[v2.2.6] Przepalanie łuków na węgiel drzewny - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.2.6] Przepalanie łuków na węgiel drzewny (/showthread.php?tid=932)

Strony: 1 2


[v2.2.6] Przepalanie łuków na węgiel drzewny - tydraniu - 15.07.2017

Proponuję wprowadzenie możliwości przepalania łuków w piecu. Produktem przepalania mógłby być węgiel drzewny, szansa na otrzymanie byłaby odpowiednio mała, max 10%.

Główną korzyścią w tym wypadku byłaby możliwość skonstruowania w pełni automatycznej sortownicy itemów włącznie z przepalaniem na expiarkach szkieletów. Do tej pory z ostatniej (śmieciowej) skrzynki trzeba ręcznie rozdzielać zbroje i łuki, można by tego uniknąć.


Edyta:
ewentualny enchant lub jego brak nie miałby żadnego wpływu na możliwość przepalenia lub zwiększenie szansy na otrzymanie węgla drzewnego.


Przepalanie łuków na węgiel drzewny - grzybg84 - 15.07.2017

Bardzo dobry pomysł


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - piesm - 15.07.2017

Lepiej 70%


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - wilk - 15.07.2017

Może 2% tych łuków naprawdę dużo leci


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - tydraniu - 15.07.2017

napisałem max 10%, to jest do dogadania, natomiast najważniejsze żeby przeszło :)


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - ReQuiR - 15.07.2017

Masz mój głos i głos mojej expiarki.


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - tydraniu - 15.07.2017

tak z nudów przeliczyłem sobie pewną rzecz:

1 pieniek to 1 węgiel drzewny
1 pieniek to 8 patyków
1 łuk to 3 patyki
3 z 8 to 37,5%, szansa na uzyskanie węgla drzewnego z łuku nie powinna być większa niż te 37,5%, może oscylować między 20 a 30%

@Libter co Ty na to


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - wilk - 15.07.2017

@Locyc czemu jesteś przeciwny?


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - tydraniu - 15.07.2017

@Atukam72, @Locyc jakie argumenty macie przeciwko temu pomysłowi?


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - Atukam72 - 15.07.2017

@tydraniu To będzie kolejny, mały dodatek, o którym wszyscy zapomną tydzień po dodaniu. Dodatkowo możliwość zrobienia z opału z przepaleniem 1.5 itema na opał z przepaleniem 8 itemów. Czy to forma hazardu czy jakaś dziwna próba balansu nie wiem czego? A może stackowanie nieużywanego opału?

I na koniec jeszcze jedna rzecz. Drop łuku szkieleta jest dropem rzadkim.W wątku jest podjęty temat dodatkowej automatycznej farmy, do grindera szkieletów. Każdy łuk ma szanse ok. 10% na wydropienie węgielka, czyli szansa na węgielek wynosi: Rzadki (załóżmy 5%) i 10% z itema, czyli 1/20 : 1/10 = 1/200 = z 200 szkieletów będzie 1 węgielek. Już widzę jak @Libter leci i pisze plugin dla tego węgielka. Pls.


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - tydraniu - 15.07.2017

@atukam72 widzę że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Ale nie martw się, pomogę Ci. Otóż węgiel drzewny jest produktem ubocznym w tym procesie. Zaskoczony? Już spieszę oświecić. Niech się przepala nawet w nic, niech wyparuje, byle miał możliwość przejść przez proces spalania. Jeśli nie wiesz, w jakim celu chciałbym aby łuk nie blokował pieca, to odsyłam do pierwszego posta.

Pozdrawiam, tydraniu

Edyta: mając parę spawnerów szkieletów skrzynkę z łukami i zbrojami trzeba opróżniać co chwilę, więc jest o co walczyć


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - Spitfirex86 - 15.07.2017

(15.07.2017, 22:31)tydraniu napisał(a): mając parę spawnerów szkieletów skrzynkę z łukami i zbrojami trzeba opróżniać co chwilę, więc jest o co walczyć

Potwierdzam.
[Obrazek: Capture.PNG]
A to tylko jedna z kilku skrzyń z lootem ze spawnera. A oprócz tego nawet nie wiem ile łuków wyrzuciłem do śmietnika :V


Przepalanie łuków na węgiel drzewny - grzybg84 - 16.07.2017

Nawet żeby wypadł patyk z tego to i tak będzie sukces bo nie będzie blokował sortownika i takie w rym jest założenie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - Locyc - 16.07.2017

@wilk @tydraniu serio? Niedługo narobi się tyle niepotrzebnych propozycji, które tak naprawdę niewiele zmieniają że postanie nam nowa gra ::D

Wg mnie bez sensu, nie ma prawie żadnego wpływu na rozgrywkę, po co tak bardzo komplikować grę? Jeśli składowanie łuków w expiarkach to problem to spalcie je w lawie ;-;

Propozycja jest pisana pod tych, co mają expiarki szkieletów a skoro je mają to biedni nie są. Przy tych 20-30% szansy na drop z dużej skrzyni (54 łuki) dostaniemy 11-15, może 16 węgla. Czy niebiednemu graczowi opłaca się robić przepalanie łuków, by dostać takie coś? 

