Modyfikacja systemu pragnienia. - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Śmietnik (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=26) +---- Wątek: Modyfikacja systemu pragnienia. (/showthread.php?tid=859) |
Modyfikacja systemu pragnienia. - Locyc - 25.06.2017 Witam, propozycja jest następująca: Proponuję zwiększyć czas przeżycia bez uzupełniania nawodnienia. Obecnie w overworldzie 1% schodzi co 12 sekund, co daje wynik 20 min od 100% do zera. Od osiągnięcia 0% nawodnienia do śmierci z obumarcia jest około minuty czasu, więc razem od 100% do zgona mamy 21 minut, co przekłada się na 21 godzin w realnym świecie. Ponieważ człowiek bez wody jest w stane wytrzymać około 3 dni (do śmierci oczywiście ), to proponuję trzykrotnie zmniejszyć szybkość zmniejszania poziomu nawodnienia, do 36 sekund w overworldzie, 18 sekund w netherze i 27 sekund w endzie, dla większego realizmu. Na chwilę obecną poziom pragnienia wymaga stałej kontroli i monitorowania oraz częstego picia czegoś i noszenia ze sobą dużej ilości soczków lub wody, gdy wybieramy się na dłuższą wyprawę. No i jest to trochę irytujące :p To rozwiązanie miałoby nadać systemowi nawodnienia większego realizmu, bo w końcu dla realizmu on powstał Jeśli ktoś ma inny pomysł na czas "trzymania" nawodnienia to proszę o wypowiadanie się w temacie! P.S. Dodaję ankietę na strawpollu, bo ta się zepsuła i nmg naprawić http://www.strawpoll.me/13284429/r RE: Modyfikacja systemu pragnienia. - JanekJaran - 25.06.2017 Faktycznie, troche krótkie te czasy. RE: Modyfikacja systemu pragnienia. - ReQuiR - 25.06.2017 Ja bym dał do 18 sekund w Over Worldzie. System pragnienia to nie duże utrudnienie - wystarczy mieć zawsze wiadro i butelkę. I nic Ci nie jest straszne. No, chyba że Nether. Ale tak powinno być - Piekło to piekło. RE: Modyfikacja systemu pragnienia. - Libter - 26.06.2017 (25.06.2017, 20:34)Locyc napisał(a): P.S. Dodaję ankietę na strawpollu, bo ta się zepsuła i nmg naprawićWażna jest wyłącznie ankieta forumowa i u mnie działa (25.06.2017, 20:34)Locyc napisał(a): Ponieważ człowiek bez wody jest w stane wytrzymać około 3 dni (do śmierci oczywiście )Ale normalne funkcjonowanie staje się niemożliwe znacznie szybciej - zamiast dziesiątek negatywnych efektów na parędziesiąt godzin przed śmiercią wybrałem po prostu szybką śmierć. Od pierwotnej wersji systemu pragnienia trochę się zmieniło, mamy:
RE: Modyfikacja systemu pragnienia. - Locyc - 26.06.2017 (26.06.2017, 18:07)Libter napisał(a): Przy tych wszystkich ułatwieniach rzeczywiście traci to sens, chociaż propozycja ReQuiRa jest całkiem ciekawa Co do napoi z lodem (wiem, że to zły wątek XD) - ich specjalna właściwość mogłaby też działać na gorących biomach, jeśli zostanie wproadzona zależność pragnienia od biomu ofc. RE: Modyfikacja systemu pragnienia. - Libter - 28.06.2017 Propozycja zostaje odrzucona. //Założenia [fI.2] - śmietnik. |