Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Sądownictwo (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=67)
+--- Dział: Prawo (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=71)
+---- Dział: Pytania (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=73)
+---- Wątek: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 (/showthread.php?tid=1722)



Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Gniewny - 21.01.2018

Witam
Pragnę przedstawić mod pozwalający ustawiać NPC. Sam w sobie jest wszechstronny poczynając od rozmów, po walkę.
Dzięki niemu można urozmaicić grę np. podczas eventów na przyszłym serwerze, ale jak i również może służyć jako pomoc na pozostałych np. na spawnach dla nowych graczy zamiast tabliczek. W rozgrywkę dzięki temu modu można również wprowadzić misje.
Przykładowe typy npc:
[Obrazek: 1i7jeoT.png]     [Obrazek: MzSk8CP.png]   
 [Obrazek: Jjc85Ky.png]     [Obrazek: 4VhrwCb.png]

I teraz moje pytania:
-Czy tego typu mod jest legalny a jeśli nie to proszę o legalizację
-Czy ten mod może działać na trybie multiplayer

Moim zdaniem jeśli powyższy mod zostanie pozytywnie rozpatrzony Fcraft zyska nową ofertę do zaoferowania potencjalnym graczom, ponieważ jako taka konkurencja nie posiada albo posiada ten mod ale jest on niekompatybilny z serwerem. Myślę że dostęp do ustawiania tych npc powinna sprawować administracja. Jeśli będzie istniała możliwość modyfikowania modu liczę na nowe skiny npc oraz zwiększoną łatwość użytkowania.
Rozmowy na temat tego wątek czas zacząć :).
Co do ankiety wstrzymam się do czasu propozycji ustawienia przez administracje.


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Norbi - 21.01.2018

To jest modyfikacja działająca na singleplayer lub multiplayer po wgraniu na serwer. A my tu nie mamy modyfikacji.


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Gniewny - 21.01.2018

(21.01.2018, 16:53)Norbi napisał(a): To jest modyfikacja działająca na singleplayer lub multiplayer po wgraniu na serwer. A my tu nie mamy modyfikacji.

Czyli musi to być plugin ?
Czy jest plugin odpowiadający za NPC ?


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Jqmey - 21.01.2018

(21.01.2018, 16:58)Gniewny napisał(a):
(21.01.2018, 16:53)Norbi napisał(a): To jest modyfikacja działająca na singleplayer lub multiplayer po wgraniu na serwer. A my tu nie mamy modyfikacji.

Czyli musi to być plugin ?
Czy jest plugin odpowiadający za NPC ?

Żeby działał musiałby on być zainstalowany na serwerze i musieliby go posiadać wszyscy gracze. To jest mod, a nie plugin.


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Rejszpat - 21.01.2018

(21.01.2018, 16:58)Gniewny napisał(a):
(21.01.2018, 16:53)Norbi napisał(a): To jest modyfikacja działająca na singleplayer lub multiplayer po wgraniu na serwer. A my tu nie mamy modyfikacji.

Czyli musi to być plugin ?
Czy jest plugin odpowiadający za NPC ?

Plugin jest, Citizens. (+ Vault)
Jakieś addony na questy itd.
https://www.spigotmc.org/resources/sentinel.22017/
https://www.spigotmc.org/resources/quests.3711/
https://www.spigotmc.org/resources/commandnpc.40295/


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Gniewny - 24.01.2018

@Rejszpat
Ok dzięki, trochę zapoznałem się z tym pluginem i mi odpowiada, ale gdy zostanie dodany liczę na jego nowe wersje, ponieważ jednak w porównaniu do modu jest w tyle.
Jeśli plugin jest legalny proszę @Libter o przeniesienie wątku do Propozycje serwerowe.


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - NuLLi196603 - 24.01.2018

https://wiki.fcraft.pl/Za%C5%82o%C5%BCenia

[II.4] Serwer nie może rozdawać majątku z wyjątkiem drobnych zasiłków publicznych.

Zadania musiały by być czymś nagradzane, co godzi w powyższe założenie, i powoduje pojawienie się $ których nigdy nie było w podziemiach (lub dungeonach), nie bez powodu samorodki z pigmanów nie lecą.. 
twist fabuły (nie ustawiane przez serwer, tylko graczy którzy wrzucają do npc $ / nagrody za zadania): ustawianie tego przez graczy nie było by dobrze kontrolowane (nie oszukujmy się) a już dzisiaj istnieją sklepy w których za dany towar dostać można $ i viceversa. To zacina serwer, setki takich npc nie były by dobre dla serwera :P


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Gniewny - 25.01.2018

(24.01.2018, 22:22)NuLLi196603 napisał(a): https://wiki.fcraft.pl/Za%C5%82o%C5%BCenia

[II.4] Serwer nie może rozdawać majątku z wyjątkiem drobnych zasiłków publicznych.

