[v2.1.3] modreq - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4) +---- Wątek: [v2.1.3] modreq (/showthread.php?tid=83) |
[v2.1.3] modreq - sopher - 17.01.2017 Proponuję dodanie pluginu ModReq. Gracze którzy grali w 2k12/13 na serwerach freebuild powinni kojarzyć ten plugin. Dodaje nam on komendę /modreq dzięki której możemy wystawiać tickety do moderacji. Przypuśćmy, że widzimy jakiś grief czy cokolwiek innego i możemy to zgłosić. Moderator może się tam od razu teleportować i "rozwiązać ticket". Jakieś 10 minut temu byłem w netherze i duża część tunelu została zgriefowana, gdyby był moderator to mógłbym to zgłosić, ale tak to muszę czekać. Dzięki temu dodatkowi można też zmienić sposób zgłaszania próśb o cuboid Oryginalny modreq: https://dev.bukkit.org/projects/modreq Na aktualną wersje: https://www.spigotmc.org/resources/%E2%96%BA%E2%96%BA-modreqrecoded%E2%97%84%E2%97%84.15586/ RE: modreq - Adam - 17.01.2017 Spoko pomysl. Ale nie lepiej samemu zniszczyc? RE: modreq - Norbi - 17.01.2017 Popieram. Ktora czesc zostala zniszczona? Jezeli mowisz o swierkowym drewnie i plykach gora-dol to zostalo to zrobione aby gracxom bylo lepiej chodzic. Wysłane z kapciowego fona 😎 RE: modreq - Libter - 17.01.2017 Pomysł bardzo dobry, system zgłoszeń przyda się najbardziej gdy pojedynczy moderator wchodzi na serwer w godzinach szczytu i jest zasypywany prośbami o utworzenie/powiększenie cuboida. Przypadki niszczenia własności zalecam jednak zgłaszać na forum, ponieważ zazwyczaj wymagają wykonania przeze mnie rollbacka i kończą się banem z linkiem do skargi jako powód. RE: modreq - Libter - 27.01.2017 Propozycja zrealizowana w v2.1.3. |