[v2.2.1] Flaga do popychania pistonów. - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.2.1] Flaga do popychania pistonów. (/showthread.php?tid=790)



[v2.2.1] Flaga do popychania pistonów. - Janek222 - 14.06.2017

Tak jak w tytule, pistony nie mogą popychać niczego poza albo do cuboida (jakby tam była bariera). Bardzo to przeszkadza w szlamolotach, ponieważ na cuboidach się zwyczajnie psują, żeby się nie psuły jestem zmuszony ustawić niszczenie bloków na tak/pomniejszyć cuboida, co może być trochę niebezpieczne, dlatego proponuję dodanie oddzielnej na to flagi :)


RE: Flaga do popychania pistonów. - FiLip2201 - 14.06.2017

Jest to aż tak problematyczne? Szlamoloty mogą automatycznie kursować tylko po jednym szlaku, wystarczy wytyczyć go tak by nie było na nim żadnego cuboida na maksymalnej wysokości. Nie ma takich cuboidów zbytnio dużo raczej :D


RE: Flaga do popychania pistonów. - JanekJaran - 14.06.2017

(14.06.2017, 15:28)FiLip2201 napisał(a): Jest to aż tak problematyczne? Szlamoloty mogą automatycznie kursować tylko po jednym szlaku, wystarczy wytyczyć go tak by nie było na nim żadnego cuboida na maksymalnej wysokości. Nie ma takich cuboidów zbytnio dużo raczej :D
Podobno są już opracowane czterostronne szlamoloty.


RE: Flaga do popychania pistonów. - FiLip2201 - 14.06.2017

Ale nie w pełni automatyczne raczej, albo ręcznie zatrzymywany i zmieniany kierunek, albo dzięki "stacjom" które ten kierunek zmienią.


RE: Flaga do popychania pistonów. - Janek222 - 14.06.2017

(14.06.2017, 15:28)FiLip2201 napisał(a): Jest to aż tak problematyczne? Szlamoloty mogą automatycznie kursować tylko po jednym szlaku, wystarczy wytyczyć go tak by nie było na nim żadnego cuboida na maksymalnej wysokości. Nie ma takich cuboidów zbytnio dużo raczej :D

Chodzi o to, że po wyjściu z cuboida stacji szlamolot staje...


RE: Flaga do popychania pistonów. - FiLip2201 - 14.06.2017

Teraz dla mnie to ma znacząco większy sens, flaga taka może w takim razie usunąć kilka niedogodności, będę na tak jeśli ta flaga będzie jeszcze miała realne zastosowanie, tj. pokaż jakiś projekt, który będzie rzeczywiście realizowany z szlamolotami


RE: Flaga do popychania pistonów. - Norbi - 14.06.2017

Te szlamoloty to przesada, na co to komu i po co? na nie.


RE: Flaga do popychania pistonów. - piesm - 14.06.2017

(14.06.2017, 17:44)Norbi napisał(a): Te szlamoloty to przesada, na co to komu i po co? na nie.

Transport?


RE: Flaga do popychania pistonów. - FiLip2201 - 14.06.2017

Znacznie wydajniejszy jest nether, również do mobów a duże ilości towarów da się przenosić enderchestem, co nie zmienia faktu że szlamoloty są dosyć fajnym pomysłem chociażby tak ot dla pochwalenia się. xD No chyba, że ktoś znalazł inne zastosowanie dla nich (i nie mam na myśli nalotów dywanoych koniostrade :D)


RE: Flaga do popychania pistonów. - piesm - 14.06.2017

A na jaki odcinek "koniostrady"?


RE: Flaga do popychania pistonów. - Libter - 15.06.2017

Propozycja zostaje zaakceptowana, mowa przecież o zwykłej fladze aby WorldGuard nie ingerował w tłoki w granicach danego cuboida.


RE: Flaga do popychania pistonów. - Libter - 21.06.2017

Propozycja zrealizowana w v2.2.1.