Lokalny reset mapy - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Odrzucone (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=6) +---- Wątek: Lokalny reset mapy (/showthread.php?tid=707) |
Lokalny reset mapy - kret9955 - 26.05.2017 Witam. Zgodnie z moim postem w wątku o całkowitym resecie mapy, którego nie popieram proponuję resetowanie jej tylko w niektórych miejscach (opuszczone miasta wymazać i przywracać dziewiczy teren) Przykładowo jest jakieś miasto, które zajmuje dużą powierzchnię oraz jest mocno zabudowane. Nikt tam już nie mieszka, a właściciel już tego miasta nie chce. Można wtedy utworzyć świat o takim samym seedzie, z którego można kopiować i wklejać dane fragmenty mapy. Do wymazania danego fragmentu mapy potrzebna byłaby zgoda wszystkich mieszkańców go zamieszkujących lub mających tam cuboid. RE: Lokalny reset mapy - LGNN - 26.05.2017 Do wymazania danego fragmentu mapy starczy jedna komenda. Tylko nasuwa mi się pytanie po co ? Nie podoba ci się jakiś teren? Piszesz post o rozbiórkę i go rewitalizujesz. Dlaczego mamy sobie utrudniać życie ? RE: Lokalny reset mapy - Janek222 - 27.05.2017 Reset mapy w miejscach 'nieużywanych'? [spoiler][/spoiler] A tak szczerze, to można by automatyczne składanie modreqów na rozbiórkę wprowadzić. RE: Lokalny reset mapy - Libter - 27.05.2017 Znacznie większą część mapy zajmują po prostu mniej lub bardziej przeczyszczone z surowców ziemie niczyje, których propozycja nie obejmuje. Poza tym zamiana cuboida w mocno zaludnionym miejscu na dziewiczy teren zbyt mocno kontrastowałaby z resztą otoczenia - nie wygląda to na dobry pomysł. RE: Lokalny reset mapy - Libter - 05.06.2017 Propozycja zostaje odrzucona. |