[v2.1.3] modreq - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.1.3] modreq (/showthread.php?tid=83)



[v2.1.3] modreq - sopher - 17.01.2017

Proponuję dodanie pluginu ModReq. Gracze którzy grali w 2k12/13 na serwerach freebuild powinni kojarzyć ten plugin. Dodaje nam on komendę /modreq dzięki której możemy wystawiać tickety do moderacji.

Przypuśćmy, że widzimy jakiś grief czy cokolwiek innego i możemy to zgłosić. Moderator może się tam od razu teleportować i "rozwiązać ticket". Jakieś 10 minut temu byłem w netherze i duża część tunelu została zgriefowana, gdyby był moderator to mógłbym to zgłosić, ale tak to muszę czekać. Dzięki temu dodatkowi można też zmienić sposób zgłaszania próśb o cuboid :)

Oryginalny modreq: https://dev.bukkit.org/projects/modreq
Na aktualną wersje: https://www.spigotmc.org/resources/%E2%96%BA%E2%96%BA-modreqrecoded%E2%97%84%E2%97%84.15586/


RE: modreq - Adam - 17.01.2017

Spoko pomysl. Ale nie lepiej samemu zniszczyc?


RE: modreq - Norbi - 17.01.2017

Popieram. Ktora czesc zostala zniszczona? Jezeli mowisz o swierkowym drewnie i plykach gora-dol to zostalo to zrobione aby gracxom bylo lepiej chodzic.

Wysłane z kapciowego fona 😎


RE: modreq - Libter - 17.01.2017

Pomysł bardzo dobry, system zgłoszeń przyda się najbardziej gdy pojedynczy moderator wchodzi na serwer w godzinach szczytu i jest zasypywany prośbami o utworzenie/powiększenie cuboida. Przypadki niszczenia własności zalecam jednak zgłaszać na forum, ponieważ zazwyczaj wymagają wykonania przeze mnie rollbacka i kończą się banem z linkiem do skargi jako powód.


RE: modreq - Libter - 27.01.2017

Propozycja zrealizowana w v2.1.3.