[v2.2.8] Lód i cola - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.2.8] Lód i cola (/showthread.php?tid=835)



[v2.2.8] Lód i cola - piesm - 22.06.2017

Propozycja 1:
[spoiler]
Proszę o dodanie napoi z lodem(zbitym) pozwalających na mniejsze spadanie pragnienia w netherze i na ciepłych biomach.
Kolor by był taki sam tylko inna nazwa.
[/spoiler]
Propozycja 2:
[spoiler]
Proszę o dodanie coli, nawadniała by ok. 40%.
robiło by się ją z wody, cukru i czarnego barwnika albo ziaren kakaowca.
[/spoiler]


RE: Lód i cola - JanekJaran - 22.06.2017

Bardzo fajny pomysł, dodaj ankietę.


RE: Lód i cola - Pohevaki - 22.06.2017

To z lodem to cudowny pomysł. Co do coli to wole dodanie alko.


RE: Lód i cola - BremQ - 22.06.2017

Wg. mnie cola to dobry pomysł ale powinna dodać z 20%


RE: Lód i cola - piesm - 22.06.2017

(22.06.2017, 16:08)PolskiPro napisał(a): Wg. mnie cola to dobry pomysł ale powinna dodać z 20%

Ale cola to nie soki.


RE: Lód i cola - BremQ - 22.06.2017

Wiem że MC to gra ale w realu wcale tak bardzo nie nawadnia, dlatego niech dodaje z 20% ale niech dodaje jakieś efekty jak np. night vision na 15 sekund czy coś takiego


RE: Lód i cola - piesm - 22.06.2017

(22.06.2017, 16:25)PolskiPro napisał(a): Wiem że MC to gra ale w realu wcale tak bardzo nie nawadnia, dlatego niech dodaje z 20% ale niech dodaje jakieś efekty jak np. night vision na 15 sekund czy coś takiego

Ale to nie mikstura.


RE: Lód i cola - BremQ - 22.06.2017

NIe zawsze tylko mikstura dodaje efekty :D
Np. Rozdymka


RE: Lód i cola - piesm - 22.06.2017

(22.06.2017, 16:33)PolskiPro napisał(a): NIe zawsze mikstura dodaje efekty :D
Np. Rozdymka

Rozdymka to ryba.
A daje oddychanie pod wodą.


RE: Lód i cola - BremQ - 22.06.2017

Po 1.  cola może dodawać jakieś efekty np. jakbyśmy dodali alkohol to aż prosi się o dodanie efektu po wypiciu znudzenia
Po 2. Kłócimy sie o Cole xD


RE: Lód i cola - Pohevaki - 22.06.2017

Zimna cola dla ochłody w netherze. I speed z pierdów gratis.


RE: Lód i cola - Libter - 26.06.2017

Propozycja #2 zostaje odrzucona - nowoczesne napoje nie pasują do klimatu serwera, a proponowane receptury (kakao lub atrament :V) są absurdalne.

Propozycja #1 jest znacznie ciekawsza i zostaje zaakceptowana - napoje po dodaniu zbitego lodu będą dodawać niewidoczną wartość ochłodzenia redukującą efekt spadku w wyniku ciepła przez pewien czas.


RE: Lód i cola - Karlik - 26.06.2017

Szkoda, że na serwerze brak zimowego biomu, bo gdyby był to fajnym pomysłem byłaby kawa, kakako bądź herbata, które nie dość, że by nawadniały lepiej na konkretnym biomie to jeszcze może by było coś takiego jak temperatura ciała.


RE: Lód i cola - DoreK - 26.06.2017

(26.06.2017, 17:59)Libter napisał(a): Propozycja #2 zostaje odrzucona - nowoczesne napoje nie pasują do klimatu serwera, a proponowane receptury (kakao lub atrament :V) są absurdalne.

Propozycja #1 jest znacznie ciekawsza i zostaje zaakceptowana - napoje po dodaniu zbitego lodu będą dodawać niewidoczną wartość ochłodzenia redukującą efekt spadku w wyniku ciepła przez pewien czas.

Mi się wydaje, że cola to nie taki nowoczesny napój:
[Obrazek: MWZTS2l.png]


RE: Lód i cola - Libter - 26.06.2017

(26.06.2017, 18:06)DoreK napisał(a): Mi się wydaje, że cola to nie taki nowoczesny napój:
[Obrazek: MWZTS2l.png]
Względem soków, wody i mleka nadal bardzo nowoczesny i całkowicie do nich niepasujący.


RE: Lód i cola - Libter - 26.06.2017

(26.06.2017, 18:05)Karlik napisał(a): Szkoda, że na serwerze brak zimowego biomu, bo gdyby był to fajnym pomysłem byłaby kawa, kakako bądź herbata, które nie dość, że by nawadniały lepiej na konkretnym biomie to jeszcze może by było coś takiego jak temperatura ciała.
Ostatnio znalazły się nawet rzadkie lodowe kolce, śnieżnych jest z pewnością znacznie więcej (co najmniej szczyty górskie). System temperatury jako zależny od okolicznych bloków byłby jednak zbyt obciążający i trudny do zbalansowania, więc na razie nie jest nawet planowany.


RE: Lód i cola - Karlik - 26.06.2017

(26.06.2017, 18:12)Libter napisał(a):
(26.06.2017, 18:05)Karlik napisał(a): Szkoda, że na serwerze brak zimowego biomu, bo gdyby był to fajnym pomysłem byłaby kawa, kakako bądź herbata, które nie dość, że by nawadniały lepiej na konkretnym biomie to jeszcze może by było coś takiego jak temperatura ciała.
Ostatnio znalazły się nawet rzadkie lodowe kolce, śnieżnych jest z pewnością znacznie więcej (co najmniej szczyty górskie). System temperatury jako zależny od okolicznych bloków byłby jednak zbyt obciążający i trudny do zbalansowania, więc na razie nie jest nawet planowany.

Tak się zastanawiam czy może właśnie w takim zimowym biomie bardziej to czy napój jest zwykły czy ciepły nie wpływał by na szybkość biorąc pod uwagę to, że wymrożenie organizmu powoduje spadek możliwości ruchowych. Ale to też raczej byłoby zbyt skomplikowane.
Ale o domku na zimowym biomie na serwerze to sobie marzę ._.


RE: Lód i cola - piesm - 26.06.2017

(26.06.2017, 18:08)Libter napisał(a): Względem soków, wody i mleka nadal bardzo nowoczesny i całkowicie do nich niepasujący.
(26.06.2017, 17:59)Libter napisał(a): nowoczesne napoje nie pasują do klimatu serwera, a proponowane receptury (kakao lub atrament :V) są absurdalne.
Atrament bo czarny kolor. Skoro "nowoczesne napoje nie pasują do klimatu serwera" to serwer jest średniowieczy?


RE: Lód i cola - Libter - 26.06.2017

(26.06.2017, 18:24)piesm napisał(a): Atrament bo czarny kolor. Skoro "nowoczesne napoje nie pasują do klimatu serwera" to serwer jest średniowieczy?
Atrament to atrament, do środka spożywczego mu daleko. Jako "klimat serwera" mam w tym przypadku na myśli całą resztę napojów, a jedzenie też można określić jako tradycyjne.


RE: [v2.2.8] Lód i cola - Libter - 17.08.2017

Propozycja zrealizowana, można już robić zimne napoje dodając zbity lód (przypominam, że można go wytwarzać z 9 sztuk zwykłego).