Projekt: kolej linowa - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozgrywka (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Dział: Rozmowy o serwerach (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: Projekt: kolej linowa (/showthread.php?tid=721)



Projekt: kolej linowa - piesm - 31.05.2017

[Obrazek: Q4bwvnZ.png]
Projekt będzie opierał się na redstownowym systemie.
Jak nikt nie poda żadnych sugestji systemu projekt będzie opierał się na tym
Zachęcam do podawania sugestji lokalizacji i rozwiązań. 
Prosiłbym o pomoc pewnego gościa od szlamolotów.
Projekt ma na celu budowę nowego systemu transportu i prezentacji osiągnięć technologicznych społeczności serwera.



RE: Projekt: kolej linowa - Atukam72 - 31.05.2017

Kolejka - wolna, niepraktyczna, ale bajerancka
Prezentacja - te strefy buforowe nad i pod główną nazwą są rozwalające xD a po za tym, nie ma jakiegoś info po co to wszystko.
Można by napisać tu więcej nt tego wątku, ale po co? ;)


RE: Projekt: kolej linowa - piesm - 31.05.2017

Mała zmiana w poście 1.


RE: Projekt: kolej linowa - Janek222 - 31.05.2017

To 'coś' bardzo przypomina moje szlamoloty, niestety, na naszym serwerze to ma tendencję to psucia się :(
Szlamoloty da się ulagoodpornić, niestety takie coś już nie.


RE: Projekt: kolej linowa - piesm - 31.05.2017

W jalim sensie?


RE: Projekt: kolej linowa - Janek222 - 31.05.2017

Psują się, rozciapywując i zatrzymując się - może być spowodowane lagiem lub innym bytem, np. Libterem który zepsuł samolot tepając się do niego w trakcie lotu.


RE: Projekt: kolej linowa - piesm - 01.06.2017

Ale kolejka nie będzie ciągle jeździć tylko mechanizm będzie działać.


RE: Projekt: kolej linowa - Libter - 01.06.2017

Dział dotyczy istniejących dróg i innych form transportu, plany przenoszę do rozmów o serwerze.