Tropikalne moby. - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Śmietnik (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=26)
+---- Wątek: Tropikalne moby. (/showthread.php?tid=658)



Tropikalne moby. - Janek222 - 12.05.2017

Witam, otóż w nowej aktualizacji wprowadzono możliwość posiadania drzewek tropikalnych. Skoro drzewa są, to może kolej na moby? Np. ocelot, a w 1.12 papużka :)
Ocelota można byłoby robić z psa (:V) klikając na niego PPM błazenkiem. Dla utrudnienia kotek będzie dziki :P
Na papużkę lepiej jeszcze zaczekać do 1.12.
Zachęcam do głosowania w ankiecie!


RE: Tropikalne moby. - FiLip2201 - 12.05.2017

@Libter czy na całej wygenerowanej mapie 10k X 10k nie ma żadnej dżungli (tak z ciekawości i przy okazji)? A co do propozycji nie podoba mi się sposób zdobywania tego kota, wolałbym raczej przyzywanie na zasadzie podobnej do shulkerów/guardianów czy szkieletów lub najzwyklejszą w świecie możliwość spawnu ocelotów na wybranych biomach.


RE: Tropikalne moby. - Xtaq - 13.05.2017

Ja proponuje przywołanie ocelota , tak jak przywołujemy shulkery lub mroczne szkielety

Na przykład:

       L
  D   L   D
       D

D - Dżunglowe drewno
L - Liść Dżunglowego Drzewa
i rzucenie obok ciastka (ewentualnie jakaś mikstura)


RE: Tropikalne moby. - Libter - 14.05.2017

(12.05.2017, 20:47)FiLip2201 napisał(a): @Libter czy na całej wygenerowanej mapie 10k X 10k nie ma żadnej dżungli (tak z ciekawości i przy okazji)?
Z dużym prawdopodobieństwem można przyjąć że jest, ale pewności nie ma.

W v2.2.0 nastąpi powiększenie mapy - lepiej poczekać i zobaczyć czy pojawi się dżungla, i tak możliwość przywołania nie zostałaby wcześniej dodana.


RE: Tropikalne moby. - Libter - 23.07.2017

Dżungla znajduje się w pobliżu granicy mapy i będzie dostępna przy następnym powiększaniu, propozycja zbędna.