Nowy Anty XRay. - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozgrywka (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=8) +--- Dział: Rozmowy o serwerach (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=12) +--- Wątek: Nowy Anty XRay. (/showthread.php?tid=806) |
Nowy Anty XRay. - Xanth - 17.06.2017 Nie znalazłem działu "Błędy", to piszę tutaj. Rozumiem, że "nowy, lepszy anty xray" ma za zadanie zasłonić fake blokami bloki rzeczywiste. I że niekiedy pojawiają się lagi, że gdy szybko kopiesz, to plugin nie zawsze zdąży zrobić podmiankę bloku w tle. Ale takie coś jak na obrazku, wg mnie, jest niedopuszczalne. Zgłaszam uwagę. Bo to jest wszędzie, nawet w tunelach wykopanych na początku serwera X. RE: Nowy Anty XRay. - tydraniu - 17.06.2017 co to za tekstury? RE: Nowy Anty XRay. - Xanth - 17.06.2017 (17.06.2017, 19:01)tydraniu napisał(a): co to za tekstury? http://bdcraft.net/sphax-purebdcraft-texturepack X. RE: Nowy Anty XRay. - Janek222 - 17.06.2017 Zgadzam się [spoiler][/spoiler] RE: Nowy Anty XRay. - JanekJaran - 18.06.2017 Nie ma idealnego pluginu anty x-ray. Komfort cs Skuteczność RE: Nowy Anty XRay. - Janek222 - 18.06.2017 (18.06.2017, 06:24)JanekJaran napisał(a): Nie ma idealnego pluginu anty x-ray. Komfort cs Skuteczność Plugin na ukrywanie rud w kamieniu był bardzo dobry, a zapalonych x-rayowców można bardzo łatwo było złapać patrząc na ich stan konta... RE: Nowy Anty XRay. - Libter - 18.06.2017 Fałszywe rudy pojawiają się czasem na granicach chunków. Błąd został już zauważony przez twórcę pluginu i czeka na poprawkę: https://github.com/lishid/Orebfuscator/issues/157 RE: Nowy Anty XRay. - DoreK - 18.06.2017 @Libter nie lepiej zmienić po prostu silnik Orebfuscator? Ten który jest obecnie ustawiony podobno powoduje lagi i właśnie te cuda RE: Nowy Anty XRay. - Libter - 18.06.2017 (18.06.2017, 14:10)DoreK napisał(a): @Libter nie lepiej zmienić po prostu silnik Orebfuscator? Ten który jest obecnie ustawiony podobno powoduje lagi i właśnie te cudaOba powodują tylko identyczne efekty jedynki są mniej widoczne (np. brak rud na ścianie zamiast całej ściany rud). Ten tryb był wcześniej używany i niestety nie jest tak skuteczny, było dobrze widać jaskinie oraz wszelkie nieukryte rudy. RE: Nowy Anty XRay. - Janek222 - 18.06.2017 (18.06.2017, 14:16)Libter napisał(a): Oba powodują tylko identyczne efekty jedynki są mniej widoczne (np. brak rud na ścianie zamiast całej ściany rud). Ten tryb był wcześniej używany i niestety nie jest tak skuteczny, było dobrze widać jaskinie oraz wszelkie nieukryte rudy. Z tym że jest to bardzo nieestetyczne, nie ma tyle cziterów, a jeśli są to bardzo łatwo ich złapać (proste korytarze, dużo surowców/pieniędzy) RE: Nowy Anty XRay. - piesm - 18.06.2017 I dodatkowo nie oświetlone.(zazwyczaj bo są też tekstury x-ray) RE: Nowy Anty XRay. - wilk - 18.06.2017 (18.06.2017, 14:23)piesm napisał(a): I dodatkowo nie oświetlone.(zazwyczaj bo są też tekstury x-ray) Ja mam proste korytarze i nie oświetlone. Wielu graczy tak kopie i nie stawia pochodni (Bo po co mi one jak mam wystarczająco jasno, więcej i tak tam nie wrócę ). Nie uważam tego jako dowód w sprawie czy ktoś ma xray czy nie ma. A co do anty-xray u mnie działa przeladowanie chunkow. RE: Nowy Anty XRay. - Deleted#1 - 25.08.2017 Żebyście wiedzieli, ile razy człowiek nabiera się przez ten plugin między pierwszą a czwartą w nocy. xD |