Z tego, co mi wiadomo to łukiem da się przepalać w piecu... Nie wiem, po co ta propozycja.

Jeśli jest problem ze śmieciowymi łukami w skrzynkach to spalcie je w lawie albo wyrzućcie? Do ich utylizacji nie trzeba żadnej modyfikacji rozgrywki.


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - Norbi - 16.07.2017

@Locyc tu nie chodzi o to co otrzymujesz, a chodzi o możliwość przepalenia tego łuku.


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - Atukam72 - 16.07.2017

@tydraniu Widzę, że lubisz rzucać epitetami. Trudno. Nie potrafiłeś wyjaśnić, tego, że nie da się oddzielać (w przyzwoity sposób) automatycznie łuków i zbroi tak, by łuki leciały na bok pieca, a uzbrojenie z góry. Sam poszukałem szczegółów problemu i rozumiem teraz ból i skowyt, kiedy leje zachowują się dziwnie i priorytet leja jest drugi lej, a nie kierunek, w którym leci. No trudno, jestem słaby z redstone'a i mechanizmów jego dotyczących, w tym leje. Ale spokojnie, raczej wasz pomysł i tak nie przejdzie. Z tego co wiem @Libter nie lubi farm złota, a tutaj farma złota jak najbardziej będzie, zatem pomysł teraz widzę fajny, ale czuję, że będą z tego nici.


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - Locyc - 16.07.2017

@Norbi ale po jakiego grzyba taka możliwość ;-; to będzie useless, łuki można utylizować na inne sposoby...


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - tydraniu - 16.07.2017

@Locyc widzę kolejna osoba która nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Polecam doszlifować tą umiejętność bo możesz mieć problemy podczas dalszej edukacji. Chcemy w pełni AUTOMATYCZNEGO sortownika, w którym nie będą się marnowały zbroje skórzane, żelazne i złote. Aktualnie nie da się automatycznie rozdzielić łuków od zbroi. Przy skorzystaniu z dozownika w lawę szłoby i złoto, i żelazo i łuki. Mam nadzieję że już udało mi się oświecić Ciebie. Po prostu najłatwiejszym sposobem na otrzymanie możliwości stworzenia takiego sortownika jest przepalanie łuków.

Osobiście wisi mi to czy będziecie mieli taką możliwość na hardzie (i czy będziecie z niej korzystać), ale na easy byłaby to spora oszczędność czasu który tracimy na ręczne sortowanie itemów z ostatniej skrzynki. Przy waszych pojedynczych spawnerach może i nie ma dużo itemów do sortowania. Ale gdy taki np xNorbi ma spawnerów pewnie z 20, w hedzikowo-drańskiej expiarce spawnerów jest około 16-18 to już mamy o co walczyć. Albo ogólnodostępna expiarka @wilk - niech mu te neodzieci pofarmią większe ilości expa to musi od groma czasu namarnować na oddzielanie wcześniej wspomnianych itemów i ręczne przenoszenie do odpowiednich miejsc.

Jeśli pomogłem, kliknij:
[Obrazek: latest?cb=20130318181017&path-prefix=pl]

@Edyta:
@Atukam72 masz rację, zabrakło wyjaśnienia problemu. Niestackujące się itemy nie mogą być posortowane. I to wszystko, czego zabrakło. Odnośnie farmy złota. Na easy złoto jest mało przydatne. Chciałem pisać propozycję tylko dla easy, @Libter kazał pisać dla obu serwerów więc piszę. A że ludzie z harda mają ból dupy o to - trudno, polecam:

[spoiler][Obrazek: b5e764374682ac7a05cc28da7807][/spoiler]


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - Atukam72 - 16.07.2017

@tydraniu ty masz chyba jakieś kompleksy. Nie miałem pojęcia, że to miała być propozycja tylko dla izi. Jakby to było w dziale izi lub sam byś to zaznaczył, to by mi temat kompletnie wisiał.


RE: Przepalanie łuków na węgiel drzewny - tydraniu - 16.07.2017

powtarzam, wrzuciłem na ogólny na polecenie Libtera. Nie pisałem o tym, bo po co? Jako że gram na easy, to zależy mi, aby to tam działało. Czy hard będzie to miał, to już mnie nie interesuje. Widzisz, i gdzie tu kompleksy?