Projekt: kolej linowa - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozgrywka (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=8) +--- Dział: Rozmowy o serwerach (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=12) +--- Wątek: Projekt: kolej linowa (/showthread.php?tid=721) |
Projekt: kolej linowa - piesm - 31.05.2017 Projekt będzie opierał się na redstownowym systemie.
Jak nikt nie poda żadnych sugestji systemu projekt będzie opierał się na tym
Zachęcam do podawania sugestji lokalizacji i rozwiązań.
Prosiłbym o pomoc pewnego gościa od szlamolotów.
Projekt ma na celu budowę nowego systemu transportu i prezentacji osiągnięć technologicznych społeczności serwera.
RE: Projekt: kolej linowa - Atukam72 - 31.05.2017 Kolejka - wolna, niepraktyczna, ale bajerancka Prezentacja - te strefy buforowe nad i pod główną nazwą są rozwalające xD a po za tym, nie ma jakiegoś info po co to wszystko. Można by napisać tu więcej nt tego wątku, ale po co? RE: Projekt: kolej linowa - piesm - 31.05.2017 Mała zmiana w poście 1. RE: Projekt: kolej linowa - Janek222 - 31.05.2017 To 'coś' bardzo przypomina moje szlamoloty, niestety, na naszym serwerze to ma tendencję to psucia się Szlamoloty da się ulagoodpornić, niestety takie coś już nie. RE: Projekt: kolej linowa - piesm - 31.05.2017 W jalim sensie? RE: Projekt: kolej linowa - Janek222 - 31.05.2017 Psują się, rozciapywując i zatrzymując się - może być spowodowane lagiem lub innym bytem, np. Libterem który zepsuł samolot tepając się do niego w trakcie lotu. RE: Projekt: kolej linowa - piesm - 01.06.2017 Ale kolejka nie będzie ciągle jeździć tylko mechanizm będzie działać. RE: Projekt: kolej linowa - Libter - 01.06.2017 Dział dotyczy istniejących dróg i innych form transportu, plany przenoszę do rozmów o serwerze. |