[v2.2.10] System prac na cuboidach? - Wersja do druku +- fCraft.pl (https://fcraft.pl) +-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56) +--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3) +---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4) +---- Wątek: [v2.2.10] System prac na cuboidach? (/showthread.php?tid=513) Strony:
1
2
|
[v2.2.10] System prac na cuboidach? - Libter - 24.04.2017 Ciągłość serwera zapewnia możliwość tworzenia coraz wydajniejszych struktur do pozyskiwana surowców jak np. farmy i tartaki, wymagające jednak wykonywania sporej ilości monotonnych czynności. W momencie gdy użytkowanie struktury jest bardziej zyskowne niż standardowe metody zbiorów pojawia się możliwość podziału tego zysku pomiędzy posiadacza, a pracownika - tutaj z pomocą przychodzi system prac. Oczywiście należy wspomnieć, że propozycja nie ma nic wspólnego z pseudorealistycznymi "pracami" zlecanymi przez serwer - tutaj tylko gracze mogą tworzyć miejsca pracy wg. realnego zapotrzebowania na nie. Przechodząc do konkretów, przedstawiam dwa warianty systemu prac: Wariant #1 - Konkretni pracownicy: Posiadacz cuboida wybiera graczy i przydziela im określone role na cuboidzie, np.:
Wariant #2 - Praca dla każdego: Posiadacz cuboida stawia skrzynię, do której będą trafiały zebrane przez pracowników przedmioty oznaczając ją komendą /c praca skrzynia, a następnie ustala stawkę za wykonanie pracy, np.:
RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - NoobLenny - 24.04.2017 Świetny pomysł. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Atukam72 - 24.04.2017 Hmm założyć własny tartak z pracownikami? I nic nie będą mogli zniszczyć po za drzewami? Najs RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Norbi - 24.04.2017 (24.04.2017, 19:03)Libter napisał(a):Tutaj bym jednak zrobił inaczej, bo skąd plugin ma wiedzieć, czy uprawy zostały zebrane? W tym wypadku rozumiem to tak, że nawet jak zbierze jeden plon to dostanie pieniądze. Rozbudował bym też ten system "prac", o to, że do każdej pracy można wybrać co użytkownik może niszczyć. Przykładowo chciał bym zatrudnić górnika, ale chciałbym zablokować kopanie rud złota, aby nie było sytuacji, że bierze złoto nic o tym nie mówiąc. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Libter - 24.04.2017 (24.04.2017, 19:58)Norbi napisał(a): Tutaj bym jednak zrobił inaczej, bo skąd plugin ma wiedzieć, czy uprawy zostały zebrane? W tym wypadku rozumiem to tak, że nawet jak zbierze jeden plon to dostanie pieniądze.Przedmioty trafiają automatycznie do ustalonej wcześniej skrzynki, a płatność naliczana jest po zebraniu każdego bloku. (24.04.2017, 19:58)Norbi napisał(a): Rozbudował bym też ten system "prac", o to, że do każdej pracy można wybrać co użytkownik może niszczyć. Przykładowo chciał bym zatrudnić górnika, ale chciałbym zablokować kopanie rud złota, aby nie było sytuacji, że bierze złoto nic o tym nie mówiąc.Tworzenie własnych reguł przez graczy jest zbyt skomplikowane, co najwyżej można oddzielić pracę kopacza kamienia od pełnoprawnego górnika. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Whitehead - 24.04.2017 Propozycje ode mnie:
RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - JanekJaran - 24.04.2017 Proponowałbym, żeby $ byłby za posadzenie zboża, a nie za ścięcie. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Libter - 24.04.2017 (24.04.2017, 20:52)JanekJaran napisał(a): Proponowałbym, żeby $ byłby za posadzenie zboża, a nie za ścięcie.To za ścięcie ustawisz 0. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - DeatPieRate - 24.04.2017 W sekcji "konkretni pracownicy" dodałbym też budowlańca czy coś w ten deseń. Czasem zleciłoby się komuś budowę czegoś ale trochę niepewnie : Osoba taka mogłaby tylko stawiać i niszczyć bloki poza powiedzmy tymi cenniejszymi typu bloku kruszców, skrzynie czy inne takie (chyba wiadomo o co chodzi) RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - JanekJaran - 24.04.2017 (24.04.2017, 21:53)DeatPieRate napisał(a): W sekcji "konkretni pracownicy" dodałbym też budowlańca czy coś w ten deseń. Czasem zleciłoby się komuś budowę czegoś ale trochę niepewnie : Osoba taka mogłaby tylko stawiać i niszczyć bloki poza powiedzmy tymi cenniejszymi typu bloku kruszców, skrzynie czy inne takie (chyba wiadomo o co chodzi)A może po prostu dodać do tego flagę, a pracownik domyślnie mógłby niszczyć tylko bloki, które postawił. