05.05.2017, 15:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.05.2017, 19:37 przez BremQ.)
Elo , ja sie zgłaszam z tą propozycją ponieważ jest wieeele ludzi którzy nie grają od miesiąca albo dłużej i
np. musiałem sie wyprowadzić ponieważ miałem domek a wokół niego domy innych graczy których nick nie grały od kilku miesięcy i ich cuboidy blokowały rozwój mojego domu. Tak było z moim domem i farmą.
I proponuje do tego aby taki cuboid usuwał sie wraz z zawartością domu skrzyń i samej budowli.
Dlaczego automatyczne usuwanie przez system cuboida jest lepsze od /cuboid rozbiórka?
WG mnie:
Ponieważ wiele graczy nie zna tej komendy i muszą tą usuwać ręcznie jeszcze z nadzorującym moderatorem jakby ta propozycja przeszła system usuwał by cały cuboid z zawartością cuboida automatycznie co byłoby wielkim udogodnieniem
dla graczy i moderatorów
05.05.2017, 15:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.05.2017, 15:32 przez Jqmey.)
Polecam komendę /cuboid rozbiórka w grze.
SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
Propozycja na pewno dotyczy serwera easy.fCraft.pl?
Wątek został przeniesiony, proszę uzasadnić wyższość automatycznego usuwania cuboidów opisanego w propozycji nad istniejącym obecnie systemem rozbiórki.
Ja sam uważam że np. jak Papjer został zbanowany i jego domki nadal zostały, to żeby usunąć cuboid trzeba było pisać wniosek i czekać... A tak to po miesiącu cuboidy robią 'Puff' i można bez problemu zburzyć takiego 'kloca'
Tez jestem za takim rozwiązaniem tylko żeby na forum zrobić zakładkę urlop czy coś takiego tak ze jak ktoś wpisze tam ze go nie będzie bo ma wyjazd czy coś to żeby zaznaczyć takiego cuboida żeby nie zniknął
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zgadzam się z @grzybg84. Chociaż możnaby zastosować inne rozwiązanie. Naprzykład jeżeli gracz jest nieaktywny dłużej niż miesiąc to zdejmuje cuboida jakiś mod bez pisania wniosku np za pomocą komendy /mod usunięcie cuboida czy zoś w tym stylu.
Dodam tutaj tyle od siebie, że warto uwzględnić wysiłek i wygląd końcowy budynków właściciela cuboida.
Przykładowo:
Jest Gracz "P", który zrobił wielki kwadrat z farmami w środku i byle dojazdem, powinien mieć możliwość zachowania swojej własności nawet po miesiącu, a jednocześnie przy braku jakichkolwiek podjętych kroków, administracja miałaby możliwość rozbiórki bez zapytania.
Jest Gracz "S", który ma twierdzę - wygląda jak z obrazka. Taka osoba zrobiła naprawdę atrakcyjną budowlę i pomimo braku aktywności przez ponad miesiąc, taki budynek nie powinien być rozmontowany na części. Jest reprezentacyjny, może nadawać atrakcyjności otoczeniu i nawet trafiła się słit focia na fb. Takie budynki powinny być zabezpieczone znacznie dłużej lub na zawsze.
Tyle. Przykładów chronionych miejsc może być więcej, niż tylko ładne zameczki - Centra Handlowe, drogi, automatyczne sklepy itd.
Automatyczne usuwanie cuboidów prowadzi do straty wartościowych budowli (nie wszyscy korzystają z forum żeby dać podanie o cenny budynek - zresztą własność powinna być domyślnie chroniona) oraz zamiany reszty w zwykłe szpecące ruiny ogołocone z cenniejszych bloków. Rozbiórka jest tutaj znacznie lepszym mechanizmem gwarantującym nienaruszalność atrakcyjnych budowli oraz zrównanie z ziemią tych mniej wartościowych (z pozostawieniem rekompensaty dla posiadacza gdyby zdecydował się na powrót).
Propozycja zostaje odrzucona.