Nowy Anty XRay. - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozgrywka (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Dział: Rozmowy o serwerach (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: Nowy Anty XRay. (/showthread.php?tid=806)



Nowy Anty XRay. - Xanth - 17.06.2017

Nie znalazłem działu "Błędy", to piszę tutaj.

Rozumiem, że "nowy, lepszy anty xray" ma za zadanie zasłonić fake blokami bloki rzeczywiste. I że niekiedy pojawiają się lagi, że gdy szybko kopiesz, to plugin nie zawsze zdąży zrobić podmiankę bloku w tle. Ale takie coś jak na obrazku, wg mnie, jest niedopuszczalne. Zgłaszam uwagę. Bo to jest wszędzie, nawet w tunelach wykopanych na początku serwera ;)

X.

[Obrazek: JFE5WTW.png]


RE: Nowy Anty XRay. - tydraniu - 17.06.2017

co to za tekstury?


RE: Nowy Anty XRay. - Xanth - 17.06.2017

(17.06.2017, 19:01)tydraniu napisał(a): co to za tekstury?

http://bdcraft.net/sphax-purebdcraft-texturepack

X.


RE: Nowy Anty XRay. - Janek222 - 17.06.2017

Zgadzam się :V
[spoiler][Obrazek: V3FNhM9.png][/spoiler]


RE: Nowy Anty XRay. - JanekJaran - 18.06.2017

Nie ma idealnego pluginu anty x-ray. Komfort cs Skuteczność


RE: Nowy Anty XRay. - Janek222 - 18.06.2017

(18.06.2017, 06:24)JanekJaran napisał(a): Nie ma idealnego pluginu anty x-ray. Komfort cs Skuteczność

Plugin na ukrywanie rud w kamieniu był bardzo dobry, a zapalonych x-rayowców można bardzo łatwo było złapać patrząc na ich stan konta...


RE: Nowy Anty XRay. - Libter - 18.06.2017

Fałszywe rudy pojawiają się czasem na granicach chunków. Błąd został już zauważony przez twórcę pluginu i czeka na poprawkę: https://github.com/lishid/Orebfuscator/issues/157


RE: Nowy Anty XRay. - DoreK - 18.06.2017

@Libter nie lepiej zmienić po prostu silnik Orebfuscator? Ten który jest obecnie ustawiony podobno powoduje lagi i właśnie te cuda :P
[Obrazek: 5nbDbGb.png]


RE: Nowy Anty XRay. - Libter - 18.06.2017

(18.06.2017, 14:10)DoreK napisał(a): @Libter nie lepiej zmienić po prostu silnik Orebfuscator? Ten który jest obecnie ustawiony podobno powoduje lagi i właśnie te cuda :P
Oba powodują tylko identyczne efekty jedynki są mniej widoczne (np. brak rud na ścianie zamiast całej ściany rud). Ten tryb był wcześniej używany i niestety nie jest tak skuteczny, było dobrze widać jaskinie oraz wszelkie nieukryte rudy.


RE: Nowy Anty XRay. - Janek222 - 18.06.2017

(18.06.2017, 14:16)Libter napisał(a): Oba powodują tylko identyczne efekty jedynki są mniej widoczne (np. brak rud na ścianie zamiast całej ściany rud). Ten tryb był wcześniej używany i niestety nie jest tak skuteczny, było dobrze widać jaskinie oraz wszelkie nieukryte rudy.

Z tym że jest to bardzo nieestetyczne, nie ma tyle cziterów, a jeśli są to bardzo łatwo ich złapać (proste korytarze, dużo surowców/pieniędzy) :P


RE: Nowy Anty XRay. - piesm - 18.06.2017

I dodatkowo nie oświetlone.(zazwyczaj bo są też tekstury x-ray)


RE: Nowy Anty XRay. - wilk - 18.06.2017

(18.06.2017, 14:23)piesm napisał(a): I dodatkowo nie oświetlone.(zazwyczaj bo są też tekstury x-ray)

Ja mam proste korytarze i nie oświetlone. Wielu graczy tak kopie i nie stawia pochodni (Bo po co mi one jak mam wystarczająco jasno, więcej i tak tam nie wrócę ). Nie uważam tego jako dowód w sprawie czy ktoś ma xray czy nie ma.

A co do anty-xray u mnie działa przeladowanie chunkow.


RE: Nowy Anty XRay. - Deleted#1 - 25.08.2017

Żebyście wiedzieli, ile razy człowiek nabiera się przez ten plugin między pierwszą a czwartą w nocy. xD