13.04.2017, 15:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2017, 15:40 przez Janek222.)
Jak każdy wie, śmierć wszędzie czycha Niestety, na mapie nie ma żadnej posiadłości, a nawet jeśli by była to można by z niej wyciągnąć małą garść totemów. Dlatego proponuję dodanie craftingu ze złotego jabłka (zwykłego), mikstury regeneracji oraz lśniących arbuzów. A że totem jest z drewna, to być może drzewo akacjowe (dość rzadkie).
Villagers are love, villagers are life
13.04.2017, 16:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2017, 21:13 przez Jqmey.)
Posiadłości nie ma w granicach mapy 10kx10k, a drewno akacjowe nie jest rzadkie.
Proponuję jednak inny crafting:
R - trwała miotana mikstura regeneracji II.
L - trwała miotana mikstura natychmiastowego leczenia II.
J - ulepszone złote jabłko.
SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
@Jqmey crafting jest zbyt łatwy jak na taki przedmiot, ale popieram propozycje.
13.04.2017, 19:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2017, 19:20 przez Atukam72.)
Właśnie, miałem pomysł jak ten problem rozwiązać, zrobię temat jak tylko będę miał czas
@CzarnyRedziu nieco zmodyfikowałem proponowany crafting, wystarczająco trudny?
SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
(13.04.2017, 16:18)Jqmey napisał(a): Posiadłości nie ma w granicach mapy 10kx10k, a drewno akacjowe nie jest rzadkie.
Proponuję jednak inny crafting:
R - trwała miotana mikstura regeneracji II.
L - trwała miotana mikstura natychmiastowego leczenia II.
J - ulepszone złote jabłko.
Ulepszone dość (za) rzadkie
Villagers are love, villagers are life
(13.04.2017, 21:34)Janek222 napisał(a): Ulepszone dość (za) rzadkie
Na pewno nie rzadsze niż leśne dwory w zwykłym MC.
SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
Propozycja zostaje zaakceptowana, jakiś sposób będzie w v2.1.10.
Nie przesadzajcie. Jak crafting będzie zbyt wymagający to nikt tego nie będzie tworzyć, bo zwyczajnie nie będzie się to opłacało...
"J - ulepszone złote jabłko." - ten przedmiot jest znacznie cenniejszy niż totem.
Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
(20.04.2017, 14:10)jahumen napisał(a): Nie przesadzajcie. Jak crafting będzie zbyt wymagający to nikt tego nie będzie tworzyć, bo zwyczajnie nie będzie się to opłacało...
"J - ulepszone złote jabłko." - ten przedmiot jest znacznie cenniejszy niż totem.
Tak jak pisałem - ulepszone złote jabłko jest znacznie częstsze od leśnych dworów.
SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
20.04.2017, 17:15
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.04.2017, 17:16 przez jahumen.)
(20.04.2017, 14:49)Jqmey napisał(a): Tak jak pisałem - ulepszone złote jabłko jest znacznie częstsze od leśnych dworów.
Napisałem co jest cenniejsze, nie co jest rzadsze.
Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
(20.04.2017, 14:49)Jqmey napisał(a): Tak jak pisałem - ulepszone złote jabłko jest znacznie częstsze od leśnych dworów.
W sumie stwardniały lód też jest rzadszy od ulepszonych złotych jabłek, ale nikt nie proponuję jego craftingu. Hmmm ciekawe dlaczego.
W v2.1.10 pojawi się receptura zaproponowana przez @Jqmey, jednak zamiast ulepszonego złotego jabłka będzie użyte zwykłe złote jabłko.
@Libter
Nie sądzę aby ktoś tworzył te przedmioty - złote jabłko jest tak rzadkie, że mało kto je posiada, natomiast totem jest jednorazowy. Proponowałbym mimo wszystko aby tworzyło się go z sensownych przedmiotów, odnawialnych.
Nie jest on aż tak cenny aby istniało ich tylko kilkanaście i do tego szybko się zużyły. Gdy wpadniemy do lawy (jedyna możliwość aby nasze przedmioty przepadły) i tak totem nam nic nie da bo się spalimy, natomiast w każdym innym wypadku można sobie przyjść tam gdzie się zginęło i je podnieść.
Proponuję: - dodanie craftingu złotego jabłka (może być nawet taki jak na 1.7.2, ewentualnie trochę uproszczony);
- zamienienie przedmiotów na te możliwe do zdobycia.