Zadania musiały by być czymś nagradzane, co godzi w powyższe założenie, i powoduje pojawienie się $ których nigdy nie było w podziemiach (lub dungeonach), nie bez powodu samorodki z pigmanów nie lecą.. 
twist fabuły (nie ustawiane przez serwer, tylko graczy którzy wrzucają do npc $ / nagrody za zadania): ustawianie tego przez graczy nie było by dobrze kontrolowane (nie oszukujmy się) a już dzisiaj istnieją sklepy w których za dany towar dostać można $ i viceversa. To zacina serwer, setki takich npc nie były by dobre dla serwera :P

? Obawiam się że czegoś nie zrozumiałeś, 1.Dostęp do npc powinna mieć administracja (nikt normalny nie pozwoli stawiać graczowi npc). 2. Handel z npc będzie niemożliwy lub tylko w wyjątkowych przypadkach będzie można handlować.3. Jeśli będą zadania to za wykonanie takiego nagroda powinna być wyrażana w itemach, możliwe wyjątki ale czasowo ograniczone (nagroda $). Jak już wspomniałem plugin trzeba dostosować, ponieważ obecnie dodanie go wprowadziło by zamęt na sewerze.


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - matiut2 - 26.01.2018

To nie ma sensu co by takie npc robiły ?
Nagrody za zadania na serwerze survival ?
Jakie zadania? Zabij 100 zombie ?


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Gniewny - 27.01.2018

(26.01.2018, 19:18)matiut2 napisał(a): To nie ma sensu co by takie npc robiły ?
Nagrody za zadania na serwerze survival ?
Jakie zadania? Zabij 100 zombie ?

Co do questów wystarczy pomyśleć, ale głównym zadaniem ich było by wsparcie informacyjne na spawnach.


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Ilidumb - 27.01.2018

Powinieneś zrobić ankiete, żebym mógł powiedzieć:
[Obrazek: BFbqs07CUAAyNLU.jpg]


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Gniewny - 27.01.2018

(27.01.2018, 12:10)Ilidumb napisał(a): Powinieneś zrobić ankiete, żebym mógł powiedzieć:
[Obrazek: BFbqs07CUAAyNLU.jpg]

Najpierw przydało by się żeby @Libter przeniósł wątek do Serwerowe propozycje i wtedy dam ankietę.


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Pohevaki - 28.01.2018

Jestem na tak. Nagrody za questy sponsorowalby gracz na ktorego prosbe npc zostalby zrobiony ale trzebaby regulamin dopisac aby wymagania na takich questowym osadnikow wymagay czegos wiecej niz "bazy". Budowniczy wiosek i zamkow miby wreszcie powod do zycia :D sory za brak pl liter


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - piesm - 30.01.2018

(26.01.2018, 19:18)matiut2 napisał(a): To nie ma sensu co by takie npc robiły ?
Nagrody za zadania na serwerze survival ?
Jakie zadania? Zabij 100 zombie ?

Z tego co myślę na pewno Nie zabij 100 zombie, Zbierz 5 marchewek, itp.




RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - Ilidumb - 30.01.2018

Sam pomysł jest ok. Jakiś rodzaj dodatkowych NPC'ów - jak najbardziej. Questy? Jak najbardziej.
Ale nie questy typu "zbierz 5 marchewek" lub "zabij 100 zombie". Miałem już "przyjemność" grania na serwerach MMO-RPG w Minecraftcie z questami w takiej postaci. Przestałem po 20 minutach.
Nie zamieńcie fCrafta w to.
Albo przyjdzie po was HISZPAŃSKA INKWIZYCJA!


Regularny Ilidumbowy offtopic:
Oglądałem znowu Monty Pythona!
Jest super. :D


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - piesm - 30.01.2018

(30.01.2018, 18:19)Ilidumb napisał(a): Ale nie questy typu "zbierz 5 marchewek" lub "zabij 100 zombie". Miałem już "przyjemność" grania na serwerach MMO-RPG w Minecraftcie z questami w takiej postaci. Przestałem po 20 minutach.



Regularny Ilidumbowy offtopic:
Oglądałem znowu Monty Pythona!
Jest super. :D
1. Sam miałem przygody z takimi "serwerami"  i one wcale nie są fajne 

2."Oglądałem znowu Monty Pythona!

Jest super. :D"
Potwierdzam


RE: Mod Custom-NPCs-Mod-1.12.2 - matiut2 - 02.02.2018

Nikt się nie spodziewał Hiszpańskiej Inkwizycji Kappa

Ale po co komu questy na serwerze surwiwal nie upodabniajmy minecrafta do mmo-rpg, co do pomocnych osadników jako np. sklepy [zastępstwo lub alternatywa dla chestshopów] no może być ale questy na surwiwalu ? Tak samo z eventami, które wymieniłeś po co to komu ? eventy służą do przyciągnięcia/zatrzymania na siłę graczy do "komercyjnych" serwerów ,o ile można tak je nazwać, taki psychologiczny podstęp zupełnie niepotrzebny za serwerze surwiwal bo jak ktoś nie chce grać, budować, handlować to event go nie zatrzyma.