywnych efektów), woda przegotowana w piecyku, soki warzywne i owocowe oraz soki z pozytywnymi efektami ze złotych owoców i warzyw. A może filtry do wody robione z węgla i papieru?
Doczekałam się systemu pragnień ?
(12.06.2017, 11:12)JanekJaran napisał(a): (12.06.2017, 11:10)Libter napisał(a): Napoje: woda bezpośrednio z rzeki (nieco negatywnych efektów), woda przegotowana w piecyku, soki warzywne i owocowe oraz soki z pozytywnymi efektami ze złotych owoców i warzyw. A może filtry do wody robione z węgla i papieru? Żadnych nowych przedmiotów służących tylko do craftingu innych przedmiotów. ~ https://fcraft.pl/temat-v2-1-10-koszt-mi...66#pid5466 Niektórzy nadal zapomnieli, że serwer nie jest na modach
(12.06.2017, 11:14)Libter napisał(a): Niektórzy nadal zapomnieli, że serwer nie jest na modach Ja chcem v1 ;v, Ale bez bana w trakcie.
(12.06.2017, 11:25)JanekJaran napisał(a): (12.06.2017, 11:14)Libter napisał(a): Niektórzy nadal zapomnieli, że serwer nie jest na modach Ja chcem v1 ;v, Ale bez bana w trakcie. @re
Jak nie będziesz wykorzystywał bugów gry to bana nie dostaniesz
I gdzie jest sygnatura za która zapłaciłem @janekjaran
Kolejny system który będzie znienawidzony jak waga
...dobrze że na easy tego nie będzie
(12.06.2017, 11:10)Libter napisał(a): - [Prawdopodobnie] Flaga pozwalająca na ochronę agresywnych mobów przed atakami graczy.
Dobrze rozumiem, że gracz będzie mógł być zaatakowany a nie będzie mógł się bronić?
(12.06.2017, 13:25)Vendrome napisał(a): Dobrze rozumiem, że gracz będzie mógł być zaatakowany a nie będzie mógł się bronić? Niektórzy posiadacze farm mobów domagali się takiej flagi, aby ukrócić korzystanie z nich bez pozwolenia. Na prywatnym terenie jest wiele innych sposobów przed którymi nie można się bronić (lawa, ogień, dozownik), więc akurat w tej kwestii nie widzę problemu.
v2.2.1 coraz bliżej - system pragnienia został już w całości zaimplementowany. Pełen opis można znaleźć na wiki: https://wiki.fcraft.pl/Pragnienie
@Libter Czy soczki będą się stackować?
(16.06.2017, 19:47)Locyc napisał(a): @Libter Czy soczki będą się stackować? (25.04.2017, 22:34)Libter napisał(a): Niestety nie, zmiana serwerowego rozmiaru stacku bez odpowiedniej współpracy (mody) ze strony klienta MC może prowadzić do duplikacji przedmiotów i innych błędów. Mam jednak nadzieję, że zrekompensuje to więcej poziomu nawodnienia odnawianego przez soki (zamiast 5-3 soków dla 100% jak w pierwotnych planach będą wystarczać 3-2).
17.06.2017, 08:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.06.2017, 08:58 przez ReQuiR.)
Do czego to doszło. Ktoś urządza Herbatkę?
Podoba mi się. Leci props.
Ciekaw jestem jak sprawdzi się system wagi. Może go polubić, może znienawidzę.
(17.06.2017, 08:55)ReQuiR napisał(a): Ciekaw jestem jak sprawdzi się system wagi. Może go polubić, może znienawidzę. Przecież waga jest od początku serwera
17.06.2017, 14:40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.06.2017, 14:41 przez Janek222.)
To może złagodzić tą wagę, kosztem wody czyli osoba będzie mogła nieść więcej itemów, sapiąc (pozbywając się płynów)?
(17.06.2017, 14:40)Janek222 napisał(a): To może złagodzić tą wagę, kosztem wody czyli osoba będzie mogła nieść więcej itemów, sapiąc (pozbywając się płynów)? Nie. "L uzowanie wraz z każdą kolejną propozycją (na jednej się nie skończy) zniszczyłoby system wagi." ~ https://fcraft.pl/temat-zmniejszenie-pr%...388#pid388
17.06.2017, 18:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.06.2017, 18:58 przez ReQuiR.)
Ale teraz żelazo będzie cięższe niż kamień, @Norbi. I złoto podobnie.
17.06.2017, 19:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.06.2017, 21:40 przez Pefaaz.)
Proponuje dodać również plugin Blood. Dodaje on do gry krew podczas walki i zabijania zwierząt.
----
Edit: ankieta razem z wątkiem już jest - KLIK - zapraszam wszystkich.
(17.06.2017, 19:21)Pefaaz napisał(a): Proponuje dodać również plugin Blood. Dodaje on do gry krew podczas walki i zabijania zwierząt. Zapraszam do działu https://fcraft.pl/dzia%C5%82-propozycje-serwerowe-3, po utworzeniu tam tematu warto dodać do niego ankietę. Przydałby się także link do konkretnego pluginu kompatybilnego z Minecraftem 1.12.
A kiedy zostanie wprowadzona nowa receptura zasilanych torów?
(18.06.2017, 19:26)piesm napisał(a): A kiedy zostanie wprowadzona nowa receptura zasilanych torów? Może być także w tej wersji.
|