Ghast - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Odrzucone (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=6) +---- Wątek: Ghast (/showthread.php?tid=789) |
Ghast - grzybg84 - 14.06.2017 Moja propozycja jest na przywoływanie ghast-ów gdyż ostatnie polowałem na nie i jest to trudne i mało ich podejrzewam ze tylko jeden jest w tym samym czasie nigdy nienawidziłam dwóch Sposób jaki proponuje jest mianowicie taki Robimy podstawę z netherowej cegly 3x3 na środkowym bloku stawiamy blok kwarcu i rzucamy mikstura miotana odporności na ogień drop łzy ustawiony na 5% szans Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk RE: Ghast - ReQuiR - 14.06.2017 Ghastów jest sporo, a kolejny sposób na jeszcze większe ułatwienie gry jest moim zdaniem nietrafiony. Ghast - grzybg84 - 14.06.2017 (14.06.2017, 13:03)ReQuiR napisał(a): Ghastów jest sporo, a kolejny sposób na jeszcze większe ułatwienie gry jest moim zdaniem nietrafiony. To usuńmy przywoływanie szkieletów , shulkerow, guardianow, niech zostaną tylko nie odnawialne rzeczy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk RE: Ghast - Libter - 14.06.2017 (14.06.2017, 13:31)grzybg84 napisał(a):Sprowadzanie do absurdu, za resztą przywoływanych mobów stoją znacznie lepsze argumenty:(14.06.2017, 13:03)ReQuiR napisał(a): Ghastów jest sporo, a kolejny sposób na jeszcze większe ułatwienie gry jest moim zdaniem nietrafiony.To usuńmy przywoływanie szkieletów , shulkerow, guardianow, niech zostaną tylko nie odnawialne rzeczy
RE: Ghast - ReQuiR - 14.06.2017 Shulkery jednak dają znacznie więcej niż łza ghastów. To trzeba wziąść pod uwagę. Ghast - grzybg84 - 15.06.2017 Archiwum Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk RE: Ghast - Libter - 15.06.2017 Propozycja zostaje odrzucona. |