Lokalny reset mapy - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Odrzucone (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=6)
+---- Wątek: Lokalny reset mapy (/showthread.php?tid=707)



Lokalny reset mapy - kret9955 - 26.05.2017

Witam. Zgodnie z moim postem w wątku o całkowitym resecie mapy, którego nie popieram proponuję resetowanie jej tylko w niektórych miejscach (opuszczone miasta wymazać i przywracać dziewiczy teren) Przykładowo jest jakieś miasto, które zajmuje dużą powierzchnię oraz jest mocno zabudowane. Nikt tam już nie mieszka, a właściciel już tego miasta nie chce. Można wtedy utworzyć świat o takim samym seedzie, z którego można kopiować i wklejać dane fragmenty mapy. Do wymazania danego fragmentu mapy potrzebna byłaby zgoda wszystkich mieszkańców go zamieszkujących lub mających tam cuboid.


RE: Lokalny reset mapy - LGNN - 26.05.2017

Do wymazania danego fragmentu mapy starczy jedna komenda.
Tylko nasuwa mi się pytanie po co ?

Nie podoba ci się jakiś teren? Piszesz post o rozbiórkę i go rewitalizujesz. Dlaczego mamy sobie utrudniać życie ?


RE: Lokalny reset mapy - Janek222 - 27.05.2017

Reset mapy w miejscach 'nieużywanych'?
[spoiler][Obrazek: cbd4997704_dobre_dobre.jpg][/spoiler]
A tak szczerze, to można by automatyczne składanie modreqów na rozbiórkę wprowadzić.


RE: Lokalny reset mapy - Libter - 27.05.2017

Znacznie większą część mapy zajmują po prostu mniej lub bardziej przeczyszczone z surowców ziemie niczyje, których propozycja nie obejmuje. Poza tym zamiana cuboida w mocno zaludnionym miejscu na dziewiczy teren zbyt mocno kontrastowałaby z resztą otoczenia - nie wygląda to na dobry pomysł.


RE: Lokalny reset mapy - Libter - 05.06.2017

Propozycja zostaje odrzucona.