[v3] Frakcje - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Wątek: [v3] Frakcje (/showthread.php?tid=1800)



[v3] Frakcje - Haqzu - 27.05.2018

Tak więc, jako iż pojawiły się pod wątkiem wersji 3 propozycje odnośnie dodania frakcji postanowiłem napisać post bardziej zbiorczy.
Oto moje porpozycje odnośnie dodania frakcji:

Każda z frakcji miałaby swoje korzyści i straty przykładowo:
-Niebiescy: 
    -rośliny dorastają lekko szybciej a zwierzęta potrzebują trochę mniej czasu do rozmnażania 
    -dostawaliby trochę mniej pieniędzy przez złoto
-Szarzy
    -dostają lekko więcej pieniedzy
    -potrzebują więcej jedzenia by się wyżywić
Są to oczywiście tylko propozycje, jestem otwarty na propozycje

Frakcje mogą mieć swojego lidera:
    Dosłownie MOGĄ mieć - nie muszą. Lider mógłby być wybrany na kilka sposobów: walka na arenie (aka turniej PvP), lub głosowanie przez ludzi danej frakcji. Lider sprawowałby władzę nad całym terenem i różnymi sojuszami/wojnami. Dawałby przyzwolenia na różne inwestycje itp. Lidera można by też obalić jakby się źle sprawował na swojej posadzie.

Piszcie swoje propozycje i przemyślenia


RE: [v3] Frakcje - JanekJaran - 27.05.2018

Niestety pomysł godzi w planowany system wolnych walut.


RE: [v3] Frakcje - Haqzu - 27.05.2018

(27.05.2018, 14:55)JanekJaran napisał(a): Niestety pomysł godzi w planowany system wolnych walut.
Pomysł z walutą jest tylko propozycją, nie chodzi mi dokładnie o dodanie tych funkcji


RE: [v3] Frakcje - JanekJaran - 27.05.2018

(27.05.2018, 15:04)Haqzu napisał(a): Pomysł z walutą jest tylko propozycją, nie chodzi mi dokładnie o dodanie tych funkcji

Dodatkowo mogę jeszcze wspomnieć o planowanym drzewku rozwoju umiejętności (dużo uprawiasz pole -> Masz lepsze plony) Tak samo z drewnem i innymi rzeczami, czasami pozytywnie (np. większy drop lub negatywne - popsucie siekiery).


RE: [v3] Frakcje - Haqzu - 27.05.2018

(27.05.2018, 15:13)JanekJaran napisał(a):
(27.05.2018, 15:04)Haqzu napisał(a): Pomysł z walutą jest tylko propozycją, nie chodzi mi dokładnie o dodanie tych funkcji

Dodatkowo mogę jeszcze wspomnieć o planowanym drzewku rozwoju umiejętności (dużo uprawiasz pole -> Masz lepsze plony) Tak samo z drewnem i innymi rzeczami, czasami pozytywnie (np. większy drop lub negatywne - popsucie siekiery).
Czy to dalej jest argument przeciw?