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Libter - 24.04.2017 (24.04.2017, 21:55)JanekJaran napisał(a): A może po prostu dodać do tego flagę, a pracownik domyślnie mógłby niszczyć tylko bloki, które postawił.Za dużo zapisywania, zwłaszcza gdyby miało być to przechowywane pomiędzy restartami serwera. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - JanekJaran - 25.04.2017 [v2.2] System prac na cuboidach? - grzybg84 - 25.04.2017 Nie znam się więc nie wiem czy takie coś jest realne do zrobienia Jeśli kogoś mamy dodanego do cuboida jako pracownik żeby taka osoba nie mogła wynieść poza cuboida żadnego ita który należy do danego cuboida Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Norbi - 25.04.2017 (25.04.2017, 09:10)grzybg84 napisał(a): Nie znam się więc nie wiem czy takie coś jest realne do zrobieniaNajłatwiejszym chyba sposobem na to byłoby zrobienie, że użytkownik musi wyjść z takim samym ekwipunkiem, z jakim przyszedł. Zatrudniający miał by informację czego brakuje/co zabrał do ekwpiunku pracujący. [v2.2] System prac na cuboidach? - grzybg84 - 25.04.2017 I tak może być o to samo chodzi żeby nic nie mógł wynieść a jeszcze taki pomysł mam ze tylko skrzynie podpisane np. Praca tylko z takich by mógł coś wyciągnąć ale wkładać mógłby do wszystkich Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Libter - 25.04.2017 (25.04.2017, 09:18)Norbi napisał(a): Najłatwiejszym chyba sposobem na to byłoby zrobienie, że użytkownik musi wyjść z takim samym ekwipunkiem, z jakim przyszedł. Zatrudniający miał by informację czego brakuje/co zabrał do ekwpiunku pracujący.Najłatwiejszym sposobem jest możliwość przeszukania w stylu invsee za zgodą obu stron przed otwarciem wyjścia, w takiej sytuacji narzędzia pracy powinien dostarczyć posiadacz cuboida. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Jqmey - 25.04.2017 @Libter może komenda /przeszukaj <gracz>, komenda możliwa do wykonania tylko jeśli gracz jest w odległości 5 kratek (żeby nie było teleportacji itemów). Pracownik wtedy akceptuje /przeszukaj tak albo odmawia /przeszukaj nie. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - DeatPieRate - 25.04.2017 Można też rozważyć po prostu wyznaczenie "terenu pracy". Coś w stylu nadania cuboida typu /wyznacz1 (położenie bloku w jednym krańcu) /wyznacz2... czyli po prostu nałożenie cuboida roboczego na swój własny z możliwością dopisania do niego pracownika poprzez /c +pracownik... ewentualne określenie zasad tego cuboida jako np. tartak, farma, budowla czy kopalnia i w zależności od tego możliwości pracy na nim - tak jak ktoś wyżej pisał, na tartaku ścinanie/sadzenie drzew itd RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Jqmey - 25.04.2017 (25.04.2017, 10:27)DeatPieRate napisał(a): Można też rozważyć po prostu wyznaczenie "terenu pracy". Coś w stylu nadania cuboida typu /wyznacz1 (położenie bloku w jednym krańcu) /wyznacz2... czyli po prostu nałożenie cuboida roboczego na swój własny z możliwością dopisania do niego pracownika poprzez /c +pracownik... ewentualne określenie zasad tego cuboida jako np. tartak, farma, budowla czy kopalnia i w zależności od tego możliwości pracy na nim - tak jak ktoś wyżej pisał, na tartaku ścinanie/sadzenie drzew itd Od tworzenia cuboidów jest moderacja, nie gracze. RE: [v2.2] System prac na cuboidach? - Libter - 25.04.2017 (25.04.2017, 10:42)Jqmey napisał(a): Od tworzenia cuboidów jest moderacja, nie gracze.Gracze teoretycznie mogliby otrzymać możliwość tworzenia kolejnych cuboidów wewnątrz swoich cuboidów, ale na razie nie ma takiej potrzeby. Teren pracy opisany przez @DeatPieRate również byłby zwykłym cuboidem wewnętrznym. |