[Modyfikacje] Inventory Tweaks, Not Enough Items - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Sądownictwo (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=67)
+--- Dział: Prawo (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=71)
+---- Dział: Pytania (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=73)
+---- Wątek: [Modyfikacje] Inventory Tweaks, Not Enough Items (/showthread.php?tid=1710)



[Modyfikacje] Inventory Tweaks, Not Enough Items - JanekJaran - 12.01.2018

Proponuję zalegalizować mody zarządzające ekwipunkiem:
  • Nazwa: Inventory Tweaks

  • Link do modyfikacji: https://minecraft.curseforge.com/projects/inventory-tweaks

  • Zmiany: Modyfikacja dodaje możliwość sortowania skrzyń, ekwipunku gracza, enderchestów.

  • Dozwolony zakres użytkowania: Cała modyfikacja

  • Uzasadnienie: Mod jest często używany, pomaga przy zarządzaniu ekwipunkiem tworzeniu sklepów.
  • Nazwa: Inventory Tweaks

  • Nazwa: Not Enought Items
  • Link do modyfikacji: https://minecraft.curseforge.com/projects/not-enough-items-1-8
  • Zmiany: Modyfikacja dodaje możliwość sprawdzenia receptur przedmiotów.
  • Dozwolony zakres użytkowania: Cała modyfikacja (funkcje, które są dostępne online)
  • Uzasadnienie: Nie każdy lubi minecraftowe podpowiadanie craftingów, które się czasem zacina. Mod znacznie ułatwia tworzenie przedmiotów.



RE: [MOD] Mody zarządzające ekwipunkiem i przedmiotami - Libter - 12.01.2018

Inventory Tweaks wchodzi w skład rozporządzenia. W przypadku Not Enough Items nie widzę takiej potrzeby, zwłaszcza że w v3 wyłącznie Minecraftowy system craftingu będzie pokazywał receptury serwerowe.