Budowle i Cuboidy - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Śmietnik (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=26)
+---- Wątek: Budowle i Cuboidy (/showthread.php?tid=72)



Budowle i Cuboidy - __Sereth__ - 15.01.2017

Chciałbym zaproponować, by gracz który chce wybudować sobie dom, a następnie nałożyć na niego cuboid, znajdując się w pobliżu innego gracza, najpierw zapytał tegoż to gracza o pozwolenie. 
 Czasem plany nowych graczy mogą kolidować z systemem rozwoju już istniejących budowli. 
Kilka osób poparło już ten pomysł na chacie podczas gry :)


RE: Budowle i Cuboidy - Libter - 15.01.2017

Propozycja w teorii wygląda dobrze, zapytanie o pozwolenie na budowę w pobliżu jest zresztą podstawą dobrych relacji z sąsiadami.
Niestety przy wprowadzaniu czegoś takiego w praktyce jest już trudniej:
  • W aktualnych granicach mapy nie ma zbyt wiele miejsca. Co powinien zrobić nowy gracz szukający miejsca na zabudowę gdy posiadacze pobliskich cuboidów są offline?
  • Ciężko będzie poinformować wszystkich graczy, a zwłaszcza nowych o takiej zasadzie. Co powinno się stać jeśli gracz wybuduje się nie pytając posiadaczy pobliskich cuboidów o zgodę?

Dodam jeszcze możliwe rozwiązanie tego problemu w obecnych warunkach: stworzyć kilka stacków płotów, ogrodzić i oświetlić odpowiedni teren, a następnie poprosić o cuboida. Pomocne będzie także wybudowanie się z dala od najczęściej uczęszczanych traktów.


RE: Budowle i Cuboidy - Norbi - 16.01.2017

Jestem tego samego zdania co Libter


RE: Budowle i Cuboidy - Libter - 22.01.2017

Ze względu na niesprecyzowanie propozycji wg. pytań podanych w poście wątek trafia do kosza.