Uzyskaj wsparcie z zakresu programowania, lub porozmawiaj z ludźmi o podobnych zainteresowaniach - dołącz do społeczności Do programowania!
Są już u nas: @Libter, @Norbi i inni.
Zgadzam się z @jahumen , Ulepszone Złote Jabłka są dość rzadkie
heya.
(29.04.2017, 07:27)jahumen napisał(a): @Libter
Nie sądzę aby ktoś tworzył te przedmioty - złote jabłko jest tak rzadkie, że mało kto je posiada, natomiast totem jest jednorazowy. Proponowałbym mimo wszystko aby tworzyło się go z sensownych przedmiotów, odnawialnych.
Nie jest on aż tak cenny aby istniało ich tylko kilkanaście i do tego szybko się zużyły. Gdy wpadniemy do lawy (jedyna możliwość aby nasze przedmioty przepadły) i tak totem nam nic nie da bo się spalimy, natomiast w każdym innym wypadku można sobie przyjść tam gdzie się zginęło i je podnieść.
Proponuję:- dodanie craftingu złotego jabłka (może być nawet taki jak na 1.7.2, ewentualnie trochę uproszczony);
- zamienienie przedmiotów na te możliwe do zdobycia.
Dodanie craftingu ulepszonego złotego jabłka jest najlepszym rozwiązaniem, a reszta potrzebnych rzeczy to zwykłe trwałe miotane mikstury, które są nie zbyt trudne do stworzenia. Nie róbmy też od razu z rzadkiego przedmiotu czegoś powszechnego, jak z Elytr i Shulkerowych skrzyń.
SKLEP JQMEY'A
Tanie Beacony (750$/szt.), Elytry (500$/szt.), Shulkerowe skrzynie (350$/szt.) i nie tylko!
29.04.2017, 09:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.04.2017, 09:52 przez Atukam72.)
I tutaj tkwi wasz debilny problem. "Czy to ze złotym jabłkiem, a może innym syfem, a może zrobić recepturkę złotego jabłka" i inne pierdoły. Pierdzielicie się z kolejnym przepisem na kolejny item, zamiast zrobić unikatowy sposób posiadania takiego itema. Tak samo jest w MC - Elytra jest z Endu, Totem z Mansiona a złote jabłko z dungeonów. Ale...
Libter napisał(a):Koncepcja budowy struktur z MC i nadawaniu im funkcjonalności przez serwer jest bardzo ciekawa, jednak w tym przypadku nie ma wystarczającej motywacji dla graczy - na razie totem będzie można zdobyć w wyniku craftingu, a propozycję niestety odrzucam. Zrobicie kolejny syfny crafting, który będzie kompletnie bezużyteczny, bo koszt tego craftingu z enchantowym jabłkiem jest za drogi. Crafting enchant jablka? Tak, pozbądźmy się przedmiotu, który jest czymś w rodzaju "artefaktu" i niech będzie jak 1.7, wszyscy będą latali z koksami. Ale czy enchant jabłko przypadkiem nie będzie kosztowało 9x9x8=648$? A czy to przypadkiem znowu nie będzie za drogie?
Powiedzmy sobie szczerze - enchant totemy się przydadzą graczom, którzy mało giną lub wcale. Dla reszty to będzie raczej dekoracja na ramkę. Jeżeli to ma być coś w stylu rzadkiego itemu, to ostatni raz podsuwam pomysł z wybudowaniem Mansionów. Ja śmiało mogę coś takiego wybudować, przerwę pracę nad tym co teraz robię i postaram się zrobić ciekawy mansion (Dla ogarniających MMORPG - instancja, lokacja, tomb i inne tego typu synonimy). Ale również było by miło jakby jeszcze jedna osoba też się zajęła budową Mansiona na innym terenie - na pustynnym taki Mansion z piaskowca i brzozy mógłby być fajny.
Kończę tutaj, bo zaczynam rozjeżdżać temat. Mam nadzieję, że ktoś coś z tego zrozumie.
@jahumen, @Xtaq, @Atukam72
Drobna pomyłka, a tyle protestów - dziękuję za czujność
Zapomniałem wspomnieć, że już na początku podmieniłem w recepturze ulepszone złote jabłko na zwykłe, które można craftować.
@Libter
Propozycja zrealizowana w v2.1.10.
|