Transport portalowy - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Śmietnik (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=26)
+---- Wątek: Transport portalowy (/showthread.php?tid=536)



Transport portalowy - Xanth - 28.04.2017

Cześć.

Jako, że teleporty nie działają, a mapa jest dość mocno rozbudowana i niekiedy do głównych traktów jest daleko, albo nie ma w pobliżu wejścia do Netheru, to może by tak usprawnić transport poprzez sieć portali? To znaczy, stoją sobie portale w głównych, najczęściej odwiedzanych lokacjach, wejście w portal wywołuje okno takie jak w /warp, wybieram portal docelowy i natychmiast się tam przenoszę. Mocno by to usprawniło transport i podejrzewam, że więcej ludzi odwiedzało by mocno odległe od siebie lokacje. Mi np. raczej nie chce się zasuwać na pustynię, żyję po przeciwnej stronie mapy. Ale gdyby był portal w okolicy, to czemu nie ;)

Taka propozycja.

X.


RE: Transport portalowy - Jqmey - 28.04.2017

Za duże ułatwienie, a przecież sieć dróg w netherze jest bardzo rozbudowana.


RE: Transport portalowy - Libter - 29.04.2017

System tak naprawdę nie różni się niczym od warpów poza otoczką w postaci portali co przyczyniłoby się do ubicia całego systemu transportu - po co drogi i koleje gdy można dostać się w kilka sekund na drugi koniec mapy? ;)
Głosuję oczywiście przeciw.


RE: Transport portalowy - Xanth - 29.04.2017

Odnośnie ubicia systemu transportu, nie zgadzam się. Nie chodzi o to, żeby każdy miał komendę czy portal obok domu. Chodzi o to, żeby w świecie było tylko kilka portali w kluczowych miejscach, do portalu i tak trzeba by było przyjść z buta ;)

X.


Transport portalowy - grzybg84 - 29.04.2017

(29.04.2017, 12:04)Libter napisał(a): System tak naprawdę nie różni się niczym od warpów poza otoczką w postaci portali co przyczyniłoby się do ubicia całego systemu transportu - po co drogi i koleje gdy można dostać się w kilka sekund na drugi koniec mapy? ;)
Głosuję oczywiście przeciw.


A może zrobić tak ze można używać portali tylko w obrębie własnych cuboidow i tylko właściciele mogą tak korzystać a jaśniej jeśli mamy 2 cuboida w różnych miejscach i postawimy tam portale to będziemy mogli poruszać się z jednego cuboida do drogiego


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


RE: Transport portalowy - Xanth - 30.04.2017

Dodam jeszcze: jako że mieszkam na zadupiu (widzę z okna granicę mapy), to zbudowałem sobie i zlinkowałem portal do Netheru. I nadal jest słabo. Może trochę bliżej, ale zanim dobiłem się do jakiejś rozsądnej ścieżki, to 3 razy spadłem i dwa razy utopiłem się w lawie. Perypetii z budową portalu po netherowej stronie nie wspomnę (budowa chodnika wysoko w powietrzu, żeby ustawić się idealnie w koordynatach). Wolę jednak zwykły świat, i mimo że zbudowałem sobie kilometry drogi, to nadal wszędzie jest daleko. A wy chcecie jeszcze rozszerzać mapę ;)

X.


RE: Transport portalowy - Jqmey - 30.04.2017

Budowa porządnej drogi do portalu potrafi być czasochłonna, ale warto, bo dzięki temu w przyszłości nie ma się problemów.


RE: Transport portalowy - Libter - 01.05.2017

Do przejścia na drugą stronę mapy potrzeba 4000 kratek co w netherze redukowane jest do 500 - całkiem szybko. 

Założeniem serwera jest całkowity brak teleportacji w rozgrywce co skutkuje globalnym rozwinięciem systemu transportu (a nie tylko jako odnogi od głównych portali) oraz cenami i atrakcyjnością miejsc zależnymi od odległości do innych graczy (a nie od głównych portali) - propozycja zostaje zdecydowanie odrzucona.

//Założenia [fI.1] - śmietnik.