Serwerowy program w konsoli? - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozgrywka (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Dział: Rozmowy o serwerach (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Wątek: Serwerowy program w konsoli? (/showthread.php?tid=396)



Serwerowy program w konsoli? - BoroJolo - 27.03.2017

Hello world!
Wróciłem swego czasu do nauki programowania w c++ i chciałbym nieco pomóc dla serwera - co sprawia wam największą trudność (jakieś obliczenia, pytania)? Stworzę bardzo prosty przybornik serwerowy z GUI opartym na windowsowej/linuxowej konsoli :)


RE: Serwerowy program w konsoli? - Libter - 27.03.2017

Przybornik serwerowy w postaci strony internetowej byłby używany znacznie częściej niż natywne GUI, a zwłaszcza program konsolowy - może lepiej pójść w tym kierunku? ;)


RE: Serwerowy program w konsoli? - BoroJolo - 27.03.2017

(27.03.2017, 20:05)Libter napisał(a): Przybornik serwerowy w postaci strony internetowej byłby używany znacznie częściej niż natywne GUI, a zwłaszcza program konsolowy - może lepiej pójść w tym kierunku? ;)

Hmm, JS/HTML/CSS też wchodzi w grę więc jak dacie pomysły to z chęcią! :)


RE: Serwerowy program w konsoli? - Jqmey - 27.03.2017

Kilka pomysłów na webowy panel:
  • Wyświetlanie ilości pieniędzy
  • Zmiana hasła dla graczy pirackich
  • Automatyczne dotacje i informacje o aktualnie posiadanych złotych $
  • Zarządzanie cuboidami (nazwą, flagami, członkami itp.)
  • Sprawdzanie historii transakcji
  • Przelewanie $ z poziomu przeglądarki
Jakbyś potrzebował więcej pomysłów napisz.


RE: Serwerowy program w konsoli? - Libter - 27.03.2017

(27.03.2017, 21:08)Jqmey napisał(a): Kilka pomysłów na webowy panel:
  • Wyświetlanie ilości pieniędzy
  • Zmiana hasła dla graczy pirackich
  • Automatyczne dotacje i informacje o aktualnie posiadanych złotych $
  • Zarządzanie cuboidami (nazwą, flagami, członkami itp.)
  • Sprawdzanie historii transakcji
  • Przelewanie $ z poziomu przeglądarki

Jakbyś potrzebował więcej pomysłów napisz.
Tylko do tego potrzebne byłoby API ze strony serwera czego niestety nie zagwarantuję (zwłaszcza przy obecnym sposobie zapisu większości danych).