Żelazne buty z buffem 10%?
Ja mam inny pomysł: Balans między Obroną a Szybkością postaci np. skórzany set miałby buff do movementu, a żelazny miałby lekki slow. Takie rozwiązanie mogłoby dać nowe możliwości graczom w składaniu swojego seta, pod względem stylu gry.
Moje propozycje:
Skórzany set:
Helmet: 1 Def + 3% Movement
Chestplate 3 Def + 4% Movement
Legs: 2 Def + 4% Movement
Boots: 1 Def + 6% Movement
Złoty Set albo
nie miałby buffów albo:
Helmet: 2 Def + 2% Movement
Chestplate: 5 Def + 3% Movement
Legs: 3 Def + 3% Movement
Boots: 1 Def + 4% Movement
Uwagi: Złoto jest walutą, a zwykle złote itemy są stapiane. Pytaniem jest czy w ogóle warto się bawić w balansowanie tego setu.
Chain Set:
Helmet: 2 Def + 2% Movement
Chestplate: 5 Def + 3% Movement
Legs: 4 Def + 3% Movement
Boots: 1 Def + 4% Movement
Uwagi: W sumie to jest głupie, bo normalnie kolczuga jest w cholerę ciężka, ale no nic xD
Iron Set:
Helmet: 2 Def
Chestplate: 6 Def + -4% Movement
Legs: 5 Def + -2% Movement
Boots: 2 Def + - 2% Movement
Diamond Set:
Helmet: 3 Def + -1% Movement
Chestplate: 8 Def + -5% Movement
Legs: 6 Def + -3% Movement
Boots: 3 Def + - 3% Movement
Uwagi: Nerf nie powinien być zbyt duży, bo również trzeba zwrócić uwagę na koszt setu.
W sumie to tyle ode mnie. Mam nadzieję, że ten post dał coś wartościowego do dyskusji.