Tropikalne moby. - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Śmietnik (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=26) +---- Wątek: Tropikalne moby. (/showthread.php?tid=658) |
Tropikalne moby. - Janek222 - 12.05.2017 Witam, otóż w nowej aktualizacji wprowadzono możliwość posiadania drzewek tropikalnych. Skoro drzewa są, to może kolej na moby? Np. ocelot, a w 1.12 papużka Ocelota można byłoby robić z psa () klikając na niego PPM błazenkiem. Dla utrudnienia kotek będzie dziki Na papużkę lepiej jeszcze zaczekać do 1.12. Zachęcam do głosowania w ankiecie! RE: Tropikalne moby. - FiLip2201 - 12.05.2017 @Libter czy na całej wygenerowanej mapie 10k X 10k nie ma żadnej dżungli (tak z ciekawości i przy okazji)? A co do propozycji nie podoba mi się sposób zdobywania tego kota, wolałbym raczej przyzywanie na zasadzie podobnej do shulkerów/guardianów czy szkieletów lub najzwyklejszą w świecie możliwość spawnu ocelotów na wybranych biomach. RE: Tropikalne moby. - Xtaq - 13.05.2017 Ja proponuje przywołanie ocelota , tak jak przywołujemy shulkery lub mroczne szkielety Na przykład: L D L D D D - Dżunglowe drewno L - Liść Dżunglowego Drzewa i rzucenie obok ciastka (ewentualnie jakaś mikstura) RE: Tropikalne moby. - Libter - 14.05.2017 (12.05.2017, 20:47)FiLip2201 napisał(a): @Libter czy na całej wygenerowanej mapie 10k X 10k nie ma żadnej dżungli (tak z ciekawości i przy okazji)?Z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć że jest, ale pewności nie ma. W v2.2.0 nastąpi powiększenie mapy - lepiej poczekać i zobaczyć czy pojawi się dżungla, i tak możliwość przywołania nie zostałaby wcześniej dodana. RE: Tropikalne moby. - Libter - 23.07.2017 Dżungla znajduje się w pobliżu granicy mapy i będzie dostępna przy następnym powiększaniu, propozycja zbędna. |