Grue, twój nocny stróż - Wersja do druku

+- fCraft.pl (https://fcraft.pl)
+-- Dział: Rozwój (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Dział: Propozycje serwerowe (https://fcraft.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Wątek: Grue, twój nocny stróż (/showthread.php?tid=1664)



Grue, twój nocny stróż - Hekutoki - 14.12.2017

Przedstawiam wam Grue. Od jego przybycia kopanie bez pochodni stanie się śmiertelnie niebezpieczne. Podróżujesz w nocy, bez źródła światła? No cóż... pożegnaj się z życiem, Grue już po Ciebie skacze...

Grue jest królikiem zabójcą. Posiada 200 punktów życia, zadając przy tym 2 punkty życia nieszczęśnikowi bez światła, oraz poruszając się z dodatkiem efektu speed 3. Atakuje po 20 sekundach od wejścia gracza w obszar gdzie poziom światła pozwala na pojawianie się wrogich mobów. Można uniknąć śmierci jeśli w ciągu ostatnich 30 minut gracz spał lub umarł pojawiając się w łózku (jeśli pojawił się w dziczy nie ma ochrony), oraz rzecz jasna przebywając w oświetlonym miejscu. Jeśli jednak zaatakuje można wrócić do światła - wtedy zniknie nie nękając nas przez następną dobę (dobę minecraftową, ofc).

Wiadomość o śmierci mogłaby być skonfigurowana tak jak w przypadku innych mobów (np. "Gracz Hekutokishi został pochłonięty przez mrok!") lub, jeśli poprzednia opcja nie jest możliwa, wystarczy chyba nazwanie króliczka Grue. Skoro nie jest on śmiertelny, a pokonanie go raczej nie należy do łatwych proponuje dodać drop, na przykład diament lub dwa.

Takie utrudnienie niesie ze sobą ryzyko utraty wielu nowych graczy. W tym przypadku proponuje brak ataków Zabójcy bez nabicia 10h gry. Po utracie ochrony wypadałoby również o tym poinformować (np "Grue pragnie świeżej krwi! Strzeż się, już nie jesteś przed nim chroniony!")

Oczywiście wszystko to można edytować według upodobania większości użytkowników.


Designed by Michma1707 in Discord, Made by Hekutoki



RE: Grue, twój nocny stróż - wilk - 14.12.2017

A co z miksturami na widzenie w ciemnosci?


RE: Grue, twój nocny stróż - Hekutoki - 14.12.2017

(14.12.2017, 22:45)wilk napisał(a): A co z miksturami na widzenie w ciemnosci?


Chodzi o poziom światła wokół gracza. To, że widzi w ciemnościach niczego nie zmienia.


RE: Grue, twój nocny stróż - wilk - 14.12.2017

(14.12.2017, 22:48)Heku napisał(a):
(14.12.2017, 22:45)wilk napisał(a): A co z miksturami na widzenie w ciemnosci?


Chodzi o poziom światła wokół gracza. To, że widzi w ciemnościach niczego nie zmienia.

Czyli Grue będzie kolejnym powodem by nie wracać na hard


RE: Grue, twój nocny stróż - bajloooo - 14.12.2017

;( ble. To takie trochę ekstremalne. Ja np lubię chodzić po ciemku w nocy, a to także tyczy się budowania, gdzie nie zawsze stawia się pochodnie. Lepiej by to działało podobnie jak enderman, gdzie jest ograniczony obszar automatycznego atakowania gracza.


RE: Grue, twój nocny stróż - Libter - 14.12.2017

(14.12.2017, 22:56)wilk napisał(a): Czyli Grue będzie kolejnym powodem by nie wracać na hard
O ile w ogóle się pojawi, ten potwór zupełnie nie pasuje do tematyki serwera.


RE: Grue, twój nocny stróż - Mototata - 15.12.2017

[Obrazek: 200.gif]