[v2.1.10] Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+---- Dział: Zrealizowane (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=4)
+---- Wątek: [v2.1.10] Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 (/showthread.php?tid=414)



[v2.1.10] Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Jqmey - 02.04.2017

Zanim zagłosujesz w ankiecie przeczytaj całą propozycję!



Witam.

Jako że moja poprzednia propozycja została odrzucona, chciałbym zaproponować wprowadzenie nowego sposobu. Taki mroczny szkielet po przywołaniu miałby takie same szanse dropu jak taki z netherowej twierdzy. Przywołanie go byłoby możliwe tylko w Netherze.

Sposób:
1. Stworzenie totemu:
XD
NWN
XW
D - detektor
N - netherowe płotki
W - bloki węgla
2. Rzucenie w detektor miotaną miksturą odporności na ogień.

Wtedy pojawiałby się witherowy szkielet, który miałby takie same szanse na upuszczenie czaszki jak ten w twierdzy.
Przy takim przywoływaniu koszt byłby większy, ale skróciłby czas z kilkunastu godzin do 1-2.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Norbi - 02.04.2017

zamiast detektora zmian bloku (observer block) dał bym diamentowy blok


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Jqmey - 02.04.2017

(02.04.2017, 16:16)Norbi napisał(a): zamiast detektora zmian bloku (observer block) dał bym diamentowy blok

Koszt byłby wtedy zbyt duży, a detektor jest bardziej związany z netherem (do jego craftingu potrzeba kwarcu, który jest dostępny tylko w netherze).


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - wilk - 02.04.2017

Jedno pytanie: Po co przywoływać coś co się ciągle respi w netherze?


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Jqmey - 02.04.2017

(02.04.2017, 16:47)wilk napisał(a): Jedno pytanie: Po co przywoływać coś co się ciągle respi w netherze?

Respi się dość powoli, a drop jest bardzo mały. Tym sposobem koszt byłby większy, ale nie wymagałby spędzenia kilkunastu godzin w Netherze.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Libter - 02.04.2017

Sugeruję zamienić netherowe cegły na bloki węgla, a bardzo prostą miksturę słabości na miksturę odporności na ogień.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Jqmey - 02.04.2017

(02.04.2017, 17:15)Libter napisał(a): Sugeruję zamienić netherowe cegły na bloki węgla, a bardzo prostą miksturę słabości na miksturę odporności na ogień.

Zmienione.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - wilk - 02.04.2017

uważam że miotana mikstura odporności na ogień też nie jest zbyt dużym kosztem . Jqmey sprzedaje je przecież w netherze


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Jqmey - 02.04.2017

(02.04.2017, 17:52)wilk napisał(a): uważam że miotana mikstura odporności na ogień też nie jest zbyt dużym kosztem . Jqmey sprzedaje je przecież w netherze

Ale wymaga 2 kroków do jej stworzenia i potrzeba do niej magmowego kremu, który znaleźć można tylko w Netherze.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - wilk - 02.04.2017

(02.04.2017, 18:06)Jqmey napisał(a):
(02.04.2017, 17:52)wilk napisał(a): uważam że miotana mikstura odporności na ogień też nie jest zbyt dużym kosztem . Jqmey sprzedaje je przecież w netherze

Ale wymaga 2 kroków do jej stworzenia i potrzeba do niej magmowego kremu, który znaleźć można tylko w Netherze.

magma cream robisz z slimeballa i blaze powder


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Libter - 02.04.2017

(02.04.2017, 17:52)wilk napisał(a): uważam że miotana mikstura odporności na ogień też nie jest zbyt dużym kosztem . Jqmey sprzedaje je przecież w netherze
Jest większym kosztem niż mikstura słabości i to powinno wystarczyć, handel i tak prowadzi do obniżki cen.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - jahumen - 02.04.2017

Głupie gadanie, ja mam 4 beacony i każdy z nich zdobywałem od godziny do trzech. Wystarczy poszukać i się znajdzie.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Jqmey - 02.04.2017

(02.04.2017, 19:16)jahumen napisał(a): Głupie gadanie, ja mam 4 beacony i każdy z nich zdobywałem od godziny do trzech. Wystarczy poszukać i się znajdzie.

No tak, ale nie każdy ma mod na fly'a.
Spędziłem około 6h na szukaniu mrocznych szkieletów i zdobyłem 1 czaszkę.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - wilk - 02.04.2017

(02.04.2017, 19:32)Jqmey napisał(a):
(02.04.2017, 19:16)jahumen napisał(a): Głupie gadanie, ja mam 4 beacony i każdy z nich zdobywałem od godziny do trzech. Wystarczy poszukać i się znajdzie.

No tak, ale nie każdy ma mod na fly'a.
Spędziłem około 6h na szukaniu mrocznych szkieletów i zdobyłem 1 czaszkę.

Nie szukalem mrocznych szkieletow zdobylem 2 czaszki


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Libter - 06.04.2017

Przy większej liczbie graczy dosyć ciężko o spawn czarnych szkieletów nawet w niemal nienaruszonej twierdzy na krańcach netheru - głosuję za propozycją.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - SavagePL - 06.04.2017

Glosuję na tak.


Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - grzybg84 - 06.04.2017

Ja tez jestem na tak


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Libter - 10.04.2017

Propozycja zostaje zaakceptowana, planowana wersja: v2.1.10.


RE: Przywoływanie mrocznych szkieletów vol. 2 - Libter - 01.05.2017

Zrealizowana w v2.1.10.