Transport portalowy - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Śmietnik (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=26) +---- Wątek: Transport portalowy (/showthread.php?tid=536) |
Transport portalowy - Xanth - 28.04.2017 Cześć. Jako, że teleporty nie działają, a mapa jest dość mocno rozbudowana i niekiedy do głównych traktów jest daleko, albo nie ma w pobliżu wejścia do Netheru, to może by tak usprawnić transport poprzez sieć portali? To znaczy, stoją sobie portale w głównych, najczęściej odwiedzanych lokacjach, wejście w portal wywołuje okno takie jak w /warp, wybieram portal docelowy i natychmiast się tam przenoszę. Mocno by to usprawniło transport i podejrzewam, że więcej ludzi odwiedzało by mocno odległe od siebie lokacje. Mi np. raczej nie chce się zasuwać na pustynię, żyję po przeciwnej stronie mapy. Ale gdyby był portal w okolicy, to czemu nie Taka propozycja. X. RE: Transport portalowy - Jqmey - 28.04.2017 Za duże ułatwienie, a przecież sieć dróg w netherze jest bardzo rozbudowana. RE: Transport portalowy - Libter - 29.04.2017 System tak naprawdę nie różni się niczym od warpów poza otoczką w postaci portali co przyczyniłoby się do ubicia całego systemu transportu - po co drogi i koleje gdy można dostać się w kilka sekund na drugi koniec mapy? Głosuję oczywiście przeciw. RE: Transport portalowy - Xanth - 29.04.2017 Odnośnie ubicia systemu transportu, nie zgadzam się. Nie chodzi o to, żeby każdy miał komendę czy portal obok domu. Chodzi o to, żeby w świecie było tylko kilka portali w kluczowych miejscach, do portalu i tak trzeba by było przyjść z buta X. Transport portalowy - grzybg84 - 29.04.2017 (29.04.2017, 12:04)Libter napisał(a): System tak naprawdę nie różni się niczym od warpów poza otoczką w postaci portali co przyczyniłoby się do ubicia całego systemu transportu - po co drogi i koleje gdy można dostać się w kilka sekund na drugi koniec mapy? A może zrobić tak ze można używać portali tylko w obrębie własnych cuboidow i tylko właściciele mogą tak korzystać a jaśniej jeśli mamy 2 cuboida w różnych miejscach i postawimy tam portale to będziemy mogli poruszać się z jednego cuboida do drogiego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk RE: Transport portalowy - Xanth - 30.04.2017 Dodam jeszcze: jako że mieszkam na zadupiu (widzę z okna granicę mapy), to zbudowałem sobie i zlinkowałem portal do Netheru. I nadal jest słabo. Może trochę bliżej, ale zanim dobiłem się do jakiejś rozsądnej ścieżki, to 3 razy spadłem i dwa razy utopiłem się w lawie. Perypetii z budową portalu po netherowej stronie nie wspomnę (budowa chodnika wysoko w powietrzu, żeby ustawić się idealnie w koordynatach). Wolę jednak zwykły świat, i mimo że zbudowałem sobie kilometry drogi, to nadal wszędzie jest daleko. A wy chcecie jeszcze rozszerzać mapę X. RE: Transport portalowy - Jqmey - 30.04.2017 Budowa porządnej drogi do portalu potrafi być czasochłonna, ale warto, bo dzięki temu w przyszłości nie ma się problemów. RE: Transport portalowy - Libter - 01.05.2017 Do przejścia na drugą stronę mapy potrzeba 4000 kratek co w netherze redukowane jest do 500 - całkiem szybko. Założeniem serwera jest całkowity brak teleportacji w rozgrywce co skutkuje globalnym rozwinięciem systemu transportu (a nie tylko jako odnogi od głównych portali) oraz cenami i atrakcyjnością miejsc zależnymi od odległości do innych graczy (a nie od głównych portali) - propozycja zostaje zdecydowanie odrzucona. //Założenia [fI.1] - śmietnik. |